Oma lapsi inhottaa..
Tuo on aika rankasti sanottu, mutta joskus tuo olo on aivan totta.
Mulla siis 15v tyttö (on kaksi nuorempaakin). Mutta tyttö on laiska ja pyöreä. Mun on päivä päivältä enemmän ruvennut raivostuttamaan se että saan kokoajan patistaa tyttöä liikkeelle, liikunta ei kiinnosta- tietenkään. Ja nyt mua on ruvennut raivostuttamaan se kun hän syö..salaa syö aina pipareita, ja mitä tahansa mitä kaapista löytää...se saa vereni kiehumaan.
Tai vaikka syö normaalin ruuan niin sekin ällöttää...miks ei hän voi olla syömättä, koska on liikakiloja?
Huh, kamalan kuuloista tekstiä..mutta fakta. Johtuu varmaan siitä että olen itse juuri päinvastoinen, kuntoilen paljon ja tarkkailen syömisiäni. Pidän itsestäni huolta kaikin tavoin. Miten tuollaisen "ällötyksen" saa pois? tulen todella pahalla tuulelle joka päivä kun tätä asiaa mietin...
tuo oli mukava kirjoitus tuossa välissä. Niin ja tosiaan koen hirveää huonoa oma tuntoa tästä asiasta ja tilanne on kamala. Mutta eikö se niin ole että nyt jos koska ne terveelliset elämäntavat voisi tuo minun teini oppia. Oma äitini ollut aina lihava ja väittänyt että olen AINA liian laiha, vaikka olen mitä painanut. Hän halusi koko mun nuoruuden "lihottaa" minua, ehkä siksi katson tarkkaan mitä suuhuni laitan..mutta eihän se huono asia ole tässä ylipainoisten maassa?? eikö?
Silti suurin huoleni on se että tyttö nyt lihoo reilusti ja sitten ne kilot onkin kohta ihan mahdoton pudottaa.
Ja minä olen muuten aivan normaalipainoinen..162kg ja 52kg..eli siinä teille, en ole mikään alipainoinen. Sanoinhan että syön terveellisesti ja kuntoilen.
/ap