Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria
Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.
JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-
N33
Kommentit (557)
Vierailija kirjoitti:
Joskus kiimassa lipsuu mutten halua tehdä numeroa ja miehelle kertoa...
Olet siis lipsahtanut useamman kerran ;:)?
Mä sormettelin useaa naista yökerhossa. Toivottavasti jollakin oli joku tauti, niin ovathan pikkasen ihmeissään, jos eivät ole päätyneet kenenkään kanssa sänkyyn ja tautia puskee =)
muista en voi tietää, mutta mun vaimoa on kaveri nainut, kolmeen kertaan.
Minun eksä tykkäsi naida kavereittensa miesten ja poikaystävien kanssa. Useimmiten kavereiden tietämättä. Hän sanoi minulle monesti ettei minulla ole yhtään seksuaalisesti kiinnostavaa kaveria. Sitten paljastui että kavereiden puolisot kiinnostivat lähes poikkeuksetta.
Vierailija kirjoitti:
muista en voi tietää, mutta mun vaimoa on kaveri nainut, kolmeen kertaan.
Halusitko jälkiliukkaille vai onko tuo yleistäkin ?
Mä seurustelin hetken aikaan naisen kanssa jonka tiesin harrastaneen seksiä aiemmin useamman mun kaverin kanssa. Vai tarkoitettiinko tässä suhteen aikana panemista?
Vierailija kirjoitti:
olen kerran myös miehen kaverin kanssa "joutunut" tilanteeseen että aamuyön tunteina kun muu porukka oli nukkumassa, homma meni suuteluksi. Ja eikä aikaakaan kun minulla oli hänen penis käsissä ja ehdotin että jos otan suihin antaako hän minulle myös suuseksiä.
Kuvio meni vain niin että minä sain ensin aivan ihanaa kielihoitoa ja sitten hän, no laukesi kyllä varsin nopeasti suuhuni. Oli poika ilmeisen puutteessa, luulen
Enkä nyt erityisesti osaa katuakkaan tätä
Annoit kuitenkin suuhun laueta niinkuin kunnon suihinottajat tekee :). Mikään ei jätä orgasmia niin latteaksi kuin se että ottaa munan suusta pois laukeamishetkellä. oletteko ottaneet uusiksi?
Mieheni työkaverin isosta pampusta nautiskelen aina ajoittain.
OpettajaN
Olen harrastanut seksiä kahden poikaystävi miehen ystävän kanssa kännissä.
Ihania muistoja, kun iso penis on tullut sisään.
-PesäpalloilijaN-
Minä olen, mieheni katsellessa. Rakennettiin kesämökkille vajaa ja pidettiin talkoot. Mieheni kavereita oli rakennushommissa. Pari heistä jäi mökille saunomaan ja ilta johti siihen että annoin illan aikana kaikille miehille helpotusta rankkaan rakennusprojektiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen, mieheni katsellessa. Rakennettiin kesämökkille vajaa ja pidettiin talkoot. Mieheni kavereita oli rakennushommissa. Pari heistä jäi mökille saunomaan ja ilta johti siihen että annoin illan aikana kaikille miehille helpotusta rankkaan rakennusprojektiin.
Sitten heräsin ja totesin, että untahan tuo olikin.
Kahdesti olen sortunut, kummallakin kerralla kadutti yhtä paljon. Kummankin tapahtuman sattuessa koimme miehen kanssa suhteessa valtavaa kriisiä "väliaikaa". Mikä siinä oli erilaista? Vieras mies oli kummallakin kerralla paljon nälkäisempi, ja yritti enemmän seksin suhteen. Tuntui todella siltä, että hän halusi villisti ja palavasti jokaista sopukkaasi...
Vierailija kirjoitti:
Olen nainut, tai siis ottanut suihin. Mieheni oli illan töissä ja hänen kaverinsa poikkesi meillä, pyysin hänet sisään. Pari minuuttia myöhemmin olin nelinkontin hänen edessään, ja imin kuin viimeistä päivää. Kulli oli ihanan iso ja suonikas. Tekisin sen uudelleen milloin vain. Silloin olisi luvassa kyllä muutakin...
mistä tuo homma lähti alunperin??
Ei nyt suoranaisesti miehen kaveri, mutta tuttu kuitenkin. Olin työreissulla kollegani kanssa, jonka miehenikin tuntee työillallisten yms kautta. Kahdestaan oltiin kaukana Suomesta monta päivää ja illallista, tuntui jotenkin luontevaltakin että päädyimme siellä sänkyyn matkan loppuvaiheessa. Nautin kyllä ja seksi oli kiihkeämpää kuin aikoihin, pelkkää puuteseksiä molemmille mutta niiiiiiin hyvän tuntuista ja tuhmaa.
Olen, alkoi siitä kun jutut menivät vähän härskin puolelle yötä vasten. Miehen kaveri valitteli ihan avoimesti pitkää kuivaa jaksoa ja puutettaan. Vitsailusta alkoi, kun oma mieheni sanoi että minähän voisin vähän käsipelillä helpottaa oloa. Aamuyöllä menin sitten yllytyksestä 'ravisteluavuksi' puskapissalle ja runkkaamiseksi meni. Häb puristeli rintojani ja minä runkkasin spermat pusikkoon mökillämme. Sen veran kiihotti, että oman miehen kanssa naitiin avoimesti kaverinsa katsellessa ja vähän koskettelikin siinä samalla. Seuraavana iltana naitiin kimpassa kaikki.