Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks helkutissa meillä lentelee kukkakärpäsiä(?) sisällä?

Vierailija
04.04.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkakärpäsellä sellanen ampiaisväreinen ruumis ja läpinäkyvät siivet ja kärpäsen kokoinen ellei isompikin

Vierailija
2/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei olis banskua, omppua ym lojumassa jossain ja niissä tullut....Meillä ainakin leijailee aina, kun on banskuja kaupasta kotiin kantanut...paitsi jos säilyttää ne jääkaapissa...ei huoneenlämmössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en kyllä ollukkaan varma onko " kukkakärpäsiä" ihan niinku oikeesti, tottunu vaan sanomaan niitä pieniä mustia kärpäsiä niiksi.



eilen vaihdoin kaikki mullat jokaikisestä kukasta, ja vielä lentelee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä