## huhtikuun helmet 2009 - kesäkuu ##
uusi pino kesäkuulle. Linkitykset myöhemmin kun pääsen kännykän päästä taas oikean koneen ääreen.
Kommentit (163)
... Päkkänänkös esimerkin innoittamana pitää vissiin minunkin vain yrittää sitä tuttia tarjota tuossa nukahtamistilanteessa. Neiti kun vaan nukahtaa tissi suussa aina, eikä lopeta siis syömistä ennen nukahtamista. Ostin tänään taas pari erimallista tuttia. Meillä käydään kovaa testiä siitä, mikä mahtaisi kelvata tytölle. En olis ikinä uskonut, että näin sinnikkäästi yrittäisin saada lapsen syömään tuttia! :O Jotenkin kuvittelin, että jos ei syö niin ei syö. Nyt vaan kun vaihtoehtona on mun tissien jatkuva lutkutus, alkaa käydä mielessä se tutti aika vahvasti. Olisihan se kiva, jos mieskin saisi joskus lapsen nukutettua.
Päkkänän puolella sympatiat muutenkin kovin. Mä ymmärrän miten pää hajoaa, kun pitää aina jäädä lapsen kanssa nukkumaan. Meillähän on siis vasta reilun viikon toiminut se, että minä pystyn poistumaan makkarista jossain vaiheessa.
Minipillerit muuten hain tänään. Kai se pitää alkaa niitä syödä. Jälkitarkastuksessa suositteli vuotta ennen seuraavaa raskautta. Vähintään puoli vuotta. En tiedä kauan niitä jaksaa syödä.. Tai mistä sitä tietää jos vaikka jo on raskaana. Ollaan nimittäin oltu vastuuttomia..
Lyyti
Vettä pitäisi nyt muistaa juoda. Osio pikkuäiti neuvoo: Juokaa ihmiset vettä! Yritän itsekin noudattaa neuvoani pää kipeänä kun ei muista tarpeeksi juoda.
Tomppa joi tänään vettä tuttipullosta. Ihme, se auttoi pulautteluun! Ei nimittäin pulauttellut tänään juuri lainkaan kun imettämisen jälkeen annoin vesihörppyjä.
Leikkipuku mielestäni mukava vauvan helleasu. Vauveli nukkuu tosin nyt hihattomassa bodyssa ja puolipotkareissa. Vaikuttaa tyytyväiseltä.
Pari päivääköhän olin lukematta viestejä niin olipa lukemista! Mukavaa! Ja Joonasta komea kuva! Multa pettäisi hermo jos pitäisi päkkänän malliin niitä allergioita selvittää. Koetahan kestää, täältäkin nostetaan hattua (helle sellaista). Mullakin niitä minipillereitä käytössä kun vaan nyt muistan syödä. "Haittavaikutuksena" voi kuulema olla, että kuukautiset jää tulematta kokonaan, (mainiota!)
Tomppa muuten joskus huolii tutin paremmin jos se on märkä, eli juuri huuhdottu. Lähden nyt juomaan vettä (ei kahvia tällä kertaa)ehkäpä yksi panadolikin nielaistaaan
Ja jos kämppää katselee, niin ei vissiin oo paljon siivoiltu viileämmälläkään ilmalla! ;D
Mut ihan oikeasti, nyt kun tuo neiti osaa nukkua nuo päikkärit yksin, mä en jaksa tehdä mitään silloin kun se nukkuu. Hyvä jos jaksan itselle jotain ruokaa lautaselle laittaa ja kauhoa sen mahaan. Loppuaika menee äksänä sohvalla tai tässä koneen äärellä. On se vissiin aika väsyttävää puuhaa tuo vauvan jatkuva viihdyttäminen.
Että ei voi muuta kuin itkuisten lasten äideille pitkiä hermoja toivotella. Rankkaa on. Oon niiiiiiiiiiiiiiiiin kiitollinen, että meillä alkaa kuitenkin jo helpottaa. Ne vaunussa nukkumiset kun vain vielä...
Mä muuten kans ostin tytölle Baby Bantzit. En oo vielä testannut, kun ei se oo vaunuissa kamalasti mihkään tiiraillut. Pitäs vissiin sisätiloissa kokeilla, että vihaako meidänkin neiti niitä eniten maailmassa. Se olis jo aika paljon. Vaunutkin on niin inhottavat. Ja Manduca. Ja yksinolo. Ja helle. Ja tutti. Ja ilmavaivat. Ja mitävielä.
Päkkänän Sakulle tosiaan toivoisi jo sitä kakkaa. Varmasti tuollainen panttaaminenkin ottaa vatsan päälle. Ei oo ihme, jos huudattaa raukkaa.
Ei oikein aivot toimi. Mulla oli ihan olevinaan joku syy, miks kirjoittaa. Unohtu sit.
Niin ja eiköhän me mennä tällä uudella nimellä, niin ei tartte ihmetellä eri nimiä kun näkyy ylhäällä toinen ja allekirjoituksessa toinen. Ihan identiteettikriisi, kun piti nimi vaihtaa!
Lyyti