Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkodissa ei riitä ammattitaito huomioida lapsen erityistarpeita

Vierailija
17.12.2008 |

Olivat eilen valmistelleet lapsiryhmää että huomenna leivotaan pipareita ja oma hitaastilämpiävä lapsenikin puhui siitä kotonakin ja hoitaja eilen meitä muistutti.

Tänä aamuna vielä lapselle puhuttiin piparien leipomisesta ja varmistin että myös kananmuna-allergiselle lapselleni löytyy sopivaa leipomusta.

No, lasta hakiessani selvisi että lastani ei oltu otettu ollenkaan mukaan leipomaan, koska suurtalouskokki oli tehnyt vain sellaisen taikinan, jossa oli kananmunaa.

Vitun lähärit eivät olleet ajoissa maininneet suurtalouskokille että piparitaikina pitää tehdä ilman kananmunaa ja tällä amiskokilla ei sitten ollut riittänyt ammattitaito googlettaa kananmunatonta piparitaikinaan

Ja lapseni oli tästä helvetin pettynyt. Vitun lähärit, en puhu niiden kanssa enää yhtään mitään kun vien ja haen lastani hoidosta.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ainakaan missään aivoja tarvitsevassa hommassa...

Vierailija
22/36 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkotiin etukäteen . soitan maanantaiaamuna klo 10 että tänään lapsi ei tulekaan ja tiistaina sama homma

Ukkos käy varmaan panemassa jotain vitun lähäriä ja sehän sua vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot. En kyllä yhtään kadehdi lastas, päinvastoin. Onneks saa päiväkodissa edes oikeeta asennekasvatusta. Sulta sitä ei näköjään löydy.

Vierailija
24/36 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä vain sen takia että saan olla rauhassa lapselta ja mulle maksetaan ihan kivaa korvausta siitä että surffaan päivät netissä.

Ja ens viikolla voisin viedä lapsen hoitoon ma ja ti ja nukkua itse päivät kotona tai lähteä vaikka kylille kahvilaan istumaan

Vierailija
25/36 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läksit karkuun? Älä suotta..voinhan mä kirjoittaa kohta sun lempinimen...

Vierailija
26/36 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätti laskut maksamatta ja laitto silikonit..

Vierailija
27/36 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haukkumasi lähäritkin antavat lapsellesi paremman mallin mihin samaistua kuin sinä!!!

Vierailija
28/36 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua päiväkotiin. Oppii ainakin normaalin ihmisen käytösmalleja.

Sun kirjoituksesi muuten tunnistaa. Kirjoitat aina samalla tavalla. Kielenkäyttö ei ole normaalia ja aina sana vittu on jossain kohtaa.

Vierailija
29/36 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mää silikoneja laittant, m utta jätin kyl 10 000€ opintolainaa maksamatta ja nyt pidän tulot niin pienenä että niitä ei voi ulosmitata. vaatteita ostelin lainanlyhennysrahoilla

Vierailija
30/36 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

typeriä alotuksias niin laitan sun lempinimes....:):)Sä oot niin tunnistettava

Vierailija
31/36 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jos olis vähän aikaa tekevinään töitä ja sitten häivyn ja kiertelen pari tuntia kauppoja ennenkuin haen lapsen päiväkodista vähän ennen klo 17:sta

Vierailija
32/36 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein odotan sitä. Mua ei kiinnosta mitä muut ajattelevat minusta ja olen sitä tyytyväisempi mitä vähemmän tarvitsee ylläpitää turhia ihmissuhteita.

Vierailija
33/36 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy läskiä musta..toisin kuin susta...ääliö....

Vierailija
34/36 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

H: lla ja päättyy A: ahan. Siis etunimi.

Vierailija
35/36 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilman aamupalaa ja vasta klo 10, kun minä lähden jouluostoksille

Vierailija
36/36 |
18.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kiinnosta vaikka laittaisitte mun yhteystiedot tälle palstalle. lähärit on lähäreitä ja amiskokit amiskokkeja, naapuri