Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria
Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.
JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-
N33
Kommentit (557)
Vierailija kirjoitti:
Suu- ja käsiseksiä on ollut kahdenkin kanssa. Jotenkin niin viattomankin suloisenkiihottavan salaista, vähän sama kuin mastrurbointi toisesta haaveillen.
Lisää tunnustuksia
Vastaava Ketju miehistä, naiset aktiivisempia kuten tästä ketjusta näkee
Olimme ystäväperheen kanssa talvilomalla. Isossa mökissä oli tilaa, vaikka lapsiakin oli mukana yhteensä viisi. Yhtenä päivänä kävi niin, että jäin toisen perheen miehen kanssa mökkiin kahdestaan. Jotenkin kummallisesti tuntuu, että molemmat huomasimme tilaisuuden tulleen. Olimme molemmat lomatyyliin kerrastot päällä. Menimme yksissä tuumin heidän makuuhuoneeseen, laitoimme kaihtimet kiinni ja kävimme toimiin. Hän suuteli minua himokkaasti, puristeli rintojani ja pyllyäni. Tunsin vartaloani vasten seisovan kullin. Kyykistyin, laskin häneltä kalsarit ja otin innokkaasti suihin. Kiima oli minulla sellainen, että kaikki epäröinti ja järkevyys hävisi. Nousin ylös, otin omat kalsarini ja pikkarini pois ja menin sängyn laidalle jalat levällään. Hän nosti paitani ylös, repi rinnat ulos kupeista ja olin siinä tarjolla. Sitten sain vierasta kullia sisälleni. Hieroin itseäni ja kerroin, että olen haaveillut tästä. Hän pani minua ja sätti samalla lutkaksi. Kiihotuin tästä kovasti ja sain ogasmin. Hän veti kullinsa ulos, runkkasi kiivaasti ja ruiski spermat vatsalleni. Hän livahti vessaan, minä puin päälleni, siistin vähän lakanaa ja peittoa ja lähdin huoneesta. Ei kestänyt kuin n. 10 minuuttia, kun muu porukka palasi. Mökkiin tuli täysi elämä päälle ja olimme kuin ei mitään. Mieheni meni makkariin vaihtamaan vaatteita ja huusi, että miksi täällä on kaihtimet kiinni......
Vai sen takia ne olikin kiinni. Saatana
Minä olen ja monta kertaa. Mieheni on tosin ollut mukana touhussa. Nautin suunnattomasti kun kaksi miestä panee yhtäaikaa.
Miksi miehesi meni toisten makuuhuoneeseen vaihtamaan vaatteitaan teidän oman sijaan?
Henna 1975 kirjoitti:
Olimme ystäväperheen kanssa talvilomalla. Isossa mökissä oli tilaa, vaikka lapsiakin oli mukana yhteensä viisi. Yhtenä päivänä kävi niin, että jäin toisen perheen miehen kanssa mökkiin kahdestaan. Jotenkin kummallisesti tuntuu, että molemmat huomasimme tilaisuuden tulleen. Olimme molemmat lomatyyliin kerrastot päällä. Menimme yksissä tuumin heidän makuuhuoneeseen, laitoimme kaihtimet kiinni ja kävimme toimiin. Hän suuteli minua himokkaasti, puristeli rintojani ja pyllyäni. Tunsin vartaloani vasten seisovan kullin. Kyykistyin, laskin häneltä kalsarit ja otin innokkaasti suihin. Kiima oli minulla sellainen, että kaikki epäröinti ja järkevyys hävisi. Nousin ylös, otin omat kalsarini ja pikkarini pois ja menin sängyn laidalle jalat levällään. Hän nosti paitani ylös, repi rinnat ulos kupeista ja olin siinä tarjolla. Sitten sain vierasta kullia sisälleni. Hieroin itseäni ja kerroin, että olen haaveillut tästä. Hän pani minua ja sätti samalla lutkaksi. Kiihotuin tästä kovasti ja sain ogasmin. Hän veti kullinsa ulos, runkkasi kiivaasti ja ruiski spermat vatsalleni. Hän livahti vessaan, minä puin päälleni, siistin vähän lakanaa ja peittoa ja lähdin huoneesta. Ei kestänyt kuin n. 10 minuuttia, kun muu porukka palasi. Mökkiin tuli täysi elämä päälle ja olimme kuin ei mitään. Mieheni meni makkariin vaihtamaan vaatteita ja huusi, että miksi täällä on kaihtimet kiinni......
Miksi miehesi meni toisten makuuhuoneeseen vaihtamaan vaatteitaan teidän oman sijaan?
niin nyt meni pohja kertomuksesta ja mihin mällit pyyhittiin
Lisää tarinoita tähän, kyllähän niitä tunnetusti löytyy.
Joo, yx miehen kaveri tulee aina sattumalta käymään kylässä, kun oma mies on työreissussa ja jotenkin se pääsee aina iholle ja panemaan.
Vierailija wrote:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tarjotkaa sitä luonnossa maksua naiset rohkeammin. Voin jeesiä missä vaan jos suihinottoa on palkaksi
Täällä kans innokas apuri joka voi auttaa missä vain suikkaria vastaan. Kunnon suikkaria ei voita kossupullot eikä mitkään ja jos nainenkin vielä tykkää :)
Tietenkin naiset, ihan ilman poikkeuksia ottaa aina suihin ja ihan joka paikassa.Ei ruokakaupassa tarvitse edes maksaa kun sanoo kassaneidille että ota suihin
Sulla täytys ilman poikkeuksia hakea ihan toisenlaista hoitoa kun on pakko toistaa itseään ja tuota samaa fraasia nettiin kokoajan
Olen kosmetologi ja jalkahoitaja. Teen yksityisellä vastaanotolla myös iltatöitä. Miehen kaveri Antti oli varannut illan viimeisen ajan jalkahoitoon. Olin kyykyssä hänen edessään ja hoidin jalkoja. Työpaitani kaula-aukosta taisi näkyä jonkun verran, koska Antti piti katseensa tiukasti siellä. Antti on komea parrakas työmies. Tunsin itsellenikin yllätykseksi kiihtotusta. Näin kyllä selvästi, että Antilla seisoi, kun hyväilin hänen jalkojaan. Lopputulemana pienten mutkien jälkeen se, että Antti pani minua hoitohuoneessa. Hän kyllä johdatteli tilanteen tähän, mutta kun en mitenkään jarrutellut, niin lopulta oli myöhäistä. Halusin sitä itsekin ja nautin kielletystä hedelmästä. Kondomia ei tietenkään tähän hätään ollut.
Kesälomalla näin kävi. Olimme kahdella perheellä yhdessä vuokramökillä. Illalla joimme viiniä, lapset nukkuivat, ilta oli lämmin ja ihana. Istuimme Teemun kanssa sohvalla vierekkäin, mieheni oli ulkosaunassa ja Teemun vaimo nukkui jo. Annoin itseni jotenkin vain valua tilanteeseen. Ensin hyvin lähekkäin istumista, sitten kättä vähän olalle, sitten annoin pääni painua päätä vasten. Pieni päiden kääntö, huulten hapuilu ja sitten jo kiihkeä kielisuudelma. Olin vähän kuin transsissa, en halunnut lopettaa, enkä ajatella. En estellyt, kun Teemu meni sohvan eteen kontalleen, avasi saunatakkini ja levitti jalkani. Hän työntyi sisääni, olin litisevän märkä. Emme puhuneet sanaakaan, katselimme vain toisiamme ja keskityimme ihanaan aktiin. Nostin jalkani ylös ja Teemun työnnellessä sain orgasmin. Käännyin vielä kontalleni sohvalle ja Teemu tuli sisään takaa. Hän ei kiihdyttänyt, eikä vaihdellut tahtia. Hitaita pitkiä nautinnollisia työntöjä ja laukeaminen sisään. Laitoin saunatakin päälle ja lähdin ulkohuussia kohti. Mies tuli pihalla vastaan ja halasi ja suuteli. Menin huussiin pyyhkimään enimmät. Kun menimme nukkumaan, kuulimme kuinka Teemu pani vaimoaan toisessa makuuhuoneessa. Miehenikin yritti, mutta en uskaltanut antaa, koska pelkäsin, että hän huomaa Teemun spermat sisälläni. Yllättävän normaalisti pystyimme jatkamaan loman loppuun, eikä muuta enää tapahtunut. Olen jälkeenpäin ihmetellyt, miten luontevasti ja helposti tilanne meni panemiseksi. Teemu ei edes ole erityisen haluttava mielestäni, mutta silloin se meni noin.
Sulla selkeesti nii paha olla että pakko trollata vaan viestejä. Mene vaikka ylilaudalle takaisin trollaamaan