Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
NEUVOLA+TYÖ
02.12.2008 |
TERVE KAIKILLE!
En tiedä, onko tätä jo kysytty, mutta kun en löytänyt mistään tietoa, niin kysyn täältä:
Eli jos käy neuvolassa niin miten työnantaja siihen katsoo? Ottaako hän palkasta sen tunnin pois? Voiko joku kertoa, joka tietää?
Kiitän suuresti.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Oletko katsonut alasi työehtosopimuksesta? Mun TESsissä sanotaan, että jos neuvoloita ym. ei voi hoitaa työajan/työvuorojen ulkopuolella, niin siten ne hoidetaan työajalla eikä niitä tarvitse korvata. Saattaa olla alakohtaista. Aluksi valehtelin, että mulla oli normaali lääkärissäkäynti, kun en vielä halunnut kertoa raskaudestani...