Lue keskustelun säännöt.
Siis neljä BB:n yhdeksästä asukista
06.11.2008 |
on Tampereelta... melkoinen keskittymä ;)
Hyvä me!
Kommentit (2)
että tamperelaiset ovat keskimääräistä tyhmempiä koska haluavat taloon. Aika kyseenalainen "kunnia" =)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kyseenalainen kunnia, vaikka diggaankin Tamperetta muuten.