Lue keskustelun säännöt.
Mitä teette työksenne te joilla tulot yli 4000 e/kk tai lainaa miehenne kanssa yli 200 000?
02.11.2008 |
Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta sillä tosi kovat tulot tuntuu joillakin olevan.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
henkilöstöpäällikkö yksityisellä sektorilla
minun tulot on hieman yli 4000, olen valtiolla asiantuntijatehtävissä. Mies on yksityisyrittäjä ja tulot on suunnilleen saman verran, ehkä hieman alle. Vaihtelee tietysti, riippuen km-korvauksista jne.