Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vessan lattialla oli n. 2 cm pitkä valkoinen mato!!!

Vierailija
29.05.2009 |

Aamulla heräsin ja menin vessaan. Lattialla oli pöntön edessä 2 cm pitkä mato. Hyi olkoon!! Meillä ei ole lapsia...

Heti tuli mieleen, että onko se kihomato? Mulla ei oo ikinä ollut enkä ole lasten kanssa ollut tekemisissä edes. Eikä mieskään. Mikä mato se voi olla? Kummallakaan ei käsittääkseni ole ollut mitään oireita (kutinaa).

Mato oli todella ohut, valkoinen/läpinäkyvä ja n. 2 cm pitkä.

Meillä on kyllä uusi auringonkukka sisällä. Mies on aamulla kastellut sen. Olisko se voinut olla sieltä mullasta/kukasta?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisia läpikuultavia, aavistuksen hopeaan vivahtavia.. toukkavaiheessa.

21

Vierailija
22/37 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin hävittänyt sen madon ja unohtanut koko jutun (ellei niitä rupeaisi ilmestymään lisää). On meinaan muutakin ajateltavaa kuin yks pieni mato. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi

Vierailija
24/37 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin lukemaan aiheen :)... Ei se ollut ainakaan kihomato. Lähes vuosi pian kulunut eikä syytä koskaan löytynyt. Sen meillä olleen auringonkukan heitin silloin roskiin, muistelisin, että siinä olis jotain ötököitä saattanut olla :)..

Hyi. :) Mutta kaikki hyvin.

ap

Vierailija
25/37 |
08.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mars lääkäriin

Vierailija
26/37 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pätkä sellaista. Ootteko syöneet huonosti kypsennettyä kalaa? Tai joku muu mato, ei kihomato. Hyi yöööööökkkk!

Vierailija
28/37 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

spagettia

Vierailija
29/37 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee sillo tällö sellasia vessassa..hopeen harmaan kuultava.Öisin varsinki ku laittaa vessaa valon päälle ni saattaa luikahtaa jossai päin vessaa.

Vierailija
30/37 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkee löytyy. Matoja sun muita loisia/itiöeläimiä voi olla kait missä vaa?

Vierailija
31/37 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis hyi olkoon.. mikä se sellanen mato oli ja mistä sellasen saa?? siis kävikö exäsi lääkärissä ja mikä oli diagnoosi tai sen madon nimi??

Vierailija
32/37 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään lääkkeitä ei saa ottaa, ilman, että olisi oikeata syytä lääkkeen ottamiselle!

Pyrvineitä ei popsita huvin vuoksi. Jos aihetta, lääkäriin ja labrasta saatte näyteputket, keittosuolaa ja pumpulitikut. Peräaukolla käytetään tikkua aamulla ja kastellaan putkessa, jätetään sinne, korkki kiinni.

Jos muita epäilyjä: oletteko käyneet ulkomailla? Parasiittitartunnat kantasuomalaisillakin lisääntyneet rajusti matkailun ansiosta. Saatte mukaanne purkit, joissa formaliinia. Ulostetta sekoitetaan formaliiniin ja labraan.

Vierailija
33/37 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saadakseen kaikennäkösiä eksoottisia tauteja, tartuntoja ja parasiitteja!

Kyllä ihana maahanmuuttolaki ja pakolaisystävällisyys pitävät huolen että suomessa myös tartuntojen osalta kansainvälistytään.

Vierailija
34/37 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voivat olla aikuisilla oireettomina.

Kuolevat kun ovat munineet,pidemmät madot tulevat pidemmältä suolistosta ja ovat koiraita. Esim, jos vatsa toiminut runsaasti tai ollut ripulilla - mikä voi olla kihomatojen aiheuttamaa...

Meillä nimittäin bongattu vuosi sitten heinäkuussa kaksi kihomatoa, ja pyrvineitä syötin koko perheelle aika monta annosta... on se vaan niin ällö ajatus:*(

Vierailija
35/37 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihme on miesten kusiputken mato?? siis hyi olkoon.. mikä se sellanen mato oli ja mistä sellasen saa?? siis kävikö exäsi lääkärissä ja mikä oli diagnoosi tai sen madon nimi??

Vierailija
36/37 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka, mä huomasin eilen illalla meidän keittiön roskisesta sellaisia ällöttäviä valkoisia matoja. Yäk. Mistähän ne ovat sinne löytäneet?  Surullista tää nyky suomen työmarkkinatilanne. Oon sellainen innokas ja kaipaisin töitä, mutten niitä saa. Onko sitten parempi, että kynsin itseäni päivät pitkät, kun eivät kelpuuta mua mihinkään.

Vierailija
37/37 |
11.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten mua surettaa Hyksin valinnat. Päivät ovat pitkiä, vaikka onkin 2 koiraa seurana. Olis vähän siistiä jos olis samassa työpaikassa puolison kanssa. Mua kiukuttaa ja surettaa, se, ettei mua koskaan  valita mihinkään. Edes junnu master chef ei piristä. Mitä teen?