Mistä apua hikoiluun?
Syön siis lääkettä, jonka sivuvaikutuksena on, että aiheuttaa hikoilua. Lääkitystä ei kuitenkaan vielä lopeteta, koska on muuten tehokas. Talvella pärjäsin sillä, että ostin apteekista deodorantteja, jotka tarkoitettu runsaasti hikoileville, mutta näin kesäaikaan ei sekään tahdo auttaa. Oisko jollain vinkkejä jostain muusta, millä ehkäistä hikoilua? En ole ylipainoinen, jos laihdutan niin sitten olen jo alipainoinen.
Kommentit (5)
Lopettaa hikoilun kokonaan esim. kainaloista. Minäkin hikoilen ihan hirväesti, ja olen hoikka. On hormonaalista selkeästi minulla, koska menkkapäivinä olen aivan hiestä märkä (yöllä pakko vaihtaa yöpuku/nukkua pyyhkeen päällä) ja muutenkin hikoan helpommin kuin esim. mieheni urheillessa ja jännittäessä. Aina ei tarvita noitakaan ja olen ihan hikinen.
Kokeile Absolut Torria, jos et imetä/ole raskaana!
Minulla ei ainakaan tehoa mikään muu kuin Absolut Torr. Ei yksikään niistä muista, mitkä on tarkoitettu liikahikoiluun.
http://www.apteekkikulma.fi/epages/YkkosApteekki.sf/fi_FI/?ObjectPath=/…
Mulla tehoaa niin hyvin, ettei tarvitse laittaa kuin kerran kuussa. Myös haju pysyy poissa.
Olen kokeillut paria apteekista saatavaa, ensin sitä triple dry, mutta pidemmän päälle iho ei sietänyt ja vaihdoin favoraan.
Tuota absolut torria voisin kokeilla, saako sitä apteekista vai mistä?
ap
Muistat vaan, ettet laita kainaloihin just karvojen ajamisen jälkeen ja peset aamulla hyvin saippualla pois. Sen annetaan siis vaikuttaa kainaloissa 1 yö joka viikko (tai vähän harvemmin). Sen lisäksi voi käyttää myös muuta dödöä, jos haluaa kuitenkin jotain hajustetta.
AT ei tosiaan ole "normaali" dödö vaan estää hikoilun totaalisesti eli on tosi myrkkyä. Mutta tehokasta myrkkyä ;-).
Minulla ei ainakaan tehoa mikään muu kuin Absolut Torr. Ei yksikään niistä muista, mitkä on tarkoitettu liikahikoiluun.