Juoksu - missä kohtaa kehoa näkyy juoksun tulokset?
Kommentit (53)
ainakin mulla, siis hoikistuu kauttaaltaan. Kyllä myös ylä- ja keskivartalo on saaneet ryhtiä, lihasmassaa en kaipaakaan. Reidet ja pakarat muotoutuivat nopeasti nätimmiksi, kun juoksen paljon ylämäkiä ja portaita:)
Ellei sitten ole paljon painoa pudotettavana.
koko keho kiinteytyy kun liikkuu ja energiankulutushan sitä rasvaa vie ylävartalostakin.
Juoksu vaatii keskivartalolta ryhtiä eivätkä kädetkään saa holtittomasti liehua, kyllä siinä ylävartalonkin lihaksia tarvitaan.
Olen aina ollut suht. hoikka/normaalipainoinen (painoindeksi ennen 20+, nyt 20-), mutta ennen lenkkeilyn aloittamista en saanut millään käsivarsia oikeasti kiinteiksi (en tosin hirveästi yrittänytkään satunnaisia kuntokuureja lukuunottamatta). Nyt olen 2 vuotta lenkkeillyt 1 - 4 kertaa viikossa, ja kädet ovat kiinteytyneet kuin itsestään. Samoin vatsasta on kadonnut kaikki löysät pois. Silti en ole lähelläkään laihaa, vaan ihan normaalikokoinen ja naisellinenkin, joskin hoikka toki. Minäkään en tiedä, miksi juoksu vaikuttaa koko kroppaan, mutta mukavasti tulee kaupan päälle muukin kiinteytys kuin jalat. Suosittelen kovasti. Mulla auttoi sykemittari alkuun, kun kunto oli alhaalla.
miten aerobikki laihduttaa kasvoja, enhän mä tee siellä kasvoillani mitään??! Ja miksi kun laihtuu niin rinnat lähtee???? En todellakaan rinnoillani nosta mitään!!!!!
Huoh!
Psst, onko kukaan huomannut että juoksijat ovat kummallisen muotoisia: heillä on treenattu alakroppa, siis jalat lihaksikkaat ja hoikat, mutta valtava iso kaljamaha ja lölöt läskit käsivarret kasvoista puhumattakaan...
tissit alkaa roikkua ja lantionophjalihakset venyy löysiksi. Ja polvet tulee kipeiksi. Ja sitten lihoo kauttaaltaan kun pitää paikata rasittunutta oloa syömällä.
mut mulla on niin isot tissit että se tuntuu todella epämiellyttävälle.otan kävylenkillä pieniä juoksupyrähdyksiä.
mut mulla on niin isot tissit että se tuntuu todella epämiellyttävälle.otan kävylenkillä pieniä juoksupyrähdyksiä.
Urheiluliivenä on monenlaisia. On liivejä esim jumppaan ja todella hyvin tukevia juoksuun. Nikeltä löytyy. Hyviä tekosyitähän aina voi keksiä kun ei jaksa juosta...
tissit alkaa roikkua ja lantionophjalihakset venyy löysiksi. Ja polvet tulee kipeiksi. Ja sitten lihoo kauttaaltaan kun pitää paikata rasittunutta oloa syömällä.
Ah, juokseminen on ihanaa. Ylipainoa löytyy 20 kiloa. Käyn lenkillä 4-5 kertaa viikossa, juoksen 5 km kerralla. Kertaakaan ei ole tullut polvet kipeiksi eikä tissit roiku kun on kunnon liivit.
Ihmettelen miksi lenkin pitäisi rasittaa niin että itseään pitää palkita syömällä ??? Itselläni on ainakin todella hyvä ja energinen olo lenkin jälkeen, ei mikään puolikuollut. En syö lenkin jälkeen tuntiin mitään.
Ellei sitten juokse kuutena päivänä 2 h:n lenkkejä, jolloin voisi laihtua. Ja se näkyisi koko kropassa.
Ellei sitten juokse kuutena päivänä 2 h:n lenkkejä, jolloin voisi laihtua. Ja se näkyisi koko kropassa.
et taida juosta ? itse juoksen 5 päivänä viikossa 45 minsaa kerralla. Käsivarret, takapuoli, vatsa ovat kummasti kiinteytyneet. Ja painoa on tippunut 10 kiloa. Olen juossut vasta muutaman kuukauden.
Pari 5 km:n lenkkiä viikossa, sitten kerran viikossa 10 km, ja välillä 7 km:n lenkin.
Paino on lisääntynyt sinä aikana 5 kg (juu ei ole lihasta).... :(
Tuöeeko perseestäkin litteä ja kiinteä kun juoksee
Vanha juttu, mutta ihmetyttää nämä tyhmät kommentit. Katsokaa niitä jotka juoksee helponnäköisesti (=ovat niitä, jotka ovat juosseet jo pitkään).... miltä näyttävät? Ne jotka puuskuttavat ja huojuvat juostessaan, ovat vasta aloittaneen. Yleensä näillä tyypeillä on myös jotain eroa ulkonäössä! Tosi kovat maratoonarit voivat mennä jopa vähän kuivan näköisiksi, että se on se toinen äärilaita, jonka toisessa päässä on löysä sohvaperuna.
Peenis surkastuu,siksi en enää juokse ei ole varaa moiseen muuten en kohta löydä "kaveria".
Osaiskohan joku neuvoa miksi mua alkaa sattua hampaisiin kun juoksen? Lopetan aina kun lenkin jälkeen tuntuu että hampaat heiluu :D
Yöjuoksun tulokset voi näkyä naisella vatsan tilapäisenä (noin 9kk) turvotuksena.
Se on ihan hyvä.
Kyllähän ne hinkitkin vielä hallintaan saahhaan.
Toki ei kannata kenenkkään stressaantua sportin takija.
ottaa tunninni aika lisän ,
jolloin käypi käveleen.
--Mutta ei ihan nakkikioskilla.
No vaikka käypi kattoon jalaka pelissä,
Että mikä leffa siellä nyt menisi.
Ja syömisestä, että pullat ja makkeiset heti pois.
Ja autolla liikkumiset. alle 2km, taittuu huoletta jalakasin,
kesällä polukupyörää voi käyttää.,
Kaljan haku matkalla.
Mulla on kaventunut reidet, mitään muuta en ole huomannut. Talven kävin salilla ja reisilihas kasvoikin häiritsevän isoksi, juoksu muokkasi sen pienemmäksi.