Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria
Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.
JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-
N33
Kommentit (557)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainut, tai siis ottanut suihin. Mieheni oli illan töissä ja hänen kaverinsa poikkesi meillä, pyysin hänet sisään. Pari minuuttia myöhemmin olin nelinkontin hänen edessään, ja imin kuin viimeistä päivää. Kulli oli ihanan iso ja suonikas. Tekisin sen uudelleen milloin vain. Silloin olisi luvassa kyllä muutakin...
Todella kiihottavaa ja niin kiellettyä :). Miten päädyit tuohon ja kumpi ehdotti? Kuinka ehdottaa seksiä varatulle naiselle jolla mies on esim reissussa?
Aah tämä ketju taas. Tämä on itselleni jotenkin kohtalokas ketju, sillä tämä sinetöi aikanaan päätökseni alkaa itsekin syrjähyppimään.
Täällä vähän toisin, että uuden naisen omat kaverit alkoi kiinnostumaan minusta, ja ihan joka illanvietossa saa välillä ihan riidaksi asti keksiä nurkan takana luetella syitä, etten ole kiinnostunut. Ja lisätään vielä se, että joidenkin näiden naisten miehet hoksaa, että kiinnostusta on ja siitä tulee vittu oma soppansa.
Aika raadollista tää elämä on ollut 35v ylöspäin.
En tiiä lasketaanko, jos oltiin jo erottu, kun panin exän joukkuekaveria.. Siis sellasta tyyppiä, joka vaimoineen kävi meillä kyläilemässä paljon, kun olin vielä exän kanssa yhdessä. Yks ilta nähtiin viihteellä ilman puolisoita, ja siinä sitten aika pian tunnelma sähköistyi. Oli kyllä niin hyvät kyydit, että pantiin vielä muutaman kerran sen jälkeenkin, mutta sit mä lopetin, kun se jätkä tuntu olevan kiinnostunut muutakin kuin panemaan.. ja vaimonsa on todella ihana ihminen. Enemmän musta tuntuu, että petin sen tyypin vaimoa, kuin exäni luottamuksen.
Vierailija kirjoitti:
Mökillä viimme vuonna tuli tehtyä tuo homma kivaa oli uutudenviehätystä parhaimmillaan rietas ja isokaluinen kaveri oma on rauhallinen ja hiljanen.
Mia
Kerro lisää tästä
Itse olen nainut vaimoni kaveria metsässä. Ja oli kyllä ihanaa! Tekisin niin uudelleenkin, ihana kroppa, tiukka pillu, hyvän näköinen ja ihanan kokoiset tissit! Hmmmm. Ihan alkaa seisoa kun ajattelenkin häntä.
Metsämies kirjoitti:
Itse olen nainut vaimoni kaveria metsässä. Ja oli kyllä ihanaa! Tekisin niin uudelleenkin, ihana kroppa, tiukka pillu, hyvän näköinen ja ihanan kokoiset tissit! Hmmmm. Ihan alkaa seisoa kun ajattelenkin häntä.
Kertokaa lyhyt tarina miten olette päätyneet? Eikö yhtään kuumota se että jos ehdotat puolison kaverille seksiö niin tämä ei ala millekkään mutta kertoo puolisollesi vai sanoisitteko tässä tilanteessa että hän valehtelee?
kertokaa te jotka ootte pannu varattua tuttua että miten päädyitte ja millaisella ehdotuksella ja millainen reaktio teillä tai sillä varatulla?
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole alentunut naimaan, mut suihin olen kyl ottanut muutaman kerran mökillä.
Miten?? Pyysikö kaveri vai imitkö muuten vaan
Kertokaa mulle miten voi ehdottaa seksiä puolison kaverille ? Jotenki ahistaa ajatuski jos se sanooki ei ja kertoo ehdotuksesta. Millasia reaktioita ootte saanu ? Miten esim vaimon siskolle voi ehdottaa? Yks naiskaveri sano et miehellä on montaki kuumaa kaveria mut ei osaa ehdottaa
Olen mutta en sillä ylpeile. Oma mies sammuu aina juhlissa ja jotenkin vaan päädyn yhden ja saman hänen kaverinsa kanssa sekstaamaan lähes aina. Joku paikka siihen aina löytyy.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole alentunut naimaan, mut suihin olen kyl ottanut muutaman kerran mökillä.
Miten päädyit tuohon tilanteeseen? Ehdotitko itse vai mies ja miten ?
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa mulle miten voi ehdottaa seksiä puolison kaverille ? Jotenki ahistaa ajatuski jos se sanooki ei ja kertoo ehdotuksesta. Millasia reaktioita ootte saanu ? Miten esim vaimon siskolle voi ehdottaa? Yks naiskaveri sano et miehellä on montaki kuumaa kaveria mut ei osaa ehdottaa
No ei sitä koskaan ”ehdotella” sanallisesti. Ihmiset flirttailee. Jos ja kun vastakaikua tulee niin siitä ne asiat johtaa toiseen jos molemmilla pokka ja kiinnostus riittää. Te ootte ihan pökkelöitä jos ette osaa flirttailla, heh.
Ja otsikkokysymykseen: olen, useampaa kuin yhtä kaveria. Siitä tiedän. Oltiin yli 20 vuotta yhdessä että ei sitä ihan yhtämittaa käynyt mutta muutaman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kännissä ja kaduttaa.
Maija 27
onks maijalle käyny tässä 9 vuoden aikana mitään vastaavaa vai onko himot rauhoittunut ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sitä koskaan ”ehdotella” sanallisesti. Ihmiset flirttailee. Jos ja kun vastakaikua tulee niin siitä ne asiat johtaa toiseen jos molemmilla pokka ja kiinnostus riittää. Te ootte ihan pökkelöitä jos ette osaa flirttailla, heh.
Ja otsikkokysymykseen: olen, useampaa kuin yhtä kaveria. Siitä tiedän. Oltiin yli 20 vuotta yhdessä että ei sitä ihan yhtämittaa käynyt mutta muutaman kerran.
Ei kyllä peökän flirtin perusteella tulis mieleenkään ehdottaa seksiä vailka vaimln siskolle..Mitä kun se heittääkin läpällä sen ja kauhistuu sen jälkeen ja kertoo sun vaimolle sun ehdotuksesta. Lentää kuin leppäkeihäs ulos. Pitää olla aika selkeä tilsnne ja eniten ihmettelen sitä miten näissä tapauksissa esim se vaimon sisko on suostunut
Kyllä montaakin miehen kaveria olen kuolannut. Miksi muuten nuo miesten kommentit vieraisiin naisiin liityen saa kauheat raivot mutta naisten kommentit ei? Yhtälailla se väärin kaikilla on vai millaisella moraalilla ajattelette??
Vierailija kirjoitti:
Kyllä montaakin miehen kaveria olen kuolannut. Miksi muuten nuo miesten kommentit vieraisiin naisiin liityen saa kauheat raivot mutta naisten kommentit ei? Yhtälailla se väärin kaikilla on vai millaisella moraalilla ajattelette??
Kun mies käy vieraissa niin se on irstas limainen sika.
Kun nainen käy vieraissa niin se on rohkea seikkailunhaluinen voimaantunut kuningatar.
Kai se on jotain feminististä tasa-arvoa.
Iha kiva lukea näitä mutta tavallaan aika helvetin sairasta. Itse varmaan puukottaisin kaverin jos menisi mun vaimon kanssa hässimään. Kyllä jos 2 tärkeintä ihmistä menettäisi niin voisi jopa vankilaan mennä istumaan hetkeksi.