Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loma loma loma!

Vierailija
30.05.2009 |

Joko täällä on ollut näitä vihattuja aloituksia? Tänään alkoi ansaittu 11 viikon loma! Paljon parjattu opettaja siis olen. Tosin pari seuraavaa viikkoa menee vielä osittain töitä tehdessä, mutta onhan sekin puolittaista lomaa.

Tämä on muuten hassua, lomaa olen odottanut ja nyt kun se on alkanut, olen ihan "tyhjän päällä", ei ole lainkaan lomamainen fiilis. Ikävä' työyhteisöä, oppilaita jne.

Luokkani vanhemmat ovat ihania, lapset ovat ihania.

Enkä sano sitä siksi, että talo on tällä hetkellä täynnä ruusuja ja kukkia, kaikenlaisia lahjoja. Olin ensimmäistä vuotta tämän luokan kanssa ja oli ihana kuulla kun vanhemmat tulivat kiittämään ja kehumaan.

Kotien tyytyväisyys näkyi ilmeisesti myös lahjojen muodossa, ikinä en ole urani aikana saanut tällaista määrää kukkia, lahjoja jne. Ja jatkan siis luokan kanssa syksyllä eli kyse ei ollut jäähyväislahjoista. On itseasiassa jo todella noloa saada tuollainen määrä kukkia ja lahjoja (useita kymmeniä ruusuja ja muita kukkia, koriste-esineitä, suklaata, kirjoja jne).

Ja toisaalta on ihana huomata, että vanhemmat ja oppilaat ovat tyytyväisiä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. toinen ope, jolla TOSI raskas vuosi yläkoululaisten kanssa ja loma tuli mullekin tarpeeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä