Huippuhauskaa, lapsen koulukaverilta tuli valokuvajoulukortti :D en oo ikinä nähnyt edes
kyseistä lasta, meinaavatko että laitan jääkaapin oveen tms??
Ei ole edes lapseni mikään hyvä kaveri.
Oli sellainen teetetty valokuva jossa taustalla jouluinen kuva.
Ekalla luokalla lapseni, eikä tulis mieleenkään antaa valokuvakorttia koulukavereille, sukulaisille ja kummeille yms voi sellaisen lähettää, joille lapsi on läheinen
vähän repesin kun lapsi tänään näytti kortteja mitä oli saanut
Kommentit (21)
Ei valokuvakortti sen kummenpaa kohtelua tarvi kuin Tiimarin ah-niin-persoonallinen kortti.
Olet roolimalli lapsellesi, miettisit paremmin miten reagoit lapsesi kaverin antamaan korttiin. Ole ensi kerralla siitä iloinen, kiitollinen ja kehu kuinka kivoja kortteja lapsesi sai. Sitten laitatte ne kaksin jonnekin näkyville.
ja antavat niitä kaikille? Nehän ovat halpojakin. En olisi tilanteessasi kovinkaan kummissani. Toki kuvaa ei ole tarkoitettu jääkaapin oveen!
Mitä NIIN huippuhauskaa siinä on??
Valokuva joulukortti in kortti siinä missä muutkin!! Hyvää vanhemman esimerkkiä kyllä annat kun ilkut lapselle toisen antamaa korttia! Hyi vittu mikä äiti!
Sun lapsesi ei siis vaihda esim. koulukuvauksien tarrakuvia keskenään!!
Sain susta kyllä susta idiootin kuvan mutta niin kai sä oletkin!
ei taas tajua tätä paikkaa, niin kamalat haukut on saanut kun joku kertoo että mummolle ja kummeille on valokuvakortit laitettu, ne on niin kamalia..
eikös ne olekkaan enää NIIIIIIIN kamalia??
Ei mun lapsikaan kyllä tykännyt kortista, yhdeltä toiselta sai itsetehdyn kortin
Et voi ajatella noin..
Vähän mun käy sääliksi sun lastas.. ajatella jos sen sun lapsen kaverin kotona ajatellaan sun lapsen naamasta noin, ylipäätään sun lapsen pärstäkertoimesta.. Ne repeilee siellä kun ne kattoo luokkakuvaa.. KuN Eihän Ne Tunne Sitä...buahhaaa..
Ei tietenkään se lapsi tykänny siitä kortista kun et säkään tykännyt tai myhäilit sille ja pidit outona sitä että sai valkokuvakortin, teit tilanteesta hänelle oudon, mieti nyt vähän!
Mikä syy.. "kun en mä edes tunne sitä" ja "silti mun lapsi sai sen kortin kun se tuntee, valokuvakortti, kuvitelkaa"
Ei hitto mitä tyyppejä sitä maa päällään kantaa!
niin mitä väliä sillä on onko lapsen äiti nähnyt sitä kaveria?
Eihän se kortti äidille ole.
Se kortti on sun lapselle, sun lapsesi ystävältä! Ei sinulle! Eihän se lapsellesi vieras ole, vaan ystävä.
Olet ihan idioottiäiti.
laittaa?? Eiköhän tämä ole provo. Noin ilkeästi ei minusta normaali ihminen lapsesta kirjoittaisi. Eikä tyhmästi.
X:lle perheineen, niin kyllä se silloin minullekkin on. Mun mielestä on aika omahyväistä ajatella että koulukaveri tai hänen perheensä haluaisi jonkun toisen lapsesta teetetyn kuvan, varsinkaan kun lapseni ei ole edes tämän kaveri
sinun lapsesi... sitten olisit ollut täällä itkemässä, että lastasi kiusataaan
-nyt iloitset joka hiivatin kortista, jonka lapsesi kavereilta saa!
Yritähän kasvaa aikuiseksi. Ekaluokkalainen lapsi iloisena antoi joulukortin kaverilleen ja kaverin äiti repsahtelee ja pitää asiaa nolona. Mietis vähän.
Todella paha, ja LOUKKAAVA juttu. Kannattaa ehdottomasti pahoittaa mielensä.
luokkahenkeä ja kaverihenkeä!! Hienoa!!
"Ei meidän lapsi ole edes hänen kaverinsa!"
Näin sitä pitää!
Eikö mieleesi tullut edes sanoa, että olipa hieno ele tältä luokkakaverilta lähestyä joulukortilla, jos todellakin ekaluokalla ollaan samalla luokalla, eikä kavereita?
Yritähän kasvaa aikuiseksi. Ekaluokkalainen lapsi iloisena antoi joulukortin kaverilleen ja kaverin äiti repsahtelee ja pitää asiaa nolona. Mietis vähän.
kyllä ne vanhemmat hommaa kortit ja kysyvät lapsiltaan että kenelle haluaisit antaa, tuskin kukaan lapsi itse on keksinyt että otetaanpa sinusta kuva ja tehdään siitä kortti kaikille koulukavereille
en minäkään kyllä ihan ymmärrä, eri asia jos parhaat kaverit vaihtelevat koulukuvauskuvia
X:lle perheineen, niin kyllä se silloin minullekkin on. Mun mielestä on aika omahyväistä ajatella että koulukaveri tai hänen perheensä haluaisi jonkun toisen lapsesta teetetyn kuvan, varsinkaan kun lapseni ei ole edes tämän kaveri
minäminäminäminä en kyllä laita jääkaapin oveen sitä
no kuka on pyytänyt laittamaan?