Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria

Vierailija
28.05.2009 |

Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.

JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-

N33

Kommentit (557)

Vierailija
141/557 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..saaneet naida minua, mutta mun bestiksen mies on saanut kunnon maistiaiset. kaikki tapahtui niin sattumalta, ettei edes kumia ollut, paljaalla naitiin. Lasti sitten kylläkin laskettiin mun mahalle. Eihän silläkään nyt mitään merkitystä ollut, pillereitähän tässä syödään koko ajan....mutta kuitenkin..

Viestistäsi kuultaa jotenkin poikkeuksellinen omahyväisyys. _Saada_ naida sinua.... :O No, sen enempää tuomitsematta, onko seksi sulle vain seksiä, vai saatko tuosta jotain ylemmyyden tunnetta?

Vierailija
142/557 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tiukka ja nätti pimppa. Sitä en oikeassa seurassa mitenkään peittele ja ujostele, ja monet haluaisivat päästä sinne sisälle, mutta se on sitten eri juttu, kuka SAA sen tehdä. Mun bestiksellä on melkoiset ulkonevat häpyhuulet ja hän on usein sanonut, että kunpa hänellä olisi samanlainen pimppa kuin minulla....juuri siksi annoin hänen miehensä kokeilla, miltä tuntuu tiukka viivap....tiedän, että se tuntui tosi hyvältä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/557 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen tykkää toisenlaisesta. On aika narsistista ajatella, että juuri itsellä olisi sellainen jota kaikki haluaisivat!

Lisäksi vuosia samalla piirakalla touhunneena uudenlainen voi tuntua hyvinkin erilaiselta ja samalla "tosi hyvältä".

Tässä ihan neutraalisti funtsin, ainakin jos tietää että toinen elää parisuhteessa ei pitäisi mennä tarjoamaan mitään houkutuksia ja ulkoistaa vastuuta yksin puutteessa elävälle.

Vierailija
144/557 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tiukka ja nätti pimppa. Sitä en oikeassa seurassa mitenkään peittele ja ujostele, ja monet haluaisivat päästä sinne sisälle, mutta se on sitten eri juttu, kuka SAA sen tehdä. Mun bestiksellä on melkoiset ulkonevat häpyhuulet ja hän on usein sanonut, että kunpa hänellä olisi samanlainen pimppa kuin minulla....juuri siksi annoin hänen miehensä kokeilla, miltä tuntuu tiukka viivap....tiedän, että se tuntui tosi hyvältä...

Sitäpaitsi, viivapillu on rankattu tällä(kin) palstalla epäherkullisemmaksi kuin suuremmat/normaalit häppärit... eli mielikuvasi ovat subjektiivisia oman pääsi sisällä pyöriviä ajatuksia. Mutta totta on, että tärkeintä on se, kun ihminen on sinut värkkinsä kanssa.

Vierailija
145/557 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäjätyyppiä, joten ei ole tapahtunut tätä. Pysyttelen sinkkuna, jos tekee mieli harrastaa seksiä kenen kanssa vaan. Rakastuneena en ajattele muita, kuten nyt. Himoitsen vain miestäni.

Vierailija
146/557 |
06.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti olen sortunut, kummallakin kerralla kadutti yhtä paljon. Kummankin tapahtuman sattuessa koimme miehen kanssa suhteessa valtavaa kriisiä "väliaikaa". Kännissä kuin käki, mutta olihan se jännittävää ja herkullista. Kaikki kun sattuvat olemaan jokseenkin erilaisia makuuhuoneessa.

Mikä siinä oli erilaista? Vieras mies oli kummallakin kerralla paljon nälkäisempi, ja yritti enemmän seksin suhteen. Tuntui todella siltä, että hän halusi villisti ja palavasti jokaista sopukkaasi...

Vierailija
147/557 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vieläpä pari kertaa...

Vierailija
148/557 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

veljeään, nuorempaa veljeä

Ei ollut hääppöistä :)

Vierailija
149/557 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri on varattu ja naimisissa mutta sillä oli salarakkaana tosi sexy lady. Minä ihastuin samaan naiseen tietämättä heidän salasuhteestaan. Naituamme ekan kerran kaverin ja hänen salarakkaan suhde tuli tietooni. Tunnustin kaverille joka veti hirveen herneen nenään. Minä puolustauduin sillä etten tiennyt asiata. Kaveri pisti bänks tyttöystävän kanssa ja minä päädyin myöhemmin uudestaan taas saman naisen kanssa sänkyyn. Luulin että asialla enää pitänyt olla merkitystä kaverilleni ja toisaalta nainen oli sairaan hyvä panemaan! Kaverin mielestä asialla oli edelleen merkitystä ja se möksötti ja kiukutteli asiasta pitkään. Ystävyys oli todella katkolla!!!!

Samaan aikaan jäin koukkuun naiseen enkä pystynyt lopettamaan sen naimista. Vuoden päästä nainen meni kuitenkin naimisiin kolmannen miehen kanssa ja jatkoi silti minun kanssa naimista. Tätä jatkui melkein kolme vuotta aina silloin tällöin.

Lopulta jäin kiinni tilanteesta omalle tyttöystävälleni ja kyseinen panokaverini jäi kiinni omalle miehelleen. Lisäksi kaverin mökötti minulle koko ajan. HIRVEE SOPPA jonka syynä oli vain se että aivoni putosi pallien korkeudelle ja pahasti ja jäin koukkuun seksiin!!! Koko aikana kolmiodraamassa mulla tai kaverilla eikä myöskään naisella ollut tarkoitusta sitoutua kehenkään. Oli vaan älyttömän hyvää seksiä ilman sitoumuksia. Nainen tiesi koko ajan että minä ja kaverini oltiin varattuja!!

Minä olen sittemmin mennyt kihloihin silloin pettämäni tyttöystävän kanssa ja eka lapsikin on tulossa. Kaverin ja mun ex-salarakas on edelleen naimimissa saman miehen kanssa ja kaverikin on edelleen naimisissa.

Me miehet ollaan edelleen hyviä ystäviä ja muistellaan aina joskus yhdessä ex-salarakastamme..

Elämä on ihmeellistä ja kaiken lisäksi tämä tarina on tosi.

Vierailija
150/557 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sekstasin työkaverini salarakasta tietoisesti kolme kertaa. Enkä jäänyt kiinni. En omalle miehelle enkä myöskään työkaverilleni!

Oli muuten iiiiiihana mies!!

Vierailija
151/557 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kavereiden apajilla kalastanut koskaan, enkä aiokaan!

Vierailija
152/557 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten opiskeluaikoina asuin toisella paikkakunnalla jonne seuraavana vuonna muutti myös kaverini silloinen tyttöystävä, näimme usein toisiamme erillaisissa illan vietoissa myös kaverini kävi usein paikkakunnalla ja istuimme usein myös iltaa yhdessäkin.

Kävipä sitten lopulta niinkin kun olimme tytön kanssa taas yhtäaikaa samassa ravintolassa että, päädyimme jatkoille minun luokseni ja pienen yrittämisen jälkeen sain kuin sainkin tytön sänkyyni.

Rakastelimme nuoruuden innolla läpi yön ja aamulla sovimme vain että tapahtumasta ei puhuta eikä puhuttukaan. jälkeenpäin oli kyllä hieman vaikeaa pitää pokkaa kun muisteli tyttöä sängyssä

Vierailija
153/557 |
22.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että myös teidän ystävänne ovat yhtä todennäköisesti naiskennelleet teidän vaimojenne/miestenne kanssa...

Vierailija
154/557 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainut appiukkoni kanssa ja olen mies, tai olin mies..

Vierailija
155/557 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä moni nainen uskokkaan, miten julmia ja löyhämoraalisia naispuoliset "ystävät" voivat ollakkaan...

Vierailija
156/557 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria"

Eiköhän jokainen lutka tuota jossain vaiheessa koita. Hyväksyntää kun on saatava keinolla millä hyvänsä. Naista kun geneettisistä syistä kiihottaa aina vieras, oma mies saa kakkosluokan palvelua ensihuuman jälkeen.

Vierailija
157/557 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nainut miesystäväni kaveria, en edes eron jälkeen. Miksi pilata ihmisten välejä turhaan. On niitä muitakin miehiä pilvin pimein kun oman rakkaan/entisen rakkaan ystävät.

Vierailija
158/557 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieli tekis. miehen kavereita, omia kavereita, kavereitten miehiä....fantasioin usein tutuista miehistä, toteuttanut en koskaan ole. enkä kyllä varmaan koskaan tulekkaan toteuttamaan. arvostan parisuhdettani sen verran että lopetan ensin sen jos halut käy ylivoimaiseksi.

haluamista pidän aivan normaalina, maailmahan on täynnä toinen toistaan viehättävämpiä ihmisiä. olisi naurettavaa ajatella että niitä ei tekisi mieli kun on itse varattu. se on sitten mielestäni väärin jos halut toteuttaa, ilman puolison lupaa.

Vierailija
159/557 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieli on tehnyt, ja ihastunutkin olen. Olisin sen sänkyyni saanut, sen tiedän, ihastus oli molemminpuoleista, mutta joku ruotu sentään oltava niissäkin touhuissa.

Vierailija
160/557 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole onneksi vielä sortunut tällaiseen, ja jos Luoja suo, en sorru.

Luulen että meidän avioliittomme päättyy vääjäämättä jos jompikumpi käy vieraissa.

Muiden kauniiden naisten ja miesten kanssa voi olla varmaan kaverikin, ja jos liikaa kiihottaa, onko pakko mennä sen kiihottumisen virran vietävänä?

Uskovaisena koen olevan jotain vastuuta itselle, perheelle, muille ihmisille ja jopa Jumalalle tässäkin asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan