Lue keskustelun säännöt.
Pitää kehittää syksylle
Kommentit (2)
Metsäkämpässä onkin kiva asustella. Sellaisessa, jossa tukkijätkät örveltää ja mölyää. Koska sellaistahan sana kämppä tarkoittaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ai taas? Joka vuosi sama laulu 🥱