Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko normaalia kun PAKOTTAA mahaa todella ilkeesti?? Rv 39
25.03.2006 |
Pakottava tunne. Todella inhottavaa...Onkohan vauvalla kaikki ok?! :(
Kommentit (2)
kylläpä hoitajat tympääntyvät tuommoiseen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
...synnytyssairaalaan. Vastasin toisellekin kysyjälle. Minusta on aika outoa, että vaarantaa oman ja eritoten vauvan terveyden sillä, että kysyy täältä neuvoa tällaisiin asioihin. Minä soittaisin synnytyssairaalaan - ja soitinkin ja aina sain selvennykset ja/tai pyynnön tulla tarkistuttamaan.