Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria

Vierailija
28.05.2009 |

Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.

JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-

N33

Kommentit (557)

Vierailija
321/557 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa kesänä oltiin veneilemässä retkisatamassa ja miehen kaveri seisoskeli veneen kattoluukussa puoliksi ulkona. Runkkasin ja otin häneltä suihin siinä samalla kun hän keskusteli muun porukan kanssa joka istuskeli kannella touhusi omiaan. Oli super kiihottavaa kun hänellä oli hankala keskittyä sanoihin :))

Vierailija
322/557 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toissa kesänä oltiin veneilemässä retkisatamassa ja miehen kaveri seisoskeli veneen kattoluukussa puoliksi ulkona. Runkkasin ja otin häneltä suihin siinä samalla kun hän keskusteli muun porukan kanssa joka istuskeli kannella touhusi omiaan. Oli super kiihottavaa kun hänellä oli hankala keskittyä sanoihin :))

Montako kertaa aiot vielä toistaa saman tarinasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/557 |
01.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se viimeks kertonu tuon tarinan miehen näkökulmasta vai muistanko väärin? :)

Vierailija
324/557 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, useinkin. Mies tykkää katsella. Ollaan varmaan hiukka omituisia, mutta elämä on :)

Vierailija
325/557 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös se viimeks kertonu tuon tarinan miehen näkökulmasta vai muistanko väärin? :)

Muistat oikein

Vierailija
326/557 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistat oikein

Joku nauttii satujen sepittämisestä.

Vierailija
327/557 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistat oikein

Joku nauttii satujen sepittämisestä.

Tämä palsta on parin satusedän varassa

Vierailija
328/557 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kaverin kanssa kimpassa mieheni kanssa jo yli 18 vuotta olen nyt 40-vuotias.

Tämä kaveri on eroamassa ja mieheni on pyytänyt hänet meille asumaan ja luvannut päästä samaan sänkyyn nukkumaanja kanssani panemaan.

Nukun aina alasti kuten miehenikin tukeeko viereeni nyt 2 alastonta miestä

Olen nauttinut kimppaseksistä ja miellyttävä mies kyseessä mutta asua kahden miehen kanssa ja naida kumpaakin.

Oma mies on päivätöissä ja tämä kaveri on vuorotöissä ja itse olen kotona koko ajan.

Vierailija
329/557 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmää ja ei sallittua ja kaikki muu moraalisaarna siihen päälle, tiedetään.  Vituttaakin. Mutta nussittiin, pantiin, naitiin ja oli aivan ihanaa. _Oma mies taas ( AINA) siellä töissä, joku hemmetin kriisi taas ja ystävämme tuli viemään minua lapsinemme mökille kun mieheni piti se hoitaa.  Oli ihanaa kun jollain oli minulle aikaa, juteltiin, pussattiin, halattiin, ja se tunne vei. Pantiin lasten nukuttua oikein kunnolla, sain olla haluttu nainen, ekaa kertaa vieraalle miehelle ja aamulla hänen piti mennä, oma mies oli tulossa.  Tästä aikaa joku 4-5v mutta ihanaa on. Vieläkin salaa vähän viestein kuumotellaan. Lapsekasta, mutta elämä on.

No sai kyllä olla viimeinen kerta kun Roope kuskailee teitä.

Vierailija
330/557 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen roolista puhuen. Olen pannut kaverin vaimoa. Kaverin 30 vuotis kemuissa. Kaveri sammui loppuillasta juuri ennen saunaan menoa ja päädyin saunomaan kaverin vaimon kanssa. Alku meni normaalisti eikä ihmeempää tapahtunut. Mut kolmanteen löylyyn mennessä kaverin vaimo kyyristyi lauteiden alatasoa vasten tarjoten takamustaan minulle kun kävelin perästä. Varovasta koskettaen aloin hyväillä häntä ja sain itsekin seisokin. Ja päädyin yhtymään häneen ja laukeamaan sisään. Tietääkseni kaveri ei tästä tiedä eikä olla kaverin vaimon kanssa uusittukkaan suoritusta..

Vierailija
331/557 |
17.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni puolelta vanhempi perhetuttu on päässyt tiukalle posliinilleni muutaman kerran, jestas että ISO tekee hyvää

Vierailija
332/557 |
30.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin miehen kaverille. Olin ihan etukäteen päättänyt, että annan hänelle. Olimme olleet nuoresta asti ystäviä hänen vaimonsa kanssa. Nyt nelikymppisenä meillä oli talkoot, saunominen ja illan vietto. Yöllä nousin mieheni vierestä ja hiivin huoneeseen, jossa Jaakko nukkui patjalla. Olin jo mennessäni niin kiihottunut, että lähes valuin kiimaa. Otin Jaakkoa kädestä ja aloin hieroa sillä rintaani. Hetken päästä Jaakko heräsi, veti kättään pois ja oli todella yllättyneen näköinen. Otin uudelleen kädestä kiinni ja ohjasin sitä jalkoväliini, pikkareita minulla ei ollut. Jaakko sai juonesta kiinni ja hyväili pilluani. Kuiskasin Jaakolle, että nussi mua nopeasti ja käännyin selälleni patjalle. Nostin yöpuvun helman ylös ja levitin jalkani. Jaakko veti housunsa pois ja tuli jalkoväliini kulli pystyssä. Pienen sohimisen jälkeen kulli painui sisääni hämärässä huoneessa. Jaakko nojasi käsiinsä, katsoi minua ja työnteli. Olin niin märkä, että loiske kuului ja patja kastui. Jaakko hidasti tahtia, työnsi ihan kärjestä tyveen saakka muutaman pitkän työnnön ja sanoi, että pian tulee. Sanoin, että tule sisään. Jaakko jatkoi samaa tahtia, painoi lopulta ihan pohjaan saakka ja ruiskutti spermat sisääni. Nousin patjalta, suutelin hämillään olevaa Jaakkoa ja lähdin vessaan. Pyyhin vessapaperilla enimpiä nesteitä jalkovälistäni ja suunnistin takaisin nukkumaan. Aamupalalla olimme molemmat yllättävänkin normaaleja, mutta hymyilimme toisillemme muiden huomaamatta. En tuntenut katumusta, olin jopa hieman ylpeä, että sain homman hoidettua. Kokemus oli ihana ja olen hieronut itselleni monet orkut tätä muistellessa.

Vierailija
333/557 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤦🤦🤦

Vierailija
334/557 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin

Vierailija
335/557 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse aamuvirkku ja mieheni ja lapset aamutorkkujia. Miehen kaveri taas myös aamuvirkku joten kun isompaa mökkiämme rakennettiin ja miehen kaveri oli useamman viikon auttamassa niin nopeasti huomasimme, että meillä voisi olla muutakin kivaa aamutekemistä kuin kahvin juonti.

kerro lisää :)) ootteko jääny kiinni vai vieläkö harrastelette aamuisin?? tekikö mies aloitteen??

Vierailija
336/557 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse aamuvirkku ja mieheni ja lapset aamutorkkujia. Miehen kaveri taas myös aamuvirkku joten kun isompaa mökkiämme rakennettiin ja miehen kaveri oli useamman viikon auttamassa niin nopeasti huomasimme, että meillä voisi olla muutakin kivaa aamutekemistä kuin kahvin juonti.

kerro lisää :)) ootteko jääny kiinni vai vieläkö harrastelette aamuisin?? tekikö mies aloitteen??

Miten sen kissan kävi moisessa ilotulituksessa

Vierailija
337/557 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran on lipsahtanut vaikka hyvää seksiä olikin

Vierailija
338/557 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kerran myös miehen kaverin kanssa "joutunut" tilanteeseen että aamuyön tunteina kun muu porukka oli nukkumassa, homma meni suuteluksi. Ja eikä aikaakaan kun minulla oli hänen penis käsissä ja ehdotin että jos otan suihin antaako hän minulle myös suuseksiä.

Kuvio meni vain niin että minä sain ensin aivan ihanaa kielihoitoa ja sitten hän, no laukesi kyllä varsin nopeasti suuhuni. Oli poika ilmeisen puutteessa, luulen

Enkä nyt erityisesti osaa katuakkaan tätä

339/557 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea oletko saanut uudestaan

hannu poika puolen isä ja vaimo

340/557 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana ei tarvi katua

hannu poika puolen isä ja vaimo