Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En laihdu, missä vika?

Vierailija
31.07.2015 |

Syön terveellisesti suositusten mukaan ja liikun n.1-2h päivässä. En laihdu, vaikka ylikiloja on 10.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
2/4 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt kulutukseesi nähden liikaa kaloreita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Enkä taatusti syö liikaa, mutta olen kilpparin vajaatoiminnalla ja johtuu siitä.

Vierailija
4/4 |
31.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkään olet koettanut laihduttaa?

Jos pidemmän aikaa (yli puoli vuotta), niin voi olla että tämä ruoka- ja liikuntamäärä on sinun kehollesi tuon painoisena juuri se oikea. Eli jostain pitäisi alkaa vielä niukentamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi