Madonnan Lourdes tyttärestä tulee tosi kaunis.
Kommentit (11)
Saadaan hävetä täällä pohjolassa kun ei kasva viikset kunnolla.
Minä luulen, että tulee vain nätti. Hampaat on ihan hirveät.
Minä luulen, että tulee vain nätti. Hampaat on ihan hirveät.
että madonna on tehnyt lapsen sen miehen kanssa, siksi että lapsesta tulee hyvännäköinen. tai en usko, että ihan pelkästä rakkaudesta ja perheen perustamismerkityksessä Lourdes on saanut alkunsa
tietty kaikenhan voi fiksata, ja mammalla riittäis nappulaa
Monesta aika omituisen näköisestä lapsesta on tullut teininä ja aikuisena kaunotar.
jos mainitsee tuon karvaisuuden. Sitä voi olla katsos kauniskin ja vähäkarvainen.
että monesta lapsena todella kauniista tulee vähemmän kaunis aikuisiällä ja ei niin kauniista lapsesta taas kaunis aikuinen. Se nuoruusikä kuitenkin muuttaa lapsen kasvonpiirteitä ja mittasuhteita paljon.
Jännä nähdä, tuleeko tytön pituuskasvu enemmän isään kuin lyhyeen äitiinsä.
Karvoistaan pääsee helpommin eroon kuin esim. tihrusilmistä ja perunanenästä.
Kukaan meistä ei karvaton ole luonnostaan tiemmä?