Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pojalle 7-vuotissynttärit - kokemuksia kivoista kekkereistä kaipaisin

08.04.2008 |

Edessä olisi kuukauden päästä pitää 7-vuotissynttärit esikoiselle ja ollaan miettimässä jotain " ekstrakivaa" , sillä viime vuonna synttärit kavereille jäi pitämättä painavasta syystä :(



Olisi mahtavaa kuulla kokemuksia tän ikäisten poikien - ja miksei tyttöjenkin - synttäreistä: mikä toimii, mikä ei yms. ideoita. Pohdinnassa on keilaus, taikuri, karting tai sitten kotikekkerit, mutta hieman on hakusessa, mikä uppoaisi tän ikäisille parhaiten.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla