Lue keskustelun säännöt.
Hurraa! Saan veronpalautuksia!
Kommentit (2)
Minulle oli iloinen yllätys kun saan 1500 takaisin. :) Yleensä on tullut vain pari sataa. Tosin meillä ei vaikuta joulunviettoon, koska joulu katetaan S-bonuksilla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mäkin aina saanut about 500, nut joudun maksaa vajaa 100. ei paljon, mut närästää