Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria

Vierailija
28.05.2009 |

Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.

JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-

N33

Kommentit (557)

Vierailija
341/557 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oishan niissä useampikin joka eri tilanteessa kiinnostais mutta kavereitten kanssa on aina se riski että lavertelevat niin oon pyrkinyt pysyttelemään niistä erossa

Vierailija
342/557 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen kerran myös miehen kaverin kanssa "joutunut" tilanteeseen että aamuyön tunteina kun muu porukka oli nukkumassa, homma meni suuteluksi. Ja eikä aikaakaan kun minulla oli hänen penis käsissä ja ehdotin että jos otan suihin antaako hän minulle myös suuseksiä.

Kuvio meni vain niin että minä sain ensin aivan ihanaa kielihoitoa ja sitten hän, no laukesi kyllä varsin nopeasti suuhuni. Oli poika ilmeisen puutteessa, luulen

Enkä nyt erityisesti osaa katuakkaan tätä

Kumpi teki aloitteen ja kaduttiko ensin? Taisi

oli puutteessa tai sitten imit juuri oikeasta kohdasta. Silloin kun pussit on aivan täynnä ja palleja pakottaa kunnolla riittää märkä kieli ja pyörivä liike niin kyllä lentää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/557 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen kerran myös miehen kaverin kanssa "joutunut" tilanteeseen että aamuyön tunteina kun muu porukka oli nukkumassa, homma meni suuteluksi. Ja eikä aikaakaan kun minulla oli hänen penis käsissä ja ehdotin että jos otan suihin antaako hän minulle myös suuseksiä.

Kuvio meni vain niin että minä sain ensin aivan ihanaa kielihoitoa ja sitten hän, no laukesi kyllä varsin nopeasti suuhuni. Oli poika ilmeisen puutteessa, luulen

oli puutteessa tai sitten imit juuri oikeasta kohdasta. Silloin kun pussit on aivan täynnä ja palleja pakottaa kunnolla riittää märkä kieli ja pyörivä liike niin kyllä lentää

ei kaduttanut. En muistat oliko siihen mitään aloitetta sen kummemmin, niissä suudemien hormoonimyrskyssä vaan tapahtuu ja toinen siirto johtaa toiseen. Ja jostain syystä en halunnut häntä aktiin, oli vain tarkoitus hyväillä kunnes halusin itsekkin saada jotain enemmän, ja luultavimmin aktissa olisin jäänyt ilman

Vierailija
344/557 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on vuoropäällikkönä työpaikallaan ja toi pari työkaveriaan saunomaan meille. Hänellä on tunnetusti huono viinapää ja sammui tietysti ensimmäisenä. Itsekin olin jo tuiterissa siinä vaiheessa ja lähdin niiden kahden miehen kanssa saunaan. Asia johti toiseen ja aika nopeasti siinä miehet nai minua saunakamarissa välillä yhtä aikaakin. Vaikka silloin oltiin humalassa, ei yhteiset harrastelumme jääneet yhteen kertaan. Olemme tehneet sitä säännöllisesti jo reilu puoli vuotta.

N35

Oletteko vielä naineet salaa vai onko miehesi saanut selville??

Vierailija
345/557 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näissä yleisempää että nainen nai vierasta, vai saako mies panna vieraita naisia ja nainen nauttii tilanteesta, jos omalla miehellä vientiä?

Vierailija
346/557 |
16.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kiimassa lipsuu mutten halua tehdä numeroa ja miehelle kertoa...

Vierailija
347/557 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kommentti on ihan paras... Ihania aamuja teillä. 👍😊

Vierailija
348/557 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei kaduttanut. En muistat oliko siihen mitään aloitetta sen kummemmin, niissä suudemien hormoonimyrskyssä vaan tapahtuu ja toinen siirto johtaa toiseen. Ja jostain syystä en halunnut häntä aktiin, oli vain tarkoitus hyväillä kunnes halusin itsekkin saada jotain enemmän, ja luultavimmin aktissa olisin jäänyt ilman

ihanan kiimaista

Vierailija
349/557 |
21.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kommenteista vetää johtopäätöksen, että suurin osa naisista paneskelee miehensä kaverin kanssa? Vai ymmärtänytkö olen väärin?

Vierailija
350/557 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meni saunottelun päätteeksi aluksi vilautteluun. Mieheni ja ystävänsä kävivät ensin ja minä kävin pesulle heidän jälkeensä. Istuksittiin kuistilla jäähydrinkeillä ja sieltä pyyhkeen alta pilkotti miehen kaverin vehkeet, isot kivekset aika miehekäs elin muutenkin. Huomasin miten hänkin katseli kylpytakin alta näkyviä sääriäni ja reittä, kun pidin jalkoja ristissä. Jäin omasta katseestani kiinni ja vaivihkaa hän antoi näkyä enemmänkin suuntaani, tein samoin ja vähän raotin reisiäni että näkyisi enemmän. 

Kiihottavaa paljasteluleikkiä jatkui jonkin aikaa ja hänelle nousi vähän kohoumaakin pyyhkeeseen. 

Myöhemmin jäimme vielä kahden, kun oma mies sammahti humalaansa. Hän kysyi saisiko koskettaa ja halusi antaa suudelman jalkoväliini. Suostuin, kun ajattelin että ehkä se ei siitä etenisi mihinkään ja hän antoi minulle suuseksiä loppuun saakka. Sen jälkeen kyselemättä mitään työntyi sisääni ja nai loppuun asti oikein kunnolla. Aamupalalla aluksi vähän vaivaantunutta hiljaisoloa, mutta siitä selvittiin kyllä. Olemme temput uusineet pariin kertaan vähän samoissa merkeissä.

Vierailija
351/557 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä meni saunottelun päätteeksi aluksi vilautteluun. Mieheni ja ystävänsä kävivät ensin ja minä kävin pesulle heidän jälkeensä. Istuksittiin kuistilla jäähydrinkeillä ja sieltä pyyhkeen alta pilkotti miehen kaverin vehkeet, isot kivekset aika miehekäs elin muutenkin. Huomasin miten hänkin katseli kylpytakin alta näkyviä sääriäni ja reittä, kun pidin jalkoja ristissä. Jäin omasta katseestani kiinni ja vaivihkaa hän antoi näkyä enemmänkin suuntaani, tein samoin ja vähän raotin reisiäni että näkyisi enemmän. 

Kiihottavaa paljasteluleikkiä jatkui jonkin aikaa ja hänelle nousi vähän kohoumaakin pyyhkeeseen. 

Myöhemmin jäimme vielä kahden, kun oma mies sammahti humalaansa. Hän kysyi saisiko koskettaa ja halusi antaa suudelman jalkoväliini. Suostuin, kun ajattelin että ehkä se ei siitä etenisi mihinkään ja hän antoi minulle suuseksiä loppuun saakka. Sen jälkeen kyselemättä mitään työntyi sisääni ja nai loppuun asti oikein kunnolla. Aamupalalla aluksi vähän vaivaantunutta hiljaisoloa, mutta siitä selvittiin kyllä. Olemme temput uusineet pariin kertaan vähän samoissa merkeissä.

Sammahti humalaansa ja sitten vartin päästä heräsin. Ei näitä usko kukaan. Ennemmin joulupukkiin kun näihin,joka tarinassa aina se epäuskottava kohta

Vierailija
352/557 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sammahti humalaansa ja sitten vartin päästä heräsin. Ei näitä usko kukaan. Ennemmin joulupukkiin kun näihin,joka tarinassa aina se epäuskottava kohta

No juu, näitä kun tässä selaillut niin mieleen tulee monasti että onko totta vai satua tai haavetta. Kiva varmaan kakki ne kirjoittajille ainakin. Itse olen tuollaista vähän kokenut ja ei siinä mitään. Ei ollut kännisammumisia tai muita täydellisiä sattumavirityksiä, vaan ihan tarkoituksenmukaisesti hiippailin yön pimeydessä ns väärille teille. Miehen kaveri oli yötä ja ainakin vuoden silmäpelien ja liian pitkinen halauksien jälkeen viinipäissäni menin viekkuun saman peiton alle. Naitiin kunnolla ja minä nautin haavetteni toteutumisesta, hän kai myös ainakin siltä tuntui. Ihan suoraa pettämistähän se on mutta minkäs teet 

Vierailija
353/557 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juu, näitä kun tässä selaillut niin mieleen tulee monasti että onko totta vai satua tai haavetta. Kiva varmaan kakki ne kirjoittajille ainakin. Itse olen tuollaista vähän kokenut ja ei siinä mitään. Ei ollut kännisammumisia tai muita täydellisiä sattumavirityksiä, vaan ihan tarkoituksenmukaisesti hiippailin yön pimeydessä ns väärille teille. Miehen kaveri oli yötä ja ainakin vuoden silmäpelien ja liian pitkinen halauksien jälkeen viinipäissäni menin viekkuun saman peiton alle. Naitiin kunnolla ja minä nautin haavetteni toteutumisesta, hän kai myös ainakin siltä tuntui. Ihan suoraa pettämistähän se on mutta minkäs teet 

Sitten heräsin

Vierailija
354/557 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä niissä kavereiden muijissa kiihottaa, mutta useasti olen huomannut haluavani useampaa heistä. Tietenkään en haluaisi kavereilleni pahaa, mutta kun himottaa niin himottaa. Vielä toistaiseksi en ole kenenkään kanssa sänkyyn asti päätynyt. Kai siinä on joku kielletyn hedelmän juttu, toisen omaa.. Olen pettänyt exiäni moneen kertaan millon missäkin tilanteessa, ja miettinyt sitten jälkeenpäin paljon sitä mikä on ajanut siihen. Usein niissä tilanteissa (varsinkin pitkässä parisuhteessa ollessa) oon miettinyt sitä "chase is better than catch" asiaa ja kaiketi sitä haluaa tarkistaa aika-ajoin omaa viehätysvoimaansa. Varsinkin jos oma kulta ei juurikaan osoita siitä mitään merkkejä.

Vierailija
355/557 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt niin, eikä ole kaduttanut päätökseni.

Vierailija
356/557 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pannut kahdesti perhetuttavan naista. (On parhaan ystäväni vaimo + vaimoni paras ystävä) pannut häntä metsässä ja lauennut sisään, autossa pannut ja laukesin sisään. Siinä on naisella ihanan märkä pillu, joka työnnöllä oli vaan enempi ja enempi kiima limaa kyrvässä. Harmittaa että ei anna kauheasti nuolla pillua, en tiedä häpeääkö limojaan, mutta hänen pillu on kyllä fantastinen ihana nuoltava simpukka. Ja ihanasti voihkii joka työnnöllä ja kertoo ääneen kuinka hyvältä tuntuu tai pyytää nussimaan kovemmin kahdesti on ollut käsipeliä, kun ei ole voinut edetä pidemmälle. Muitten läsnäolon takia... Kolmannen kerran kun saisi panna vielä, voi että!!!

Vierailija
357/557 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin

Vierailija
358/557 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon ystävättären raskaaksi saattaminen on jokaisen aviomiehen kunnia-asia.!

Vierailija
359/557 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen kerran lankesin kiellettyyn hedelmään :D   Perinteinen aamulenkki Kokkolan aamussa sai minut eksyyn miehen kaverin tallille mies tuo miesjumala korjaa skootteriaan...Tuli vaihdettua öljyt jos tiedätte mitä tarkoitan :D 

Vierailija
360/557 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin myös vaihtaa