Säälitti eilen uimarannalla yksi äiti; pyöreä ja koko selän mittainen tatuointi =(
Kommentit (48)
Naiviudessa kuvitellaan, että se kertoo muille minun olevan rohkea ja mielenkiintoinen. Huoh, kyllä kai... näköjään joku niin uskookin.
Minä kyllä ajattelen, että aika massan vietäviä ovat yleensä tatskojen ottajat, tavalla tai toisella.
Minun näkökulmastani vanha tatuoitu MUMMO piippu suussa kiikkustuolissa olisi VIELÄ mielenkiintoisempi kuin pappa. =D Olisi taatusti hyvin rohkea ja mielenkiintoinen vanha nainen...
Se joskus työharjoittelussa ollut
joku jaksaa moralisoida muiden tatuointeja :-O Ihan kuin elämässä ei ois suurempiakin asioita.
Ihan niinku sillä olisi jotain hiton merkitystä miltä tatskat näyttää kun on vanha, voi kiesus.
En usko että vanhuksia kauheesti kiinnostaa muitten mielipiteet!?
;)
on tatuointi joka peittää yläselän.
ei kyllä stressaa miltä vanhana suonikohjuisena ja ryppyisenä näytän tatskani kanssa. Oikeasti en ymmärrä ketä voi haitata/hämmästyttää se miltä joku toinen näyttää, nyt tai vanhuksena?!?
tai lävistyksiä. Eiväthän he sellaista mummonmeininkiä halua omaksua, kun kaikilla mummoilla ja papoilla + keski-ikäisillä on tatskat ja lävistykset.
oletko ajatellut hakea niihin jotain apua ?
että joku päivä olet itse pyöreä ja sua säälitään ? Hei haloo ! Anna ihmisten olla sellaisia kuin ovat, ehkä he osaavat nauttia elämästään enemmän kuin sinä säälisi kanssa :)
Se olin minä! Miksi säälit minua? Harmittaa olla ylipainoinen, mutta olen ollut jo pitkään dietillä ja painoa on useita kiloja tippunutkin. Tykkään kyllä kovasti tatuoinneistani ja niitä en kadu! Totuus on että en viihdy uikkarissa, mutta nyt kun on lapsi tahdon käydä hänen kanssaan uimassa ja tehdä kaikkea mukavaa, enkä murehtia läskejäni. Saanko kysyä missä törmäsit tähän surulliseen näkyyn? Ainakin sopisin täydellisesti kuvaukseesi! Älä menetä yöuniasi, meitä on moneen junaan:)
kovin usein, että aikanaan meistä kaikista tulee keski-ikäisiä, ja monella se tuo mukanaan vähän sellaista tätimäistä olemusta, missä tatuointi voi olla hieman koominen näky?
näy. Minulla on ollut tatuointi kohta 10 vuotta ja suurin osa ihmisistä hämmästyy kun kerron että minulla sellainen on. Eikä edes ole missään peffassa, vaan lapaluun kohdalla :) Mutta kun en käytä narutoppeja/olkaimettomia asuja juuri koskaan niin eipä se sieltä näy.
kovin usein, että aikanaan meistä kaikista tulee keski-ikäisiä, ja monella se tuo mukanaan vähän sellaista tätimäistä olemusta, missä tatuointi voi olla hieman koominen näky?
Joo kyllä on tullut ajateltua että tatuoinnit pysyvät ihan aina. Ja ikää tulee väistämättä lisää, jos ei viikatemies tule kylään ennenaikaisesti. Niinku mitä sitten?? Nää on näitä ikuisuus kysymyksiä, mistä toinen tykkää niin toinen ei. Läski on ihan terveysriski, siitä ei pääse mihinkään. Eikä se lisäksi ole kaunista katseltavaa. Huomaa että joillain on elämässä aika pienet piirit ja pienet ongelmat!
Hyvää kesää kaikille toivoo: rantojen tatuoitu, pyöreä äiti:)
Oliko tatska ruma vai mistä on kyse?
Ehkä se sitten tulevaisuudessa on tyypillisen tätimäistä, että on muutama ryppyinen tatuointi? Ajat muuttuu..ja todella monella on nykyään tatuointi.
eiköhän tulevaisuuden mummoilla ole tatuoinnit aika yleisiä ;D Mitä sitä sen kummemmin häpeilemään. Kelaa, sullekin joka asiaa kauhistelit, tulee ihan ryppyinen naama jossain vaiheessa, jos sinne asti saat elää, miten sä sit kehtaat mennä ovesta ulos? Näyttää tosi naurettavalta kyllä! ;D
ja kuuluvat vanhenemiseen, siksi niistä voi olla ylpeä. Tatuoinnit ovat ihmisruumiin sotkemista, eivätkä kyllä kaunista ketään.
että kun ihmiset lähtee rannalle, niin he kiinnittävät huomiota jonkun tatuointeihin ja läskeihin ja tulevat oikein surulliseksi siitä...
Itse ainakin nautin auringosta, vedestä, valosta, väreistä , iloisista ihmisistä, perheestäni yms. Toki kiinnitän ihmisiin huomiota, muuta ei tulisi mieleenkään tulla päivittelemään kenenkään ulkomuotoa tänne! Tähän Ap:n viestiin ei edes liittynyt mitään tapahtumaa, huonoa käytöstä yms. ainoastaan läski ja tatuointi. Ankeeta sanon minä.
Pelottaa ihmisten pahuus ja suvaitsemattomuus!
Tatuointeja otetaan eri syistä. Jotkut ottaa sen vaan siksi, kun se on niin siistii ja kaikilla muillaki on, silloin se pitää olla paikassa, josta varmasti näkyy. Monille taas sillä kuvalla on todella joku merkitys, ja kuva otetaan ehkä (ei kuitenkaan aina) paikkaan, jossa näkymisellä ei ole niin väliä. Jos kuva todella merkitsee itselle jotain, vanheneminen ei "rumenna" kuvaa, vaan tavallaan tekee siitä osan muutenkin vanhenevaa kehoa ja sen ottamista ei vanhanakaan kadu.
olla kaunis, mutta jos on iso (yli 20cm) tatska, niin se on ruma. 20-30 vuoden kuluttua mummot/papa ovat aika hurjan ja ikävän näköisiä kun iso tatuointi roikkuu velton ihon mukana:/ Jaiks!
Eikä tartte olla edes kovin vanhakaan, esimieheni on 54v nainen ja hänenkin käsivarressaan kämmenen kokoinen tatuointi on puistattava kun iho on veltostunut..
paikkaan joka rupsahtaa myöhään ja ei juuri näy :)
olla kaunis, mutta jos on iso (yli 20cm) tatska, niin se on ruma. 20-30 vuoden kuluttua mummot/papa ovat aika hurjan ja ikävän näköisiä kun iso tatuointi roikkuu velton ihon mukana:/ Jaiks!
Eikä tartte olla edes kovin vanhakaan, esimieheni on 54v nainen ja hänenkin käsivarressaan kämmenen kokoinen tatuointi on puistattava kun iho on veltostunut..
ikää kolkyt ja risat, ja tatskat ranteessa nilkassa ja tississä. kun olen 60 v vedän päälle mikrosortsit ja hihattoman jossa lukee juo karjala se ei tule takaisin, laitan nätit rinkulat korviin sekä punaa huuliin ja olen vanhainkodin hotein mummo :D !