Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria
Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.
JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-
N33
Kommentit (557)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä montaakin miehen kaveria olen kuolannut. Miksi muuten nuo miesten kommentit vieraisiin naisiin liityen saa kauheat raivot mutta naisten kommentit ei? Yhtälailla se väärin kaikilla on vai millaisella moraalilla ajattelette??
Kun mies käy vieraissa niin se on irstas limainen sika.
Kun nainen käy vieraissa niin se on rohkea seikkailunhaluinen voimaantunut kuningatar.
Kai se on jotain feminististä tasa-arvoa.
Mun mielestä kusipään touhua oli sitten mies tai nainen.sen verran pitäisi löytyä selkärankaa ja kunnioitusta ettei puolison kavereihin tai perheeseen kosketa.surullista että se ei mene kaikilla niin..
Vaimoni veljen rouvan kanssa naidaan säännöllisesti. Eka kerta hänen miehensä maattua vieressä sammuksissa. Kiihottavaa kun on se kielletyn hedelmän maku tässä.
nuorempana tosin enempi tuli painettua kavereiden tyttiksiä kun ne kihehnäsi kun olivat kuulleet että teen hyvää työtä orgasmi takuulla, piti aina vähän luovia ettei jää kiinni
Vierailija kirjoitti:
Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.
JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-
N33
Nautin siitä, että vaimoni viettelee miehiä, se leikki on kiihoittavaa katseltavaa. Viettelyt ovat johtaneet usein seksiin jota olen katsellut vierestä. Kaikki tämä on tapahtunut minun aloitteesta jolloin aloin puhumaan vaimolle tälläisestä haaveesta. Meni reilu vuosi, kun tuli todellinen tilaisuus ja aloin pyytämään vaimolta sen toteutusta, vaimol lopulta suostui ja se yö oli kaikille upea ja siitä se lähti. Tosin , kumpaakaan ei kiehdo täysin vieraat eikä toisen omat, vain sinkkumiehet ja jollain asteella tuttuja. Emme kadu, meille tämä sopii
Miten luotatte siihen, ettei miehen kaveri kerro miehelle? Itse pelkäisin kokoajan, että koska se tapahtuu.
Maajussille varattua kirjoitti:
Vaimoni veljen rouvan kanssa naidaan säännöllisesti. Eka kerta hänen miehensä maattua vieressä sammuksissa. Kiihottavaa kun on se kielletyn hedelmän maku tässä.
Miten päädyitte ja jännittikö ja miten rouva reagoi? Jännittääkö että asia selviää?
Kyllä on tullut naitua nyt jo ex mieheni kaverin kanssa lähes 20 vuoden aikana. Erosin exästäni vajaa 10 vuotta sitten ja nyt on jo uusi mieskin, mutta edelleen törmäämme exäni kaverin kanssa muutaman kerran vuodessa, ihan kuin sattumalta risteilyllä, Lapissa tai jossain hotellissa. Molemmat tietenkin työasioissa. :) ei ole tähän mennessä kaduttanut eikä varmaan ala kaduttamaankaan. Saapahan upeaa seksiä.
Jotenkin kiihottavan kielletty ketju ja ajatus. Ja kyllä.. Vahingossa sattui vahinko firman bileissä erään miehen kaverin kanssa vaan himot vei mennessään
En ole mutta lähellä ollut. Eikö teillä kuumota se riski että mies tietää?
Onpa teitä monta, parisuhteessa elävää pettäjää. Moraali, uskollisuus, lojaalius (tuskinpa moni edes tietää mitä ne tarkoittavat) tuntuvat olevan aika löyhiä ja merkityksettömiä nykyään. Tosin sitähän aloituksessa kysyttiin.
Juu, ja pettihän se omakin vaimo minua ei nyt parhaan kaverini kanssa, mutta tutun. Vaimolle hänestä oli alkanut tulla paras kaveri. Oli hyvä peruste asian etenemiselle. Vastauksena alkuperäiseen kysymykseen sanoisin, että "kyllä on nainut kaveriani" ja varmasti nautti.
Ja jos joku nyt miettii, että katkera mies se siellä kirjoittelee, kun ei itse saa (eikä monen mielestä edes ansaitse saavansa), niin ihan oikeassa olette :)
En voi kieltää, ettei itsellänikin olisi vieras mielessä käynyt, mutta olen pystynyt toistaiseksi ajatukseni vain ajatuksina pitämään. Eipä toisaalta ole löytynyt mahdollisuuksiakaan toteuttamiseen.
Mutta onko sattumaa, että naiset pettävät noin paljon? Ja monen kanta asiaan tuntuu olevan hyväksyvä ja sisältävän melko tarkoituksellista kokeilun halua. Luulin, että olisi ollut enemmän "miesten juttu".
Kovin vain ihmettelen, mihin maailma on menossa. Ehkä sitten minäkin kohta perässä.
Mulla on kaveri (tyttö) (ite oon poika) jolla on poikaystävä ollut nyt kuukauden Thaimaassa tule 1vko päästä takaisin. Tyttöhän on minun paraskaveri ja vietän hänen kanssa PALJON aikaa. Tyttö haluaa TODELLA usein katsoa kanssani netflixiä. Yleensä katsotaan jotain romanttista elokuvaa. Kerran kesken elokuvan kun eräs poika ja tyttö suutelivat minun ja tytön katseet kohtasivat. Siitä sitten alettiin ensin pussailla sitten hän riisui oman paidan sekä minun. Minä siinä puristelin hänen tissejä ja persettä (ERITTÄIN hyvä perse siinä) ja sitten siirryttiinkin makuuhuoneeseen ja yhtäkkiä oltiinkin jo alasti. Siinä sitten pantiin oikein RAJUSTI ja sain ISON kaluni tytön pilluun! Herkullista oli! Tätä on tapahtunut jo kolme kertaa. Minä kyllä AINA kiihotun kun näen hänet ja kaluni alkaa seisoa. Pelottaa vähän kun tytön poikaystävä tulee jo viikon päästä! Kyllä me vielä aijotaan panna aivan varmasti! Me ei kyllä olla missään suhteessa pannaan vaan. Tuntuu kyllä TODELLA hyvältä!
Minä olen, useammankin kerran...mieheni on aina mukana. Ihana saada kahta miestä yhtäaikaa. Mieheni hyvä ystävä käy meillä monesti saunomassa ja pitäähän ne vehkeet miehiltä pestä.
Jonnaaa kirjoitti:
Minä olen, useammankin kerran...mieheni on aina mukana. Ihana saada kahta miestä yhtäaikaa. Mieheni hyvä ystävä käy meillä monesti saunomassa ja pitäähän ne vehkeet miehiltä pestä.
Mistä tuo lähti ehdottiko miehes kolmatta vai sinä vai päädyittekö saunan päätteeksi vaan kolmestaan? Lisäksi täällä joku sanoi että miehen kaveri tulee säännöllisesti paljaalla panemaan toisen vaimon liukkaaksi spermalla että toinen pääsee liukkaille. Siinä vasta härskiä menoa. Miksi muuten se täällä kerää peukkuja ja on hyväksyttävämpää että nainen nai miehen kavereita mutta jos mies nai naisen kavereita niin ei?
Pari kertaa on naitu yhden mukavan miehen lapsuudenkaverin kanssa kun ollut offia miehestä
Meillä mies joskus otti puheeksi että ois vieras mies mukana. No se sit jäi pitkäksi aikaa unohduksiin kun en oikein lämmennyt ajatukselle.
No nyt viime syksynä oli miehen kaveri mökillä remonttia tekemässä. Kun ne siinä istuskeli sohvalla niin yhtäkkii mies sano mulle voisinko ottaa suikkarit sen kaverilta.
Mä olin että mitäää, mut mies sai kumminkin mut suostumaan vaikka ois ollu helpompi tehä ihan vieraalle.
Morkkis oli jonkin aikaa jälkeenpäin kun pelkäsin et miehelle nousee mustis jälkeenpäin mut se on vieläkin aivan fiilareissa.
anne 30
No en tod. Olisi törkeästi tehty. Eikö se loukkaisi erityisen paljon?
JOS mies haluaisi kaverin välttämättä kolmen kimppaan niin voisin harkita antaa tämän kokemuksen miehelle lahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainut, tai siis ottanut suihin. Mieheni oli illan töissä ja hänen kaverinsa poikkesi meillä, pyysin hänet sisään. Pari minuuttia myöhemmin olin nelinkontin hänen edessään, ja imin kuin viimeistä päivää. Kulli oli ihanan iso ja suonikas. Tekisin sen uudelleen milloin vain. Silloin olisi luvassa kyllä muutakin...
Miten tää sattu?
Juuri näin.. Käsittämätön logiikka ihmisillä täällä