Lue keskustelun säännöt.
Miks helkutissa meillä lentelee kukkakärpäsiä(?) sisällä?
Kommentit (3)
ettei olis banskua, omppua ym lojumassa jossain ja niissä tullut....Meillä ainakin leijailee aina, kun on banskuja kaupasta kotiin kantanut...paitsi jos säilyttää ne jääkaapissa...ei huoneenlämmössä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja en kyllä ollukkaan varma onko " kukkakärpäsiä" ihan niinku oikeesti, tottunu vaan sanomaan niitä pieniä mustia kärpäsiä niiksi.
eilen vaihdoin kaikki mullat jokaikisestä kukasta, ja vielä lentelee
Kukkakärpäsellä sellanen ampiaisväreinen ruumis ja läpinäkyvät siivet ja kärpäsen kokoinen ellei isompikin