Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksu - missä kohtaa kehoa näkyy juoksun tulokset?

Vierailija
31.05.2009 |

Pelkästään jaloissa?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juoksin vuoden verran 4-6 km muutaman kerran viikossa ja ainoa tulos oli, että pohkeisiin kasvoi niin isot lihakset, että talvisaapaat ei mahtuneet enää jalkaan. Meni hermot, koska olen kenkäfriikki ja kauniita kenkiä ei voinut käyttää. Missään muualla en huomannut mitään muutosta. 

Vierailija
42/53 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juoksin vuoden verran 4-6 km muutaman kerran viikossa ja ainoa tulos oli, että pohkeisiin kasvoi niin isot lihakset, että talvisaapaat ei mahtuneet enää jalkaan. Meni hermot, koska olen kenkäfriikki ja kauniita kenkiä ei voinut käyttää. Missään muualla en huomannut mitään muutosta. 

Lisään vielä: Kropassa ei siis muita muutoksia. Mutta päänsärky katosi ja nukuin todella hyvin. Eli oli kuitenkin myös positiivisia vaikutuksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nim, Vanha vitsi.

Paino han edustaa voimmaa.,

Ja ylipaino tietenni Ylivoimmaa.

no niinhän neku tekkee, mutta kun haukuttaan Läskiksi.

-Niihän minuakkin on joskus kakarana haukuttu.

-ei siitä, mutta innostuin kävely-hölkkä- ja juoksulenkkeistä

Kuinka ollakkaan, kipasin HC- maratonin v.85.

4h2min. 

Nyt taas oon melkokin potra poika, mutta 

ei minusta läskisssä ooo mittään ihannoitavaa.

Vierailija
44/53 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin hölkän  jälkeenn kehon omat hiili hydraatit on  syöty, ja pody alkaa 

käyttää omia rasvojaan, jollet nappaa niitä energia patukkoja.

Eikä tarvihe energija juommaa matkalla.

Kotona sitten voi miettä, että haluvaako jatkkaa,

-Vai ko  käykö soffa perunaksi,

Vierailija
45/53 |
18.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaiskohan joku neuvoa miksi mua alkaa sattua hampaisiin kun juoksen? Lopetan aina kun lenkin jälkeen tuntuu että hampaat heiluu :D

Taidat jännittää niskaa ja leukaa juostessa. Teepä kävelylenkki, hartiat rentona ja alhaalla, ryhti suorassa, kyynärpäät antaa vauhtia, kämmenet rennossa löysässä nyrkissä.... Tämän kun viet sit juoksuun, niin pitäisi helpottaa.

Vierailija
46/53 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaiskohan joku neuvoa miksi mua alkaa sattua hampaisiin kun juoksen? Lopetan aina kun lenkin jälkeen tuntuu että hampaat heiluu :D

Taidat jännittää niskaa ja leukaa juostessa. Teepä kävelylenkki, hartiat rentona ja alhaalla, ryhti suorassa, kyynärpäät antaa vauhtia, kämmenet rennossa löysässä nyrkissä.... Tämän kun viet sit juoksuun, niin pitäisi helpottaa.

Vierailija
47/53 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainakin mulla, siis hoikistuu kauttaaltaan. Kyllä myös ylä- ja keskivartalo on saaneet ryhtiä, lihasmassaa en kaipaakaan. Reidet ja pakarat muotoutuivat nopeasti nätimmiksi, kun juoksen paljon ylämäkiä ja portaita:)

No sellu ehkä lähtee jaloista ja pakaroista mutta ei se kyllä muotoa tuo. Solakkuutta ja sporttisuus ehkä näkyy kun rasva palaa ja verisuonet tulevat näkyville mutta siinä se

Vierailija
48/53 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se näkyy joka kohdassa. 

Ja sen lisäksi naamassakin, kun veri alkaa kiertää ja happi kulkee. En tarkoita välitöntä punaisuutta, vaan hehkuntaa lepotilassa. 

Vierailija
49/53 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ainakin mulla, siis hoikistuu kauttaaltaan. Kyllä myös ylä- ja keskivartalo on saaneet ryhtiä, lihasmassaa en kaipaakaan. Reidet ja pakarat muotoutuivat nopeasti nätimmiksi, kun juoksen paljon ylämäkiä ja portaita:)

No sellu ehkä lähtee jaloista ja pakaroista mutta ei se kyllä muotoa tuo. Solakkuutta ja sporttisuus ehkä näkyy kun rasva palaa ja verisuonet tulevat näkyville mutta siinä se

Et tainnut ymmärtää tuota ylläolevaa kommenttia. Siinähän sanottiin, ettei edes kaipaa lihasmassaa, mutta kyllähän se rasvan lähteminenkin tuo muotoa.

-eri

Vierailija
50/53 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa palaa tasaisesti ympäri kehoa.

Vierailija
51/53 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tainnut ymmärtää tuota ylläolevaa kommenttia. Siinähän sanottiin, ettei edes kaipaa lihasmassaa, mutta kyllähän se rasvan lähteminenkin tuo muotoa.

-eri

Siis millä tavalla muka? Se rasva vähenee sen pakaran ympäriltä joka juoksijoilla on yleensä ihan lättänä. Jos sinä olet tuota mieltä että saat pyöreät pakarat juoksemalla, niin go ahead and show me your results baby!

Vierailija
52/53 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Siis millä tavalla muka? Se rasva vähenee sen pakaran ympäriltä joka juoksijoilla on yleensä ihan lättänä. Jos sinä olet tuota mieltä että saat pyöreät pakarat juoksemalla, niin go ahead and show me your results baby!

Vierailija
53/53 |
16.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos ei todellakaan tapahdu hetkessä, mutta vuosikymmenen juokseminen jälkeen pohkeiden, reisien ja takapuolen velttous on kaukainen muisto. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi