Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria

Vierailija
28.05.2009 |

Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.

JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-

N33

Kommentit (557)

Vierailija
401/557 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, tuttujen puolisot on helppoja ja varmoja panoja. Eksä nussi melkein kaikki kavereidensa miehet läpi. Kun asia valkeni kavereille tuli niistä eksiä. Kaverit pysyivät kaikki miestensä kanssa. Niille ei tullut eroa. Meille tuli ero muista syistä. Jälkeenpäin olen nussinut aika montaa eksän ex-kaveria.

Varmempia panoja ja parempaa seksiseuraa kyllä varatut on entä monet sinkut koska eivät asiasta huutele. Mutta millä perusteella helppoja panoja ?? sehän on todella petollista ehdottaa seksiä tutun puolisolle jos onkin aivan eri linjalla ja asia selviää että olet sellaista edes ehdottanut ja välit kärsii joka tapauksessa ellei ole vähän sähköä ja flirttiä välillä

toisten puolisot ei asioista huutele mutta toisaalta pelkästä seksin ehdotuksesta voi olla että ottaa kunnolla nokkiinsa ja huutelee ja kertoo eteenpäin jolloin menee välit kaikilla ja tulee kauhea draama

Vierailija
402/557 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.

Ja sain elämäni parasta suuseksiä. Todella hän halusi tyydyttää minut, halusi nuolla. Ihanaa oli se.

Mutta asiana ei kiva

Olen samaa mieltä. Jos en kotona saa… haen muualta

Miksi sitten elät suhteessa, jossa ei saa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/557 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se seksi voi olla ihanaakin, eikä aina jotenkin likaisen salaista ähkimistä jossain. Meillä avoimesti nautitaan ja ihana mieheni suhtautuu siihen samoin. On meillä yökyläläisinä ollut mieheni ystäviä silloin tällöin ja kaikki talon 'antimet' ovat olleet käytössä. :) Kivoja muistoja noista on jäänyt

Vierailija
404/557 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voinut vastustaa mieheni ystävän todella isoa, lähes 25 senttistä

Vierailija
405/557 |
17.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nainut, mutta suuseksiä olen antanut ja saanut

Vierailija
406/557 |
18.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kaverin kanssa ollu yli vuoden sexsuhde.

Hänellä tuplasti isompi kalu, kuin aviomiehelläni, jolla pallomaha ja 15 senttinen.

Vierailija
407/557 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu- ja käsiseksiä on ollut kahdenkin kanssa. Jotenkin niin viattomankin suloisenkiihottavan salaista, vähän sama kuin mastrurbointi toisesta haaveillen.

Vierailija
408/557 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kaverin isoa on tullut hoideltua suulla

Vierailija
409/557 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaa ex-miehen kaveia helpottanut suulla ja käsin.

N45

Vierailija
410/557 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa miten olette päätyneet naimaan ja millaisessa tilanteessa

Vierailija
411/557 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut sekä veljeä että kaveria. Tosin se veli oli exän veli. Ja nykyisen kaveria, joka oli täysi virhe ja olen siitä pahoillani.

Vierailija
412/557 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on useita komeita kavereita ja varustuskin aviomiestäni isompi 😚

Vierailija
413/557 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan kaveria, mutta hänen tuttua kirvesmiestä kyllä. Tai enempi niin päin että hän pani minua oikein kunnolla, kun härnäilin pitkin päivää hänen työskennellessään meillä.  Sainpahan mitä kerjäsin

Vierailija
414/557 |
19.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin meillä. Kylppäri ja saunaremontin yhteydessä uusia lauteita vasten… kestivät

Vierailija
415/557 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N36. kirjoitti:

Mieheni kaverin isoa on tullut hoideltua suulla

Et siis pannut kaveria ? kumman aloitteesta ja ootteko touhunnut paljonkin salaa ettei ole mies epäillyt mitään ?

Vierailija
416/557 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan kaveria, mutta hänen tuttua kirvesmiestä kyllä. Tai enempi niin päin että hän pani minua oikein kunnolla, kun härnäilin pitkin päivää hänen työskennellessään meillä.  Sainpahan mitä kerjäsin

Miten härnäsit vilauttelitko hänelle vai miten päädyitte tuohon ja millainen tilanne   ?? Eikö riski jäädä kiinni ole edelleen suuri jos kertoo jollekkin eteenpäin asiasta

Vierailija
417/557 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamaa ex-miehen kaveia helpottanut suulla ja käsin.

N45

Eli otat suihin melko herkästi mutta et halua panna ??  Kertokaa kokemuksista tarkemmin miten noihin tilanteisiin olette päätyneet? Miten voi ehdottaa seksiä puolison kavereille kun riski on valtava että välit menee kaikilla pelkästä ehdotuksesta jos ei ollakkaan samalla linjalla

Vierailija
418/557 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpakka kirjoitti:

Olen hetken mielijohteesta. Olimme kesällä mökkireissulla kolme naapurusperhettä. Nukuimme kukin omissa makuuhuoneissa ja yksi pari parvella. Heräsin aamulla varhain pienessä krapulassa. Hiivin huoneesta ulos ja suuntasin pissahädässä ulkohuussia kohti. Samoilla asioilla ollut naapurin mies pani minua takaapäin mökin seinää vasten. Henkinen kiihotus oli niin kova, että sain pienellä sormiavulla orgasmin tosi nopeasti. Mies sai pian minun jälkeen ja laski sisääni. Siinä ei ollut mitään harkinta-aikaa, eikä puheita, se vaan meni noin.

Ei kuulosta uskottavalta että naapurin mies panee heti lyhyellä pissareissulla ellei ole ollut sutinaa jo pidemmän aikaa vai kävitkö itse heti kiinni ?

Vierailija
419/557 |
20.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen roolista puhuen. Olen pannut kaverin vaimoa. Kaverin 30 vuotis kemuissa. Kaveri sammui loppuillasta juuri ennen saunaan menoa ja päädyin saunomaan kaverin vaimon kanssa. Alku meni normaalisti eikä ihmeempää tapahtunut. Mut kolmanteen löylyyn mennessä kaverin vaimo kyyristyi lauteiden alatasoa vasten tarjoten takamustaan minulle kun kävelin perästä. Varovasta koskettaen aloin hyväillä häntä ja sain itsekin seisokin. Ja päädyin yhtymään häneen ja laukeamaan sisään. Tietääkseni kaveri ei tästä tiedä eikä olla kaverin vaimon kanssa uusittukkaan suoritusta..

Eikö yhtään kuumottanut heti laukeamisen jälkeen että minne tuli lipsahdettua. Voin vain kuvitella millainen morkkis tuosta tulisi kun miettisi josko kaverin vaimo haluaakin kertoa asiasta tai möläyttää. Eri juttu jos olis täysin varma ettei asiasta puhuta kelleen

Vierailija
420/557 |
25.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännissä kerran lipsahdin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä