Vr ja opiskelija alennus
mitenhän se menee. Oon aikuisopiskelija (aikuispuolella.) ja ei meillä ainakaan ole opiskelijakorteista ollut mainintaa vai onko edes enää opiskelija kortteja? Enkä ole edes ymmärtänyt sitä kysellä.
No kumminki olisi juna matka lokakuun lopulla. Ja varmaan noita junamatkoja tulee silloin tällöin. Mites saa tuon opiskelijakortin tai jonkun vastaavan jolla todistaa että opiskelija?
Kommentit (5)
mutta kun minä opiskelin 90-luvulla niin piti saada koulusta jokin todistus siitä, että on opiskelija ja kiikuttaa se vaikka VR:lle ja sitten saada sieltä se alennustodistus.
Voi olla että olen väärässäkin. Kyllähän tuo selviää kun soitat joko kouluun tai VR:lle ja kysyt!
saat todistuksen, jolla saat ostaa vr:n opiskelijakortin. Ei maksa hirmuja.
Niistä voi huolehtia oppilaskunta tai sitten voi opintotoimistosta pyytää todistuksen ja hakea VR:ltä alennuskortti.
hanki se vr:n oma opiskelijakortti, maksaa 6€..
http://www.vr.fi/heo/palvelut/opiskelijat.htm
kyllä teidän silloin pitäisi opiskelijakortti saada... mutta jos sitä ei saa, niin pyydä oppilaitokseltasi ttodistus opiskelijastatuksesta ja mene vr:n luukulle pyytämään käypä alennuskortti.