Lue keskustelun säännöt.
Jeeee!! Tampereella tulee lunta!! Ihanaa! ev
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
E-P:llä tuli lunta klo 15 aikoihin, nyt on ainakin hetkeksi loppunut. Piha on kuin luistinrata, eilen satoi illalla räntää ja se jäätyi, ja nyt sitten siihen lumi päälle... Hui! =/
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja heiteltiin lumesta palloja seinämään.
Istuin vaan naama koneella ja kun näin otsikon, kurkkasin ulos ja siellä onkin talvi tulossa. Ihanaa tosiaan!!