Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Käyttekö SOLARIUMISSA ??? Onko turvallista?
21.10.2005 |
Kauanko menee, että saa kunnon värin? Johtuu tietenkin ihosta. Rusketun kesällä aika hyvin.
Paljonko maksaa 1kert tai 10 kert. ?
Kommentit (4)
Olen erittäin vaalea ja 10 kerralla sain ihan kivan värin ihoon. Viime aikona olen muutenkin alkanut vältellä aurinkoa ja rusketusta otan mielummin purkista kuin auringosta tai solariumista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulle tuli paljon kasvavia pikkuluomia, kun kävin 90-luvulla. Enää en mene.