Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälitti eilen uimarannalla yksi äiti; pyöreä ja koko selän mittainen tatuointi =(

Vierailija
01.06.2009 |

tuli niin surullinen olo sen puolesta.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla kaunis, mutta jos on iso (yli 20cm) tatska, niin se on ruma. 20-30 vuoden kuluttua mummot/papa ovat aika hurjan ja ikävän näköisiä kun iso tatuointi roikkuu velton ihon mukana:/ Jaiks! Eikä tartte olla edes kovin vanhakaan, esimieheni on 54v nainen ja hänenkin käsivarressaan kämmenen kokoinen tatuointi on puistattava kun iho on veltostunut..

Kyllä se sunkin ihosi alkaa roikkumaan ja en ehkä tykkää roikkuvista polvistasi, mutta mitä väliä.

Jos tatuoinnin ottanut nainen/mies tykkää siitä itse niin mitä väliä mitä muut tykkäävät. Tuskin tatzkaa otetaan sen takia että muut siitä tykkäävät.

Vierailija
42/48 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se sunkin ihosi alkaa roikkumaan ja en ehkä tykkää roikkuvista polvistasi, mutta mitä väliä.

Jos tatuoinnin ottanut nainen/mies tykkää siitä itse niin mitä väliä mitä muut tykkäävät. Tuskin tatzkaa otetaan sen takia että muut siitä tykkäävät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin joskus muinoin työharjoittelussa vanhainkodissa. Kaikki muut vanhukset oli samanlisia, mutta yksi vanh merikarhu siellä oli, jolla oli tatuointeja käsivarsissa, rinnassa ja selässä.

Ja tuohon ihmiseen teki mieli tutustua... hän oli persoonallinen, mielenkiintoinen, elänyt... en oikein tiedä miksi tatuointi vanhalla olisi automaattisesti "ruma".

Vierailija
44/48 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siinä on vielä iso ja ruma tatuointi, niin kyllä se _hiemen_ kornilta näyttää..sittenpähän näette. Mitäpä sitä nuorena tuollaisia miettii, ottakaa vaan lisää tatuointeja:)

Vierailija
45/48 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin naisella ja ei ole ollenkaan niin kornin näköinen kuin vanhalla naisella. Jotenkin vanha nainen rööki suussakin on naurettavan näköistä.

olin joskus muinoin työharjoittelussa vanhainkodissa. Kaikki muut vanhukset oli samanlisia, mutta yksi vanh merikarhu siellä oli, jolla oli tatuointeja käsivarsissa, rinnassa ja selässä.

Ja tuohon ihmiseen teki mieli tutustua... hän oli persoonallinen, mielenkiintoinen, elänyt... en oikein tiedä miksi tatuointi vanhalla olisi automaattisesti "ruma".

Vierailija
46/48 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siinä on vielä iso ja ruma tatuointi, niin kyllä se _hiemen_ kornilta näyttää..sittenpähän näette. Mitäpä sitä nuorena tuollaisia miettii, ottakaa vaan lisää tatuointeja:)

Sinäkin voit olla sikaruma mun mielestä.

Vierailija
47/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus

Vierailija
48/48 |
07.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ap sinua miettimään asennettasi uudelleen. Miksi henkilö, joka poikkeaa kauneusihanteesta herättää sinussa sääliä? Tatuoitu ylipainoinen äiti rannalla iloitsemassa ja nauttimassa kesästä lapsensa kanssa, mistä päättelet ettei henkilö ole onnellinen ja koet tarpeelliseksi surkutella häntä? Juu, en itsekään erityisemmin pidä tatuoinneista, mutta niitä ottavat varmasti pitävät ja se heille suotakoon. Ja ylipaino, no, sehän on oikeastaan ihan luonnollinen seuraus nykymaailman elintasosta. Eihän se terveellistä ole, mutta on niitä epäterveellisiä tapoja monilla hoikemmillakin. Minä olen saanut sikäli hyvät geenit ja kasvatuksen, että hoikkana pysyminen on aina ollut helppoa, mutta kaikki eivät ole yhtä onnekkaita.