Missä olit kun Irwin kuoli?
Tai Rauli "Badding" Somerjoki?
.
Rauli menehtyi 14.01.1987 ja Irwin 14.01.1991.
Kommentit (15)
Koulussa varmaan? Baddingin tapauksessa varmaan sama?
Vierailija kirjoitti:
Ketä se on?!
Lopeta. EIlen jo sanoin monta kertaa että VANHA VITSI! EI naurata enää!
Äitini ja isäni haaveissa. Täällä tuskin on montaakaan joka oli edes syntynyt tuolloin.
Teboililla olin viemessä tukea operaatioon jonka tiesin olevan tulossa. Saatiin rahaa kalustoon..
Irwinin aikaan töissä. Raulin aikaan kotona.
Riippuu kellonajasta. Olin tuolloin 8v. Jos se oli siihen kellonaikaan kun oli koulua, olin koulussa. Jos se oli 8 jälkeen illalla, olin kotona. Jos se oli jossain siinä välissä niin olin joku ulkona, kotona tai kaverin luona.
Olihan taas kysymys. Ei ne päiväämärät mitään kerro kun kyseisenä päivänä varmaan jokainen on ollut monessakin paikassa. Tarvis tietää tarkka kellonaika. Tosin noin kaukaisia asioita tuskin kovin moni muutenkaan muistaa.
Tuo kysymyshän kuuluu oikeasti näin: Missä olit kun kuulit Irwinin/Baddingin kuolemasta.
Irwinin kuoleman muistan joten kuten, olin 12 vuotias. Isäni muistaakseni sanoi että nyt se meni juomaan itsensä sitten hengiltä. Baddingin kuolemaa en muista ollenkaan.
Raulin kuollessa olin luultavasti joko päiväkodissa tai kotona, Irwinin kuollessa joko koulussa tai kotona. Riippuen siitä, mihin kellonaikaan he kuolivat. Raulin kuollessa olin 5-vuotias, Irwinin kuollessa 9-vuotias.
Tapulikaupungissa matkalla töihin päiväkotiin (Irwin).
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kellonajasta. Olin tuolloin 8v. Jos se oli siihen kellonaikaan kun oli koulua, olin koulussa. Jos se oli 8 jälkeen illalla, olin kotona. Jos se oli jossain siinä välissä niin olin joku ulkona, kotona tai kaverin luona.
Ollaan sitten aikalailla samaa ikäluokkaa, myöhemmin kuolinvuonnaan täytin 8. Irwin oli kyllä tuttu kun vanhemmat kuunteli ja olinhan hänen Tv-esiintymisiä ja haastatteluja nähnyt. Olikohan muistaakseni, että leikin huoneessa ja äiti tuli sanomaan, että se laulaja Irwin on kuollut.
Kotona. No eikö kaupassa kävin.