Onko tripp trapp hyvä?
Kommentit (20)
Tukeva, kestävä ja tavallaan kivan näköinen.
Ne halvemmat on jotenkin kökön oloisia ja toisaalta haluan maksaa originaalista, en kopiosta.
sellainen "kopio" tosin ei nyt ihan samanlainen mutta aika samannäköinen ja kyllä mun mielestä tripp trapp on paljon kökömmän näköinen. tämäkin on tukeva ja kestävä.
Vaikka se on kallis, siinä on 7 vuoden takuu ja se on mun mielestä sellaisen ajattoman näköinen. Eikä ole halvan kopion näköinen......
kaatuu helposti jos lapsi työntää pöydästä vauhtia. Tripp Trappia ei saa kaadettua. Maksan mielelläni turvallisuudesta.
Ja tuoli on edelleen ehjä ja hyvässä kunnossa, on kiertänyt lapselta toiselle. Eli on kyllä hintansa väärti. Meille hommattiin toiselle lapselle sellainen kopio tuoli ja ei niitä voi toisiinsa verrata. Kopio on paljon heppoisempi, ei tulisi itse mieleenkään istua siihen. Mutta kyllä se nyt tuolla tiitiäisellä menee.
cittarista ostettu, en muista merkkiä (ei kuitenkaan emma) ja ei muuten kaadu helposti, eikä ole ainakaan toistaiseksi mennyt miksikään ja toisella lapsella on käytössä. On todella tukeva.
kaatuu helposti jos lapsi työntää pöydästä vauhtia. Tripp Trappia ei saa kaadettua. Maksan mielelläni turvallisuudesta.
Meillä on 3 kpl, isommilla ne on nykyisin koulupöydän tuoleina ja pienellä vielä ruokapöydässä.
Hmm.. Tripp Trappin saa nurin, esikoisemme on tässä kerran onnistunut.
Mutta muuten yhdyn ylistäjien joukkoon.
Jo toisella lapsella käytössä. Pinta ei kestä yhtään kosteutta, Eli pinta meni heti rikki kun lapsi opetteli itse syömään. Ruokaa ja juomaa ei saa antaa yhtään seisoa tuolin pinnalla. Siivoan vasta ruokailun jälkeen, en kesken syömisen.
Kaatumaan ei ole saanut kumpikaan ipana. Tämä kuopus on kyllä vähän vilkkaampi tapaus, saa kyllä tuolin liikkumaan pitkiäkin matkoja, mutta ei ole kaatumaan saanut.
Onkohan teidän tuolissa joku valmistusvirhe? Meillä ainakaan ei ole mitään ongelmia ollut tripp trappien pinnoissa. Totta kai jos muki kaatuu, niin sitten pyyhitään heti, mutta muuten pikkusotkut saavat odottaa ruokailun päättymistä. Ja ei mitään kosteusongelmia tuoleissa.
Kaatumisesta:
Tietenkin myös tuon tuolin saa kaatumaan, sehän nyt on ihan selvä. Jos tuoli tökkää johonkin tai sitä pidetään karhealla pinnalla, jolla se ei pääse liukumaan, niin tietenkin se kaatuu, jos vain sitä tarpeeksi lujaa työntää. Ihan pieni lapsi ei siihen pysty, mutta vähän isompi kylläkin. Toki tripp trapp on varmasti tuoli joka on vaikein saada kaatumaan, mutta kyllä sekin kaatuu.
Jo toisella lapsella käytössä. Pinta ei kestä yhtään kosteutta, Eli pinta meni heti rikki kun lapsi opetteli itse syömään. Ruokaa ja juomaa ei saa antaa yhtään seisoa tuolin pinnalla. Siivoan vasta ruokailun jälkeen, en kesken syömisen.
Kaatumaan ei ole saanut kumpikaan ipana. Tämä kuopus on kyllä vähän vilkkaampi tapaus, saa kyllä tuolin liikkumaan pitkiäkin matkoja, mutta ei ole kaatumaan saanut.
eikä ole lapsi onnistunut kaatamaan tripptrappia, juuri ostettiin toinenkin ja erittäin tyytyväisiä ollaan oltu!!
aikuisenkin tosi hyvä istua. Kaatumaan on kyllä 2.5v esikoinen sen kerran saanut.
Artekin tuoli on kyllä paremman näköinen
Hankittiin lapsen ollessa 1/2 vuotias ja päivittäisessä käytössä yhä 3 1/2 vuotiaanakin :) Pikkuveljellä tietty omansa...
kovassa käytössä. Lakkaus on kärsinyt, mutta ei haittaa menoa..
Toiminnassa en ole havainnut mitään eroa, molemmat kaatuvat ihan samoin vilkkailla lapsilla aina joskus. Ikean on kauniimpi, Tripp Trapp on mielestäni ruma.
Harmittaa, että esikoiselle piti ostaakin toi "must" tuoli!
Ainakaan jos rahasta on tiukkaa niin mun mielestä tuolista ei kannata maksaa niin paljoa. On vielä aika rumakin. Meillä löytyy yksi TT ja Ikean halpistuoli eikä mun mielestä tuo TT nyt mitenkään hintansa väärti ole.
saat kyllä halvemmallakin... ajavat saman asian...