Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria
Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.
JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-
N33
Kommentit (557)
Vierailija kirjoitti:
Tämän keskustelun perusteella aivan liian moni. Olen järkyttynyt. Kaikki nämä ympärillä olevat ihmiset... kassajonoissa, työpaikoilla, sukulaisten keskuudessa, ystävät ja hyvänpöivän tutut... kaikki potentiaalisia parisuhteessa selkään puukottajia. :(
Tai sitten voisi ajatella niinkin, ettei se seksi tai orgasmin saaminen toisen kanssa nyt niin kamalan vakava asia ole vaikka ei itse sattuisi olemaan paikalla kun puoliso haluaa nautiskella. Kyllähän ihmiset masturboivatkin yksinään, kuuluko se myö mielestäsi 'pettamiskategoriaan'...etenkin jos saa orgasmin ja tykkää olostaan, vaikka runkkufantasiassa et olisikaan mukana?
Kyllä.
Ja sain elämäni parasta suuseksiä. Todella hän halusi tyydyttää minut, halusi nuolla. Ihanaa oli se.
Mutta asiana ei kiva
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Ja sain elämäni parasta suuseksiä. Todella hän halusi tyydyttää minut, halusi nuolla. Ihanaa oli se.Mutta asiana ei kiva
Olen samaa mieltä. Jos en kotona saa… haen muualta
Kertokaa mulle miten voi ehdottaa seksiä puolison kaverille ? Jotenki ahistaa ajatuski jos se sanooki ei ja kertoo ehdotuksesta niin sitten on kaikilla välit kusessa. Millasia reaktioita ootte saanu ?
Vierailija kirjoitti:
Totta, tuttujen puolisot on helppoja ja varmoja panoja. Eksä nussi melkein kaikki kavereidensa miehet läpi. Kun asia valkeni kavereille tuli niistä eksiä. Kaverit pysyivät kaikki miestensä kanssa. Niille ei tullut eroa. Meille tuli ero muista syistä. Jälkeenpäin olen nussinut aika montaa eksän ex-kaveria.
Varmempia panoja ja parempaa seksiseuraa kyllä varatut on entä monet sinkut koska eivät asiasta huutele. Mutta millä perusteella helppoja panoja ?? sehän on todella petollista ehdottaa seksiä tutun puolisolle jos onkin aivan eri linjalla ja asia selviää että olet sellaista edes ehdottanut ja välit kärsii joka tapauksessa ellei ole vähän sähköä ja flirttiä välillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nainut mieheni kavereita, mutta runsas kuukausi sitten vedin käteen yhdeltä hänen kaveriltaan eräissä juhlissa. Käsissä on siis kaverin spermaa ollut muttei muualla :D
Juhlissa :D? Pyysikö mies vai oliko liikaa humalaa? Mikset ottanut suihin ?
Minä olisin kyllä ottanut ja loppuun asti :)
Minä olen, yhden ainoan kerran. Olimme silloin molemmat n. nelikymppisiä. Minä toimin tyttären jalkapallojoukkueen huoltajana ja mieheni kaveri oli valmentaja. Hänenkin tytär pelasi joukkueessa. Sinä kesänä meillä oli viikonlopun turnaus, jossa yövyimme paikkakunnan koulussa, perinteisesti patjoilla luokan lattialla. Minä olin tyttöjen kanssa luokassa ja Jake miesten kanssa eri luokassa. Pelipäivän jälkeen tytöt nukkuivat, kello oli n. 23. Lähdin vielä yöpuvussani käymään vessassa. Jake tuli käytävällä vastaan pyyhe lantiollaan, suihkusta tulossa. Tuli joku ihmeellinen vetovoima ja pian olimme liikuntasalin varastossa. Se oli hyvin suoraa toimintaa, Jake tiputti pyyhkeen ja käänsi minut selkä itseensä päin seinää vasten. Laskin itse housuni alas ja työnsin peppuani taakse päin. Olin kokenut pikakostumisen ja Jake työnsi kalunsa suoraan pohjaan saakka. Pano oli pikainen, mutta todella kiihkeä. Hän kouri rintojani yöpaidan alta ja minä annoin kaiken tapahtua. Minulla oli pillerit ja Jake sai laueta sisääni. Minä en ehtinyt tulla, mutta tätä muistellen olen tullut monta kertaa myöhemmin. Silloin tämä jotenkin vain tapahtui, mutta jatkossa olen pysynyt kaidalla polulla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Ja sain elämäni parasta suuseksiä. Todella hän halusi tyydyttää minut, halusi nuolla. Ihanaa oli se.Mutta asiana ei kiva
Nuorena sain suuseksiä miesystäväni kaverilta, ja ihan miesystäväni suostumuksella ja myötävaikutuksella. Kaverit olivat jutelleet pillun nuolemisesta, ja mieheni kaveri oli kertonut, että ei ollut ikinä nuollut pillua. Mieheni kysyi, että haluaisiko nuolla tyttöystävänsä pillua. Nuorena kokeilunhaluisena suostuin mielelläni tähän järjestelyyn. Kaveri ei ollut (ainakaan aluksi) mitenkään taitava, mutta kyllä hyvin kärsivällinen, ja kuunteli ohjeitani ja ruumiinkieltäni. Loppujen lopuksi hän sai kuin saikin nuoltua minulle orgasmin.
Miehen kaveria ja tämän vaimon nähden. Olimme mieheni työnantajan pikkujouluissa. Mieheni Kari joi tapansa mukaan liikaa ja oli varmasti monen mielestä todella ärsyttävä. Tulimme juhlapaikasta pikkubussilla kaupunkiin. Mieheni sammui autoon ja minä olin vielä juhlatuulella. Jäin muiden kanssa kaupunkiin ja ohjeistin kuskin ajamaan mieheni kotiin. Mieheni työkaverilla Jussilla ja hänen vaimolla oli varattuna hotellihuone. He kutsuivat minut sinne. Huoneessa Jussi ja vaimonsa saivat pienen kaartelun jälkeen sanottua, että haluaisivat rakastella minun katsellessa. Minä huppelissani suostuin heti. Aika nopeasti tilanne oli se, että minä ja vaimo imimme vuorotellen Jussin seisovaa kullia. Vaimo oli jo alapää paljaana ja minä nostin myös lyhyttä hamettani ja hieroin itseäni. Pian katselin kun Jussi työnsi kulliaan vaimonsa pilluun. He selvästi nauttivat, kun saivat tehdä sen edessäni. Sain mekkoni pois päältäni ja istuin hotellihuoneen nojatuolissa ja hieroin märkää pilluani. Sitten Jussi nousi vaimonsa jalkovälistä ja käveli kohti minua kulli tanassa. Vaimo seurasi perässä. Jussi kyykistyi eteeni ja kulli osoitti jalkoväliini. Vaimo tuli vielä ohjaamaan kullia kädellään ja Jussi painoi sen märkään pilluuni. Tämä oli eka kertani vieraissa, enkä kyllä siinä hetkessä epäröinyt yhtään. Olin niin kiimassa, että en aikoihin. Hieroin rintojani ja Jussi pani minua rauhallisin pitkin työnnöin. Kun vaimo vielä hyväili klitoristani, alkoi orgasmini tulla. Jussikin huokaili jo aika lailla. Hän katsoi minua hymyillen ja laukesi sisääni, ihan pohjaan saakka. Totesimme, että vaimo ei vielä saanut tyydytystä. Jussi kaivoi heidän laukustaan kangaspussin, josta paljastui klitoriskiihotin. Vaimo ryhtyi hommiin laitteellaan ja Jussi työnteli sormiaan pilluun. Pian vaimokin alkoi jännitellä vartaloaan ja sai orgasminsa. Olimme kaikki hieman hämillämme, mutta myös naureskelimme ja kiittelimme toisiamme. Minä puin mekon päälleni, otin päällysvaatteet mukaan ja lähdin kävelemään kotia kohti. Kotona Kari nukkui sohvalla, minä menin suihkun kautta nukkumaan ja olin tyytyväinen kokemaani.
Olen nainut mieheni siskojen miehistä kolmen kanssa. Mieheni on matkatöissä ja olen yksin 6-8 viikkoa.
Miehet tulevat usein kyläilemään viikonloppuisin kun otetaan hiukan alkoholia ja tilanne on vaan niin otollinen pienelle flirtille mikä helposti johtaa sitten pidemmälle. Ensimmäisen kerran jälkeen ei sitten olekaan mitään pidäkkeitä. Mieheni tietää kahdesta, mutta ei kuulemma haittaa.
Miksi te yläpeukutatte pettämistarinoita?
Olen hetken mielijohteesta. Olimme kesällä mökkireissulla kolme naapurusperhettä. Nukuimme kukin omissa makuuhuoneissa ja yksi pari parvella. Heräsin aamulla varhain pienessä krapulassa. Hiivin huoneesta ulos ja suuntasin pissahädässä ulkohuussia kohti. Samoilla asioilla ollut naapurin mies pani minua takaapäin mökin seinää vasten. Henkinen kiihotus oli niin kova, että sain pienellä sormiavulla orgasmin tosi nopeasti. Mies sai pian minun jälkeen ja laski sisääni. Siinä ei ollut mitään harkinta-aikaa, eikä puheita, se vaan meni noin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi te yläpeukutatte pettämistarinoita?
No peukutetaan juuri niitä - välillä sairaan kiihottavia - tarinoita, ei välttämättä tarinoitsijoita.
Olen nainut mieheni sekä mieheni kaverin kanssa, eli kolmen kivaa, erään saunaillan päätteeksi.
N43
aikanaan. silloisen siippani, bestis halusi bileidenpäätteeksi sänkyynsä minut, kun jäin vähä'elpymään bileidentuoksinnassa ton bestiksen kämpillä. muut oli hiihtäneet himaan ja siippani kanssa. siinä sitten vedinviikseen häntä ja kivaa oli. hänta kadutti. myöhemmin se. en ymmärrä naisii.
Kahden ex-mieheni työkaverin kanssa yhtäaikaa suhteen päättymisen jälkeen.
Oikein enemmistö kavereiden keskuudessa.. Kuulostaa siltä että aloittaja on taas tätä white trash porukkaa.. onko huulet ja naama pumpattu ja kaverien miehet bodareita? Muuten hyviä ystäviä varmasti.
Miesystävän yllyttämänä kokeilin myös kaveria. Olisin halunnut molempia samalla, mutta kaverilla ei kantti kestänyt panna kolmistaan. Kaveri oli ikäiseni, komeakin ja urheilullinen. Mieskunto oli kuitenkin vähäisempi ja kokemus jäi sinänsä tyydyttävään perusseksiin kuitenkin ilman uusintoja ja muita lisäherkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Kahden ex-mieheni työkaverin kanssa yhtäaikaa suhteen päättymisen jälkeen.
Vaikuttaa keskenkasvuisen kostolta ja varmaan pidemmän päälle helpotti..
Tämän keskustelun perusteella aivan liian moni. Olen järkyttynyt. Kaikki nämä ympärillä olevat ihmiset... kassajonoissa, työpaikoilla, sukulaisten keskuudessa, ystävät ja hyvänpöivän tutut... kaikki potentiaalisia parisuhteessa selkään puukottajia. :(