Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria
Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.
JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-
N33
Kommentit (557)
Appiukon kanssa olen miestäni pettänyt.
En osaa asiaa perustella saati puolustella, silti se ei ole jäänyt yhteen kertaan.
Jos vaimo jäisi kiinni moisesta, niin molemmat; niin vaimo kuin kaverikin; saisivat syödä velliä
vähän aikaa. Ja takaisin ei olisi tulemista, saisi pysytellä siellä "kaverin" luona.
Jos ihmisellä on tuollaisia kavereita, niin mihin vihamiehiä tarvitaan?
piti hoidella itselle orgasmi sen innoittamana!
Mielellään saisit kertoa vaikka lisää tästä, että miten kaikki oikein tapahtui, mitä se mies sinulle sanoi jne. Tuollainen "mies ottaa mitä haluaa" taitaa olla useammankin naisen salainen fantasia...
t. N38
Tuttavaperheen miestä on jokusen kerran tullut naitua. Erilaisuus ja kielletyn hedelmän viehätys siinä kai syynä on.
Ollaan mieheni kanssa aika hiljaisia ja rauhallisia ihmisiä. Ja kun tuttavaperheen mies pienessä humalassa eräissä illanistujaisissa kovakouraisesti laittoi kätensä mitään varoittamatta hameen sisään, niin se olikin yllättävän kiihottavaa ja annoin miehen toteuttaa itseään.
Oman miehen kanssa ei pystypanot tai yksipuoliset suohinotot tulisi mieleenikään, mutta se tilanne vie aina mukanaan. Salaa toivon, että jäätäisiin joskus kiinni ja molempien puolisot tulisi mukaan, mutta en voi ottaa riskiä ettei mieheni innostukkaan siitä mitä toisen kanssa teen. Vaikka en aina pystypanossa edes orkkua saa, niin silti se on kiihottavaa ja siitä kiihotuksesta riittää kotiokkin...
Itse en ole miehen kavereihin "sekaantunut", mutta yhteen miespuoliseen kaveriini ja kaksi hänen kaveria oli pyörityksessä nuoruusvuosina. Jälkeenpäin he olivat keskustelleet ja tietävät totuuden, ehdottivat myös neljän kimppaa, harmi vain olin siinävaihessa jo parisuhteessa, eikä se tullut siinä vaiheessa mieleenkään. Miehet soittelivat toisilleen, kun olin jonkun heistä luona, sitten soikin jo minun puhelin. Olimme kaikki sinkkuja silloin, emmekä nähneet mitään väärää..
Minä olen nainut entisen mieheni kaverin kanssa useita kertoja kerran oli tämä entinen miehenikin eli lasteni isä myös mukana. Edelleen ovat hyviä kavereita. Myös ex-miehen siskon mies on tullut testattua. Tuntuu että sain ex-mieheni puolesta naida kenen kanssa halusin,ei ollut mustasukkaista sorttia. Nykyistä miestäni en pettäisi edes luvan kanssa.
N30
sen osoittaa oheinen viestiketju. Ja se onkin yleisin kulissi, jota ylläpidetään tässä kaksinaismoraalin luvatussa maassa, jonka vain Norja voittaa. Olen tavannut elämässäni lukemattomia naisia, eikä yksikään ole ollut uskollinen loppuun asti kumppanilleen. Seminaareissa, kokouksissa, palavereissa...kaikissa naidaan - eikä omaa.
Uskokaa nyt hyvät ihmiset, ettei meitä kertakaikkiaan ole luotu yksiavioisiksi, vaikka joku saattaakin sellaista näytellä sinnikkäästi. Tiukimmmissakin uskonnoissa tapahtuu jatkuvasti ja usein pettämisiä. Se nyt on vaan ihmisen luonto.
Eli. Miehet! Vaimosi pettää sinua varmasti ja aina tilaisuuden tullen. Se on parasta uskoa. Pillusi ei ole yksin sinun, siellä käy muitakin.
Naiset! Miehesi juoksee heti vaikka rumemmankin perässä, kunhan vain hän antaa. Kysy vaikka!
Silti perhe ja liitto voi kestää, kunhan näistä ei vain puhuta.
- vaikeneminen on kultaa ja estää katastrofit -niminen leskimies
Eipä ole uskollisia ihmisiä olemassakaan
Bullshit! Itse ainakin olen.
-M36PS-
Ja sitten te vitun ämmät valitatte jos mies kerran pettää, vaikka itse kuljette aina munan perässä.
Ja sitten te vitun ämmät valitatte jos mies kerran pettää, vaikka itse kuljette aina munan perässä.
Luulis että ne jotka itse jouksee vieraan munan/pillun perässä ei kehtais olla niitä kaikista mustasukkaisimpia puolisoita? Täytyy olla jotenkin sairas jos katsoo että oma puoliso kuuluu täysin itselle mutta itsellä ei ole velvollisuutta pysytellä puolison omana...
Ns. kerran tapahtuvat kännimokat jota oikeasti katuu on tietenkin eri asia mutta tarkoitan nyt niitä jotka pettävät tieten tahtoen, toistuvasti ja ainoana häiritsevänä asianaan kiinnijääminen pelko ja puolison suuttuminen.
Olin lapsuuden kaverini häissä, kutsu tuli vähän yllätyksenä kun ei oltu vuosiin yhteyttä pidetty. Mikä siinä, häät oli ihan mukavat ja tapasikin samalla pari muitakin opiskelukaveri kymmenen vuoden tauon jälkeen. Häät oli ja meni.
Vajaa kaksi viikkoa tästä tapasin yllättäen lounasravintolassa työreissulla naisen joka tervehti. En ollut eka tuntea, mutta pian toki tunniistin, kaverini tuore vaimohan se! Näytti aika eriltä kuin hääpuvussa ja häämeikeissä , enpä muuten häntä ole tavannutkaan. Ihmettelin miten hän täällä kaukana, mutta kyseessä kuulemma joku vanhan työkaverin viimeinen työpäivä Suomessa ja työkaverit oli päättäneet pienet yllätysjuhlat järkätä. Aika miesvoittoista porukkaa oli, ja tuore morsian vähän harmitteli kun ei haluaisi lähteä römyämään suunniteltua ohjelmaa läpi, mutta kuitenkin oli paluu vasta aamulla. Itse olin aikeissa yöpyä lähikaupungissa ja vitsinä heitin että voin tulla lailliselle jos pelkkä rauhallinen iltajuttelu käy. Yllättäen tuore rouva innostui ja sovimme että tulen illalla aulaan.
No, näimme sitten. Vaikka ilta oli rouvalta jäänyt kesken, oli hän kai pari rentouttavaa ottanut. Pieni flirtti ja sopiva vahinko kosketus, ja kohta piti akkua kuulemma mennä lataamaan kun miehelle piti soittaa. Voisin kuulemma tulla kyllä huoneeseen odottamaan, otetaan vielä yhdet.
Hississä ekan kerran tiesin mihin tää johtaa... Tartuin varovaisesti käteen, hän vähän säpsähti mutta ei irrottanut. Käsi kädessä hissiltä huoneeseen...
Kun ovi meni kiinni, katsoin tuoretta rouvaa silmiin...ja hän katsoi jännittyneessä tilassa takaisin...arvasin että tilanne samalla kiihotti, mutta myös jännitti...nyt ei ole keskustelun paikka mietin. Halusin yllättää puolestani... Ilman yhtäkään suudelmaa tai halua, polvistuin hänen eteen, ohjasin pääni hameen alle. pikkurouva hengitti raskaasti, riisuin pikkuhousut pois ja vedin hänet lähemmäksi. Kädet paljaalla pepulla aloin nuolla hänen nättiä pyhintään.. Rouva tärisi, huohotti raskaasti ja painui seinää vasten, laitoin sormen peppuun ja jatkoin määrätietoisesti nuolemista.
Hän sai pitkään kestäneestä suuhoidosta useasti, ja alkoi hieman rauhoittumaan. En kuitenkaan ollut vielä tyytyväinen... Sitten puhelin soi. Voi ei, mies soittaa varmasti...pakko vastata. Ole hiljaa, mene vessaan siksi aikaa, rouva pyysi...toki tein sen.
Kuuntelin kuinka tuore aviopari jutteli. En ymmärrä miten nainen pystyi puhumaan tavallisesti sen jälkeen, äänessä ei ollut mitään arveluttavaa. Viimein lopettivat, pusi pusi ja nähdään huomenna, peruskuvio.rouva
Voit tulla...hän sanoi. Arvelin tilanteen olevan painostava, tai kiusallinen, mutta en ollut saanut tarpeeksi....
Tota...hän aloitti, mun pitäisi kai... Älä, vastaisin. Tiedän kyllä. Mutta nyt...jos haluat yllätysten jatkuvan, niin...ja suutelin suoraan suulle. Suudelma alko epäröiden, mutta pian huomasin että mielenkiinto vei voiton...
Kaveri pani muijansa varattua siskoo. . Siskojaet eronneet molemmat
Joku oli kommentoinut, että "eipä ole uskollisia ihmisiä olemassakaan, sen osoittaa tämä viestiketju". Niin.. tässähän on koko suomen kansa vastannut. Ja palstalle ei toki päädy/vastaa valikoitunutta porukkaa.
Pakko kommentoida, että kyllä meitä uskollisiakin naisia on. En koskaan, ikinä, milloinkaan voisi tuolla tavalla loukata ja nöyryyttää miestäni. Hyvännäköisiä miehiä on toki mieheni lähipiirissä, mutta kukaan ei kiinnosta minua seksuaalisesti millään tavalla. Ei kiinnosta edes katsella, sillä omalla kohdallani erotiikka syntyy tunnetason kohtaamisesta, ei fyysisestä viehätysvoimasta.
Eron jälkeen kolme ex vaimoni kaveria yrittivät minua. Yhteenkään en "sortunut" kahdenkin kaverini naiset (toinen naisystävä, toinen vaimo) ovat yrittäneet saada minulta. Nyt kun olen sinkkuna ja nähnyt, kuunnellut ja kokenut naisten touhuilua (kahdesti olen vahingossa pannut suhteessa olevaa, mikä on selvinnyt vasta joko "erätauolla" tai sitten aamulla) en oikein tiedä mistä miesten pettämisen legenda tulee. Naiset näyttävät pettävän enemmän.
Itse en ikinä pettäisi rakasta ja seksikästä avovaimoani. Enkä usko naisenikaan pettävän minua. Muiden kanssa seksiä vain molempien suostumuksella, tähän mennessä ei olla moiseen ryhdytty, eikä kumpikaan(ainakaan vaimo) ole semmoista halunnut.
Kaveriporukka on onneksi lojaali meillä täällä pienessä kunnassa ja kunnioitus toisia kohtaan on suuri. Toisaalta olemme puhuneet, että jos kaveri nai toisen naista, tämä vain todistaa naisen olevan huora ja valmis jätettäväksi. Kaveri petetään siis vain, jos salaa naidaan toisen naista tai jos aloitetaan seurustelusuhde naisen kanssa. Huoraa on lupa naida kenen tahansa, mutta lojaalisuuden nimissä tämä täytyy paljastaa huoran tulevalle ex-miehelle.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2015 klo 22:19"]
Täällä anonyymeistä hyvin näkee kuinka vähän uskollisuus merkitsee nykyään
[/quote]
Joo, jotenkin aina ollut hyvä kuva suomalaisista naisista, mutta ei todellakaan enää. Hyi olkoon!
Tuttavaperheen miestä on jokusen kerran tullut naitua. Erilaisuus ja kielletyn hedelmän viehätys siinä kai syynä on.
Ollaan mieheni kanssa aika hiljaisia ja rauhallisia ihmisiä. Ja kun tuttavaperheen mies pienessä humalassa eräissä illanistujaisissa kovakouraisesti laittoi kätensä mitään varoittamatta hameen sisään, niin se olikin yllättävän kiihottavaa ja annoin miehen toteuttaa itseään.
Oman miehen kanssa ei pystypanot tai yksipuoliset suohinotot tulisi mieleenikään, mutta se tilanne vie aina mukanaan. Salaa toivon, että jäätäisiin joskus kiinni ja molempien puolisot tulisi mukaan, mutta en voi ottaa riskiä ettei mieheni innostukkaan siitä mitä toisen kanssa teen. Vaikka en aina pystypanossa edes orkkua saa, niin silti se on kiihottavaa ja siitä kiihotuksesta riittää kotiokkin...