Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria

Vierailija
28.05.2009 |

Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.

JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-

N33

Kommentit (557)

Vierailija
181/557 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 08:53"]

Mulle kävi silleen että olin sopinut vaimon siskon porukoille vieväni heille veneen kesämökille. Tämä rouva on kuuma pakkaus ja halaa tavattaessa lämpimästi ja katselee salaa kun en muka huomaa. Mutta asiaan. Vene rantaan ja mökkiin kahville. Hän halusi näyttää jotain kännykästään ja tuli viereeni, ihan tekosyyllä. Ymmärsin yskän ja otin kiinni selän takaa. Hän laittoi kännykän pöydälle ja suuteli. Siitä se lähti. Rajua panoa ja lopuksi laskin sisäänkin kun olin niin täpinöissä. Rouva sanoi ettei haittaa kun on lämmintä vettä järvessä ja ukkokin on työmatkalla. Lopuksi puheltiin miten tästät jatketaan. Saas nyt kattoa. On tätä simäpeliä ollut jo useamman vuoden.

[/quote]

huh kun alkoi alapäässä kuumottaa tätäkin pientä tarinaa lukiessa :D. Juuri tällaisia pieniä kuvauksia kuulisi mielellään muistakin tapausista joissa on pantu vierasta

Vierailija
182/557 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisin heti vaimon kavereita jos siihen olisi tilaisuus.

Vaikuttaisi vaimollekin kelpaavan vieras. Näin vuosia sitten eräällä kostealla mökkireissulla kun vaimon kaverin mies lähestyi takaapäin vaimoani. Mies laittoi kätensä vaimoni takamukselle. Hän katsahti olkansa yli ja työnsi takamusta esille notkistamalla selkäänsä. Mies laittoi kätensä vaimoni haaroihin ja hieroi sieltä muutamia sekunteja ohuiden trikoiden päältä. Tämän jälkeen vaimoni katsoi kaverinsa mieheen ja hymyili. Miehen ilmettä en nähnyt. Tämän jälkeen he tulivat muiden luokse kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kukaan muu kuin minä tuskin näki tapahtunutta. Vuosienkin jälkeen näky kiihottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/557 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2009 klo 18:30"]

Tapasin työmatkalla mukavan miehen ja tilanne ajautui hyvin spontaanisti siihen, että harrastimme villiä seksiä ja luovuin kaikista hienoista periaatteistani. En tiennyt miehen olevan mieheni työkaveri. Mies kyllä tiesi minut, mutta kertoi vasta aamulla. Tunsin itseni hyväksikäytetyksi ja nöyryytetyksi, joka pahensi entisestään vellovaa moraalista krapulaa.

[/quote] Ja tässä meillä on hyvät ja naiset herrat naisen logiikkaa!

Vierailija
184/557 |
02.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni hänen kaverinsa kanssa eräiden juhlien jälkeen, molemmat humalassa. Jäimme kiinni pian, kun muut alkoivat epäillä ja syyllisyys painoi mieltä. Mieheni lähti samantien ja kertoi asiasta kaikille tutuille, että ihmiset osaisivat varoa minua, koska petän ja hänen kaveriaan, kun panee varattuja.

Vierailija
185/557 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoria saatana :D

Vierailija
186/557 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan järjestetty vaimon kanssa minun kavereille kimppakivaa olen itse mukana alusta asti, ainoastaan yksi minun kavereista ei ole ujoudensa takia pystynyt naimaan vaimoani mutta hänelle tehtiin erikoisjärjestely että sai naida vaimoani aluksi yksin ja sen jälkeen on onnistunut hänenkin kanssa kimpassa.

Vierailija
187/557 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taistella vastaan vaan pyydä miehesi mukaan saatat yllättyä.

Meillä ehdotetaan kumminkin puolin.

Olemme olleet 1 mies ja 2 naista, 2 miestä ja 1 nainen, 3 miestä ja

1 nainen, paras on 2 miestä ja 1 nainen

Vierailija
188/557 |
29.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei ainakaan haittaa yhtään vaikka vaimo panisi muita miehiä.. sehän on vaan piristävää ja tuo kioinää parisuhteeseen!

Vierailija
189/557 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahah...Mun vaimolla on parempi,ja osaa myös käyttää sitä,,ja myös suutansa,sä olet ressukka,onnettomasa suhteessa

Vierailija
190/557 |
21.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaveri käy säännöllisesti naimassa vaimoani ja minä katselen. Mitä ihmeellistä siinä on. Molemmat saa mistä tykkää...

Vierailija
191/557 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina silloin tällöin. Oma mies on kylläkin aina mukana.

Vierailija
192/557 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pani minunkin vaimoa vieras kaksi viikkoa sitten,pisti paljaalla oikein minun luvalla.Nyt kyllä hieman kaduttaa.

Vierailija
193/557 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pani minunkin vaimoa vieras kaksi viikkoa sitten,pisti paljaalla oikein minun luvalla.Nyt kyllä hieman kaduttaa.

Vierailija
194/557 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon työkaverit panee vaimoa työreissuilla. Vaimo ei tiedä, et yksi minun kavereista on sen työkaveri eli kuulen kaikesta. Työreissuja on pari kolme kertaa kuukaudessa ja aina hotelliyö, koko työpaikka tietää et vaimo antaa ja nauttii miesten huomiosta. Epäilen et kaverinikin panee vaimoa reissuilla vaikka ei sitä ole tunnustanut. 

Vierailija
195/557 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vaimollasi ole ehkäisyä,vai miksi kaduttaa?

Vierailija
196/557 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole pannu, mutta kerran saunassa pitänyt sellaista "peliä", että kundi ei pystynyt pidätteleen erektioo. Ja suihkussa hoitelin käsin pussin tyhjennyksen.

Vierailija
197/557 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nain kerran kaverin muijaa tosin vuosi sitten ja kyllä teki hyvää, jotenkin se kielletyn hedelmän maku lisää nautintoa

Joo, sama juttu. Elin sillon seksittömässä kulissiliitossa, oman muijan kanssa ei voinu ees keskustella asiasta, tuloksena oli vaan kauhee huuto. Myöhemmin selvis että sehän kävi kuksimassa muita ja paljo pitempään. Nykyinen pitää huolen ettei tarvii muihin katella... ;P

Vierailija
198/557 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö vaimollasi ole ehkäisyä,vai miksi kaduttaa?

No joku tauti tarttui, luin rivien välistä...

Vierailija
199/557 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaimo pamahti paksuksi,isäksi voi tulla noinkin.

Vierailija
200/557 |
09.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vaimo pamahti paksuksi ,isäksi voi tulla noinkin.