## huhtikuun helmet 2009 - kesäkuu ##
uusi pino kesäkuulle. Linkitykset myöhemmin kun pääsen kännykän päästä taas oikean koneen ääreen.
Kommentit (163)
Meiän pikkusella vauvelilla oli pientä nuhaa ja yskää ja nyt alkaa helpottaa! Huh! Voi että sitä oli niin huolissaan viikonloppuna toisen puolesta ja pelotti että toinen tulee vielä kipeämmäksi, ja kun on niin pienikin vielä.
Itellekin yrittää jotain flunssa pukata, on voimat ihan veks ja väsyttää ja viluttaa.
Ja tämä meidän "entinen" kuopus, nykyinen "keskimmäinen" ei kyllä helpota äidin hommia täällä kotona yhtään! Huokaus! Poitsu ei tottele ollenkaan, juoksee vaan pitkin taloa puolipukeissa tai alasti umpiväsyneenä, kun ei suostu päikkäreille. Kiusaa isosiskoaan ja haastaa riitaa, ja ei anna isosiskon nukkua päiväunia, kun metelöi ja melskaa koko ajan. Ja kauheat itkut ja kitinät päästää jos ei jotkut asiat mene juuri sillä tavalla kuin poitsu haluaa.
Oikeesti oon ollut todella hermona tähän meiän poitsuun, että oon useaan otteeseen joutunu meneen toiseen huoneeseen laskemaan kymmeneen, etten rupea mitään tukkapöllyä antamaan. Ja karjuttua on tullut vähän väliä...
Tiiän kyllä että on vaikea tilanne pojalle. Haluaa läheisyyttä ja huomiota ja on mustis vauvalle, mutta välillä sitä itekkin taantuu lapsen tasolle ja ei vaan jaksa olla se vahva ja tyyni aikuinen lapsen rinnalla...
Vali vali...
Taidan varmaan muuten toistaa itseäni näitten mun tekstien kanssa ;) En oo ihan tolpillani tän väsymykseni kanssa. Yöt on kyllä tullut melko hyvin nukuttua onneksi, mutta kyllähän se pätkittäin nukuttu yö pitää väsyneenä. Ei pysty keskittymään kuin yhteen asiaan ja esim. tekstien lukeminen on todella vaativaa ja täytyy oikein huolella keskittyä, että ymmärtää lukemansa.
Raskauden jäljiltä on vielä jotain kremppoja jäljellä. Jotenkin on toinen jalka kipeä, oon varmaan astunu linttaan tai muuten vaan lässähtänyt jalkapöytä, kun vaikeampi kävellä ja tuntuu semmosta penikkatauti-kipua sääressä. Ja olkapäät on kipeet, joku ihme rasitus tai tulehdus. Yöllä taidan nukkua kädet ylhäällä ja aamulla kun herään on kädet niin kipeet, että en meinaa saada niitä käsiä sieltä ylhäältä alas, sattuu niin pirusti. Vanha vaiva kumminkin, on ollut tätä ennenkin. Täytyy varmaan enemmän venytellä ja kantaa vauvaa kantoliinassa, kun käsin kantaminen ei paljoa auta vaivan parantumiseen.
Mäkin aattelin ruveta kestoilemaan kertisten käytön ohella! :) Oon ihan innoissani tästä jutusta! :) Oon eilen kahlannut netissä kurkkimassa kaiken maailman vaippoja ja imuja ja aattelin pian ostaa parit uudet ja parit käytetyt kestot. Fuzzy Bunzit näyttäisi hyviltä ja vaippatalon valikoimassa oli parit kivat kanssa. Villahousukestot näyttää kans mukavilta, jos harsojen kanssa käyttäis... Ehkä aluksi koklaan helpomman kautta, eli hommaan jonkinmoiset " all in one" -vaipat.
Mies tulikin kotiin ja lupasi viedä vanhemmat lapset ulos, ja tää jää vauvan kans lepäämään kotiin, jeeeeeeee! :)
Hassua, kun meillä oli 4v sitten yksi lapsi ja sen hoitaminen tuntui niiiiin rankalta mukamas välillä ja ihmettelin, että jollekin voi olla "lomaa" olla yhden lapsen kanssa lepäilemässä kotona kun muut perheen lapset on esim. just isän kanssa ulkona tms. Nyt kyllä ymmärrän täysin asian. Se on tosiaankin niiiin helppoa olla yhden pikku tuhnuvauveliinin kanssa kotona kuin kahden, kolmen tai useamman kanssa samaan aikaan! :)
Huomenna onkin meiän vauvan 1kk neuvola! Kivaa nähdä kuinka paljon meiän vauveli on kasvanut!
PikkuKeiju ja rakkauspoika 4 vkoa, jo!!!! Haikeus!!
Mikumammalla myös ihana poika:)
PikkuKeijun keskimmäinen kuullosti ihan meidän keskimmäiseltä!
Ettekö uskalla kertoa vaavien nimiä?
Mä olen kyllä kauhean utelias mutta olisi kiva kuulla minkälaisia nimiä olette antaneet!?
Sailori ja edelleen nimetön ihana poika.
Huomenta vaan!
Nyt on käyty 2 kk neuvola ja täti sanoi, että äiti näyttää jo ihan ihmiseltä. Kyllä se kummasti vaikuttaa kun saa sentään edes jotenkin yöllä nukuttua. (viime yönäkin meni ehkä jo vähän reilu 5 tuntia).
Painon nousu on tasottunut kun aloitin tämän 3 h välein syötön ja mielellään vain yksi tissi. Nyt siis 5725g ja 56,2, pipo 39. Tuntuu että mä muutenkin syötän paljon vähemmän kuin muut mutta siltikin meidän poika on tollanen hieman pulskan lainen. Syömisaikatulut tuli kyllä ihan sen tähden, että vatsa voisi paremmin eikä sen takia että jotain pulskuutta rupeisin pienentämään.
Eilisestä muodostui aika hyvä päivä vaihteeksi. Tosin ne unet tuntuu kuitenkin vaan maittavan parhaiten tuossa turvakaukalokiikussa. Liekö se sitten vatsalle hyvä asento ?!. Vikat päikyt meni 19-21 ja yö unetkin maistui meille ihan hyvään malliin (parit syötöt yöllä). Aamulla heräs kyllä kesken unien pahaan oloon 06.30 ja sitten örtsäsikin sänkyyn monta kertaa.
Tälläiset kuulumiset tällä kertaa.
Päkkänä ja Saku (joka tunnustaa myös nimen virallisestikin)
Katsotaan onnistunko saamaan meidän kiljukaulan kuvan läpi.
kyllä vauvat on niin syötävän söpöjä - ja oikeasti niin erinäköisiä keskenään. Toisaalta koitin tosta omastamme ottaa järkevää kuvaa, niin 30 kuvassa kaikissa eri ilme. Jähmettyykö ne ilmeet sitten aikuisena??? Kun tuntuu, että joillakin on aina naama norsunv****lla.
Tänään väsyttää ja nyt toi nukahtikin leikkeihinsä. Meen itekin ottamaan päikkärit.
Yritän pitää jotain rytmiä, mutta aina ei onnistu. Meidän Urho on niin yökukkuja. Ei päästä yöunille ennen klo 2.00.
Syö 1,5-2 tunnin välein, pulauttelee edelleen melkein joka ruoan jälkeen ja kakkaa 5-8 kertaa päivässä. Toiveissa vähän harvemmin kakkaa ja pidemmät syöttövälit.
Varsinainen asia oli, että käyn kyllä lukemassa usein näitä juttuja, aina ei kerkeä kirjoittamaan, mutta mielenkiinnolla luen. Ja tosiaan mietin kanssa, mitä muille kuuluu...siispä ilmoitelkaahan itsestänne vaikka ihan lyhyesti.
Nyt heräs omaan piereskelyynsä, jep. KÄyn hakemassa kainaloon köllimään.
Kivaa viikkoa teille!
Yksi kysymys joko olette saaneet uuden vauva lehden? Minä en ole, että missäköhän se on? Osallistuin kyllä jo paras juttu kilpailuun otsikot arvailemalla.
Meillä tompalla siis aika iso pää, kun on se 41cm. Mutta niinpä on esikoisellakin. isopäistä sakkia ollaan (ja kovapäistä).
Tomppa lempinimi, mutta oikea varmaan helppo arvata. (vähän mielikuvituksen varaankin)Kolmas nimi on Kristian joka on mielestämme nätti ja sopii 3veen Sebastianiin.
pikkukeijun ja sailorin keskimmäiset kuulostaa meidän molemmilta poitsuilta ;-) No, isompi ei kitise, mutta ei myöskään tottele ja tietää tasan, että äiti ei pienestä nouse kiikuttaan jäähylle, jos on vauva tissillä. Voi tätä tappelun määrää. Pienemmän nostin eilen ovesta ulos jäähtymään, kun homma karkas lapasesta. Ja isompi on nukkunut parina iltana vaatehuoneessa patjalla, kun ei sängyssään pysy. Päiväunet onnistuu vain telkkarin ääreen vahingossa. Mutta vauvaa kohtaan ovat ihania, hoitavat ja vievät leluja. Ja sehän on tärkeintä. Mun synttärit on ens kuussa ja lahjatoive on, että mies veis isot pojat viikonlopuks mökille. Jäätäis vauvan kanssa lepäämään... Muistan joskus kun olin yhden lapsen kanssa kotona ja stressasin joka itkusta. Sit vaan päätin, että tää on ainutkertaista aikaa, aikuisena kotona ilman aikatauluja: eli nyt on pakko nauttia. Ja kummasti sitä alkoi nauttia enemmän, kun vaihtoi asennetta. Millähän sen saman sais nyt aikaan.... Ehkä sit kun alkaa saada rutiineja päivään?
Jälkitarkastus oli ja meni, sain kierukkareseptin ja vauva sai sen lähetteen tyräkonsultaatioon. Näissä on joku kiireellisyysluokka tai jotain, sanoi, että menee elokuulle ja pitää ottaa yhteyttä, jos vatsan toiminta muuttuu yhtäkkiä tai tulee selkeästi vaivoja tms. Ja mahdollinen leikkaus on sit oikeesti joskus syksyllä, mutta ennenkaikkea kai siks, että ei tarvi ihan pientä vauvaa nukuttaa. Oikein kiva nuori lääkäri, jolla oli lunttilappu, että muistaa kaikki jutut. Ja neuvolatätikin oli sijainen. No, ikä 6 vko, 57 cm ja 4950 g, eli ihan sopiva mies tulossa.
Mun ristiäisjärjestelyt on tehty, eli pitopalvelu tilattu. Kiva lisä tähän konkurssiin, mutta menköön.
Nyt laittaan pyykkiä. Ihanaa muuten että meidän ketju on aina tuolla listalla alkupäässä :-)
tuuti
tomppa tässä ehkä jos onnistuu lähetys
Hengissä ollaan meilläkin:) ei vaan tunnu olevan aikaa taistella tämän kirjautumisen kanssa. Pari kertaa olen yrittänyt, mutta kun ei ole onnistunut niin on jäänyt sikseen..
Aatu on jo 2,5kk ja hyvin kasvaa. Koitan liittää kuvan tähän samaan jos onnistuu. On tosin vanha kuva, ristiäispäivänä otettu, tällä läppärillä kun ei uudempia ole vaan ne ovat pöytäkoneelle tallennettu..
Korvatulehdus tuli 2kk ikäisenä ja ab-kuurin joutui siihen syömään. Muuten ei huomattu, mutta vein viikon kestäneen yskän takia näytille ja molemmat korvat oli tulehtuneet:( Käytin sekä lasten- että korvalääkärillä, jotta ei tulis ainakaan turhaa ab:ta mutta molemmat olivat sitä mieltä että syötävä on. Nyt on selkeästi parantunut kun yskäkin hävisi, toivottavasti vielä ei kierre ala. Molemmilla sisaruksilla se on ollut ja kumpaisellakin on jo toiset putket menossa.
Meilläkin on melkoista hulinaa noiden isompien kanssa, koko kopla kun on alle 4v. mutta tässä sitä aikaa myöten alkaa hikihelmien määrä otsalla vähentyä;)
Aatu nukkuu yöt hyvin ja nyt on kohta viikon verran heräillyt enää sen kerran. Aurinkoinen vesseli on ja kova juttelemaan. Massulleen kääntyminen on ihan hilkulla,alakropan saa jo kääntymään, enää hartioista kiinni. Hauskaa sikäli kun isommat oli molemmat sen 4kk ennen kuin kääntyivät.
Mutta joo, pikainen omanapainen pläjäys nyt, teidän juttuja olen kyllä lueskellut ahkeraan. Kommentoin sitten taas kun on aikaa...
Aaku ja Aatu 2,5kk
Niinhän siinä sitten kävi. Tompan kuvasta näkyy ainakin tällä meidän koneella vain yläkulma, jossa ei tomppaa näy ollenkaan. Kun lähetin sen se näkyi kyllä kokonaan.
Höh. En ole mikään nettinero, joten jos joku voisi hiukan neuvoa, mitä tehdä. Vai näkyykö kuva? Jonkun kuvasta näkyi myös ensin vain yläkulma ja sitten se näkyi kokonaan, en enää muista kenen.
Upeat hiukset useimpien vauveleilla. Meidän tomppa on sitten se kaljumpi ukkeli jos kuva joskus sattuu näkymään. Mutta nyt hyvää yötä.
Päkkänän Kiljukaulalla hauska ilme: mitä, yllätittekö mut ilman kiljumista?! =)
Täytyykin laittaa meidän neidin naama tähän että saadaan tyttöjenkin kuvia tänne! Kuvien purkaminen uudesta kamerasta olikin sitten suunnilleen yhtä hankala homma kuin näille uusille sivuille kirjautuminen... Meidän kortinlukija ei lukenut uudenlaista korttityyppiä ja se kameraatin mukana tullut ohjelma oli ihan syvältä, eikä kuvien lataus onnistunut. Kiva tapella näiden kanssa kun neiti natisee vieressä. Kiroilin yhden illan ja seuraavana päivänä mies kävi hakeen mulle uuden kortinlukijan verkkokaupasta. Pitäs varmaan vähentää tuota kiroilua nyt kun on lapsikin talossa ;)
Rokotuksista tullut parin päivän väsymys pisti meidän neidin unirytmin sekaisin, oikeastaan erittäin hyvässä mielessä. Nyt neiti menee unille jo ennen kymmentä (entisen puolenyön sijaan) ja osaa nyt nukkua ilman vieressä vahtivaa äitiä. Nyt ei enää vedetä 00-07 siivuja putkeen, vaan tyttö herää kolmisen kertaa yössä, mutta eiköhän ne unet siitä pitene ajan kanssa. Muttamutta: nukkumaan mennään vain huudon kanssa, onko teillä sama homma? Jos on liian väsynyt huudetaan ennen tissiä, jos ei tarpeeksi väsynyt niin syödään ensin tissi ja sit vasta huudetaan. Joo on meillä ennen rokotuksiakin huudettu nukkumaan mennessä, mut nyt siihen on alkanut kiinnittää huomiota. Enää ei nukuteta miehen rinnan päälle, siitä sentään päästiin eroon.
Jees yritän pistää nyt kuvan meidän vakavasta neidistä, aina se on otsa kurtussa... Keväällä käytetty karvahaalari meni vielä päälle kun tuli kylmät ilmat. Tukka ei nyt näy, mutta se on tytöllä mallia 60v suomalainen mies. ;)
t. Tsili&Neiti
Kun oli taas tullut kivoja kuvia. Tomppa näyttää niin isolta pojalta. Tsilin neiti taas hyvin mietteliäältä, varmaan jotain fiksuja aattelee.
Meidän kattokiikku on nyt voittanut parhaimman nukkumispaikan palkinnon. Siinä jatkettiin eilen kolmen vartin vaunupäikkäreitä sekä vedetiin illalla unet 17-20.30. Siis joo-o, meidän kilju nukkui. Ja mulla oli tietysti boltsi hukassa. Se nukkuu, mitä mä teen niistä miljoonasta keskeneräisestä asiasta. Se varmaan herää kohta, ei se nukkuu, onks se nyt jo hereillä.... Onnetonta! No, täytyy kyllä sanoa, että vähän on huono omatunto kun toisen pitäisi nukkua vaunussa tai sängyssä, mutta kun kaukalossa!
Meillä on joka ilta huuto. Taitaa olla yhden käden sormissa ne illat jolloin ei olla huudettu. Myös eilen huudettiin ennen nukkumaan menoa vaikka päikkärit loppukin puol ysiltä. Se mikä meillä on edistystä on se, että iltauni-tissin jälkeen ei enää huudeta. Sitä ennen senkin edestä. Kun tissi loppuu, niin jätkä nukahtaa. Sitten siirrän sen sänkyyn ja menen itse sen viereen. Siinä vaiheessa se yleensä herää ja sitten laitan sille tutin ehkä muutaman kerran. Sen jälkeen on nukkumatti viennyt meidät molemmat. Jaa tää on siis tosi luksusta meillä!! Omaa aikaa on illalla turha haaveilla sillä mun pitää mennä sen kanssa yhtäaikaa nukkumaan. Tästä järjestelystä en ole uskaltanut mitään muuttaa sillä pelkään, että siirrytään taas niihin epätoivoisin huuto ja pätkäuni öihin. Saa nähdä mitä lomaviikko tähän sitten tekee.
Aamulla tuli taas vatsanväänteitä ja se huusi jopa pitkästä aikaa tissillä - tissi suussa - niin, että raukka oli ihan hiestä märkä. Hiuksetkin menee kikkuralle kun on ihan märät. Ohi onneksi meni ja nyt ollaan taas....kattokiikussa. Huoh!
Päkkänä ja Saku
PS: komppaan pikku-äitiä ja muita, että tulkaahan nyt ilmoittautumaan kaikki palstalta "kadonneet". Olisi ainakin kiva tietää, että kaikki on teillä kunnossa jos ei pitempää tarinaa ehdi vääntää!
Lopulta sitten kuvan lähetys, se rajaus pitää valita ja hyväksyä, siihen ensimmäiseen ilmeisesti hyväksyin hiukan erilaisen rajauksen.
Tämä huhtikuisten porukka onkin aikamoista poika porukkaa. Jos minulta kysytään niin kyllä tytöt on jo vauvoina tytön näköisiä ja pojat ihan selvästi poikia. Tsilinkin tyttö ihan neidin näköinen on.
Olen yrittänyt saada tompasta hymy kuvaa, mutta eipä se oikein vielä onnistu, tai sitten valotus epäonnistuu. Siinä ensin lähettämässäni kuvassa pieni hymy oli, lähetin varulta toisen ilmeen. Aikuiset osaa poseerata ja ilmeet varmaan ovat sillä jäykkiä, harjoiteltuja ei näytetä tunteita. Vauvat ei teeskentele. Päkkänälle kysymys oliko kuva ennen vai jälkeen kiljumisen? Jotain poika selvästi mietti. Laittakaas vielä kuvia ja vaikka samoista vauvoista eri ilmeitä. minäkin laitoin kaksi..
Meidän kuva on ihan tuore varmaan maanatailta ja siitä päivän hyvältä hetkeltä jolloin ei kiljuta. Oli masulleen maassa ja totuttuun tapaan siitä sitten pungertaa itsensä sellään. Nyt jäikin sitten "jumiin" kyljelleen ja rupesi ihmettelemään maailmanmenoa. Kaikista eniten ihmetystä aiheutti äiti joka tuli räpsyttelemään kameraa siihen naaman viereen.... hassu äiskä, haluaa kuvia pojastaan kun se ei huuda....
Vähäksi aikaa, pikasiivosin taas tätä huushollia, ei innosta kovin suurta siivousta aloittaa kun pääsee vauhtiin kuuluu ääää...
Tomppa nukkuu vaunuissaan ja kestovaipan imukykyä nyt taas testataan, meillä pari noita fuzzia yhdenkoon mallia.
Vuosipäivä pian edessä, heinäkuussa nimittäin se päivä jolloin Tomppa sai alkunsa. Kohta vuoden ollut olemassa. Kun en tienyt vielä olevani raskaana mulla oli hirveä päänsärky ja luulin, että kuukautiset alkaa (olisi pitänyt silloin alkaa) no ei sitten alkanut, vaan alkoi kasvaa tomppa.
Jännittävää oli katsoa raskaustestin kahta viivaa, se muuten taitaa olla vieläkin tallessa, täytyypä katsoa. Saatoin heittää sen roskiin... Sitähän voisi näyttää miehelle että katsos tein tällaisen testin taas... vähänkö huono vitsi. Vauvabuumia taitaa tosiaan olla tompallekin tulossa pari sukulaista lisää piakoin. Meille kyllä hyvin riittää nämä kaksi. Olemme miehen kanssa molemmat perheittemme kakkosia joten ehkä siitä syystä kaksi lasta kuitenkin.
Missäsköhän kaikki on kun ei täällä oikein ketään enää? Vaunuista kuuluu eheh joten heippa
oi Tsilillä on niin aikuinen ilme ja kasvot, jotkut vaavat näyttää jo nyt siltä miltä aikuisena.
Tomppa kelpaisi vaiks meidän neidille kaveriksi, vaatetus ja hiusmalli on samankaltaista kuin täällä.
Terveisiä lääkäristä. 6vk+1pv ja mitat 5240g ja 58cm. Sammas onkin vaan maitoa, joten äiti juo itse loput puolukkamehut. karstapäätä vaan öljyillään lisää. Olkien napsumisesta ei osattu sanoa mitään eikä rokotustutkimukseen suhtauduttu lainkaan kriittisesti.
NKL.lla synnyttäneet onko kuulunut laskua, kuinka pian? Mietityttää milloin mahtaa tulla vai oisko niin hyvä tuuri, et oisin säästänyt kolme sataa egee?
Mini laitettiin alulle heinäkuun lopusta ja silloin tuntui siltä, et ois virtsis tulossa vaan tulikin vaava. Mullakin on raskaustesti tallessa, oon niin hassu et oon säästänyt pelkäsin, et jos heitän roskiin niin menee kesken. Ja sitten on vielä toinen testi kun toi oli sellainen doublebäck. Oi haluun toisen kyllä ennen kolmeakymppiä.
Saatiin esimakua millaista voi olla ensi vuonna näihin aikoihin kun 1v1kk tyttö kyläili 2,5v isosiskonsa kanssa. Ja myöskin esimakua siitä millaista on kahden lapsen kanssa, aika vauhdikasta tosiaan!
Tyttö jota en pue pinkkiin on itsekin rajumpien juttujen perään. Lempparinäyttelijäksi veikkaan Al Pacinoa, kun yksi aamu oli naamaa raavittu, voi mun pikku Scarface taitaa skipata missikisailut ja keskittyä äxöniin.
Kävin steissillä kyselee vauvan kanssa matkustamisesta ja paljon maksaa. Virkailija luuli mua pummiksi ja teroitti, et vaan YTV-alueella on ilmaista. Tarkoitin lähinnä pitääkö vaunuista maksaa extraa ja mihin ne siellä junassa sijoitetaan? Jostain palveluvaunusta se jankutti...mut joka on eri kuin perhehytti tai lastenvaunu, mut ilmeisesti niiden yhteydessä. No heinäkuussa varmaan selviää, kuten myöskin Nissan Almeran takakontin vetoisuus.
Feissarille jouduin sanomaan, että palailee asiaan vuona 2011, kun on ehkä rahaa. Myöskin kuusiviikkoista kehotettiin lisäämään kulutusta ja tilaamaan kirjoja.
koko päivä. saa nähdä, mitä yöstä tulee... no en valita, oma hermo on levännyt, pari edellistä päivää oli vähän rankkoja.
junista sen verran, että lastenvaunut voi hyvin jättää niissä 2-kerroksisissa vaunuissa leikkivaunun alakertaan. vauvan kanssa kannattaa pyytää paikka alakerrasta, kun on rauhallisempaa. leikkivaunussa on kuiten parempi hoitotila, eli siinä mieleessä sinne. pendolinolla en ole mennyt ja vanhoissa junissa on kamalat vessat.
nyt isot veljet singahti sisälle, heippa
tuuti
Tuntuu ettei ole mitään ihmeellistä kerrottavaa. Tänään on fiilis että mitään ei koskaan saa aikaan jne jne ja kaikki päivät menee samaa rataa. No eihän se tietystikkään näin ole mutta sellainen matalalentofiilis on tänään.
Oon tänään kyllä saanut aikaiseksi haettua töistä liikuntaseteleitä ja valokuvia ristiäisten kiitoskortteja varten. Lisäksi hain vielä yhden käytetyn turvakaukalon joka päätyy mummilaan. Muuten päivä onkin ollut väsyneen miehen nukutusyrityksiä ja lohduttelua täynnä. Se tuntuu toistuvan kuin murmelin päivä leffassa aina uudestaan ja uudestaan päivästä toiseen. Koskahan toi meidän unihäiriöinen onnistuisi oikein yllättämään ja nukkuis tarpeeksi.
Viime yö nukutiin pitkästä aikaa ihan makkarissa. Mies on meitä jo sinne kyselyt jo viikon verran. Yö meni ihan hyvin vaikka paikka muuttui, illalla oli jonkin verran ihmetystä pikkumiehellä kun valot oli erilaiset kuin olkkarissa. Aamulla sitten miehen kello herätti meidät mutta ite se ei kyllä meinannut siihen herätä.
Nyt alkaa kohta pakkauspainajainen lomamatkaa varten. Onneks siellä on pesukoneet ja kuivausrumpu niin tarvittaessa pesen siellä sitten vaatetta niin pärjätään vähemmälläkin (ehkä).
Mies on juossut tänään taloyhtiön kokouksissa ja kertoi vielä ilokseni, että autosta levis ilmastointi just ennen matkaa.
Jaa - kutsu kuuluu...
Päkkänä ja saku
Ihanaa ilma kun ihana:) tosin isompi mukula kipeenä joten koko päivä kotona.... onneksi seinät ovat kasassa :)
Meillä juu ristijäiset saatiin pidettyä... olipa taas muka kiire aika loppui tyysin kesken :( no onneksi kaikille jäi hyvä mieli ja maha täydeksi :) voi huokasta helpotuksesta...
Neuvolassa käyty... menee keskitason yläpuolella kokoa siis pikkusella 59,2 ja 5990 ja ikää se n.7vko iho kuiva pitänee ruveta öljyilemään... jospa se siitä paranee!
Lai´ttakaa noita kokoja tänne niitä on kiva seurailla :)
Kakkaamis asiaa: meillä tulee noin neljän päivän välein... eli aika harvoin mutta tulee sitten kunnolla :) kun tulee;)
Muuten menee hyvin päivät ja yöt ..... Helppo lapsi eipä muuta voi sanoa... mutta onneksi on tuo esikoinen ei tule hirveän tylsäksi nämä päivät :)
yritän itsekkin lisätä poitsun kuvan katotaan onnistuuko
terveisin mikumamma ja Jedi 7vko