Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria

Vierailija
28.05.2009 |

Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.

JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-

N33

Kommentit (557)

Vierailija
301/557 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän velipoikaa kyllä.

Vierailija
302/557 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exän velipoikaa kyllä.

Minäpä olen nainut veljen ex-poikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/557 |
03.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exän velipoikaa kyllä.

Minäpä olen nainut veljen ex-poikaa

Ja minua suuteli exän veljenpoikakin, monasti. On muuten kuuuluisa mies nyt...

Oli eri veli, ja sen poika.

Vierailija
304/557 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomaan et miehen kaverilla näkyy ison kulli ääriviivat, niin kyllähän siinä rupeaa alapää kostumaan.

Vierailija
305/557 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää ja ei sallittua ja kaikki muu moraalisaarna siihen päälle, tiedetään.  Vituttaakin. Mutta nussittiin, pantiin, naitiin ja oli aivan ihanaa. _Oma mies taas ( AINA) siellä töissä, joku hemmetin kriisi taas ja ystävämme tuli viemään minua lapsinemme mökille kun mieheni piti se hoitaa.  Oli ihanaa kun jollain oli minulle aikaa, juteltiin, pussattiin, halattiin, ja se tunne vei. Pantiin lasten nukuttua oikein kunnolla, sain olla haluttu nainen, ekaa kertaa vieraalle miehelle ja aamulla hänen piti mennä, oma mies oli tulossa.  Tästä aikaa joku 4-5v mutta ihanaa on. Vieläkin salaa vähän viestein kuumotellaan. Lapsekasta, mutta elämä on.

Vierailija
306/557 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi näin: Olimme kaksi keski-ikäistä paria saunomassa ja paljuttelemassa naapurin pihasaunalla. Mieheni ja naapurin rouva lähtivät paljusta sisään taloon. Minä ja Pasi mentiin vielä pihasaunaan, uikkarit päällä. Huomasin, että Pasilla vähän pullottaa ja jokin naksahti päässäni. Ehdotin saunassa, että otetaanko uikkarit pois. Otettiin ja Pasilla seisoi kunnolla. Siirryin viereen ja tartuin kaluun ja runkkasin vähän aikaa. Pasi oli ihmeissään, mutta huokaili nautinnosta. Menin saunan alalauteelle ja levitin jalkani. Pasi tuli alas ja asetteli vehkeensä sisääni. Olimme puhumatta ja katselin naapurin miehen ilmettä, kun hän työnteli edes takaisin. Pian hän ilmoitti tulevansa ja sanoin että anna tulla vaan. Hän päästi siemenet sisääni ja veti vehkeen ulos. Peseydyimme nopeasti ja lähdimme talolle ja jatkoimme illan viettoa.

Kyllä itsellä alkoi pullottaa kun kuvitteli tuota tilannetta että naapurin naisen kanssa saunassa hiljaa työntelet menemään samalla kun koitat pidätellä tulemista ja kuunnella ettei kukaan tule yllättämään tai näe tilannetta. Niin kiellettyä ja niin kiihottavaa että varmasti tulee nopeampaa kun on spermat lentänyt hetkessä muutenkin varatun naisen kanssa kun miettii että nainen menee miehensä luo toisen miehen liemet sisällä

Vierailija
307/557 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämies kirjoitti:

Vaimo ottanut suihin parilta mun kaverilta. Sanoo, että helpompi vain ottaa suihin kun panna. Varsinkin kun tunnetaan myös niiden vaimot. Mun aloitteesta molemmat kerrat lähteneet liikkeelle. Toisella kertaa oli myös muita jotka katselivat, bileissä, sanoi että tilanne oli entistä kiihottavampi. Toivon että jatketaan. Kiihottaa pirusti vielä jälkeenpäinkin.

En ole vielä uskaltanut antaa imeä ihan vierasta. Kiihottava ajatus toki. Ehkä kahta, kolmeakin.. ja kaiken huipuksi nielee, tai on ainakin niellyt kavereilta. Se on mahtavaa.

Ihana vaimo sulla ois vaan mahtava olla jonossa odottamassa suikkaria. Milloin viimeksi on imenyt toista miestä ja niellyt vieraan spermaa ja millainen tilanne oli ??

Vierailija
308/557 |
22.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos huomaan et miehen kaverilla näkyy ison kulli ääriviivat, niin kyllähän siinä rupeaa alapää kostumaan.

milloin viimeksi oli tilanne että näkyi ja kostuitko kunnolla ? johtiko tilanne mihinkään kiellettyyn ?

Vierailija
309/557 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesti noita kimppasaunoissa sattuu. Kokeillaan tutun kanssa pikapanot. Ihanaa!

Vierailija
310/557 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kaveri tulee lähiaikoina yökylään, antoi luvan soittaa, pitkään puhuttiin niitä näitä mieheni läsnäollessa, nyt viestitään paljon, innolla odotan "vierasta", minusta kymmenen vuotta nuorempi. N 59 v

Vierailija
311/557 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin

Vierailija
312/557 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotettiinko tässä nyt suhteen aikana vai exän kavereita?

Edellinen ex pani ainakin neljän mun kaverin kanssa kun oltiin erottu, mutta mitä sitten. Toinen mimmi jonka kanssa paneskelin oli pannu aiemmin ainakin kolmea mun kaveria. Eli paninko mä niiden exää?

Vierailija
313/557 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin miehenä olen 3 kaverin muijaa painanu ja yhden kanssa jäi vaan käsihomma tasolle, kaikki nämä ovat tapahtuneet niin että nainen on halunnut koska suhteessa ei ole ollut lasten jälkeen seksiä. hyvältä tuntunut sillä hetkellä mutta sen jälkeen kaduttanut

Vierailija
314/557 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni kaveri tulee lähiaikoina yökylään, antoi luvan soittaa, pitkään puhuttiin niitä näitä mieheni läsnäollessa, nyt viestitään paljon, innolla odotan "vierasta", minusta kymmenen vuotta nuorempi. N 59 v

joko sait vierasta ja millainen kokemus oli?? oliko vieraalla vaikeuksia pidätellä laukeamista?? Kun itse viimeksi sain varattua vanhempaa naista jolla oli todella karvainen pillu laukesin todella nopeaa vaikka miten koitin pidätellä. Hän oli niin märkä että mehut vaan litisivät ja osa karvoista hieroi kullin vartta samalla kun pumppasin. Karvainen pillu kiihottaa koska omaikäisillä naisilla on usein posliini tai ainakin vähän karvoja

M30

Vierailija
315/557 |
27.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloisen aviomiehen kaveri pani minua usein viitisen vuotta sitten. Avioliitto oli ollut pystyyn kuollut jo vuosia. Miehen kaveri oli meillä illanvietossa. Miehet lähtivät baariin ja sieltä tultuaan mieheni sammui. Kaverinsa ei ollut niin humalassa. Istuttiin sohvalla ja juteltiin. Mieheni oli kertonut hänelle avioliiton tilasta. Siitä keskustellessamme puhe siirtyi seksiin ja siihen kuinka avioseksiä ei enää ollut. No, seuraavaksi sitten jo suudeltiin ja kosketeltiin ja siitä siirryttiin saunatiloihin naimaan. Suhdetta jatkui noin vuoden verran. Se osaltaan vaikutti eropäätökseen vaikka kiinni ei koskaan jäätykään.

Vierailija
316/557 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sattuu ja tapahtuu kun porukalla saunotaan ja paljuillaan. Ihan vahingossa istunut kikulin sisään antamatta sen enempi tunteille valtaa,oma nautinto pääasia...  Jostain syystä miehen kaverit todella innokkaita tulemaan illanviettoihin

Vierailija
317/557 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi pystyyn täällä. Ei ehkä kunniakkain juttuni, mutta pilkkopimeässä yöllä en edes ensin ymmärtänyt ettei kyseessä olekaan oma mieheni. Jotain kaksimielisyyksiä illan tiimellyksissä heiteltiin kosteiden kemujen keskellä, mutta ei sen kummempaa. Havahduin sängyssä joskus aamuyöstä kun mies lähestyi kivasti ja kiihotti käsillään. Annoin riisua pikkarit ja vasta kun oli päälläni, huomasin ettei ole oma. Kiihotti silti ja tuntui niin hyvälle että loppuun asti mentiin. Aamulla kadutti, mutta hymyillään silti vieläkin kun nähdään. Ei seurannut mitään draamaa. 

Vierailija
318/557 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin katselemaan kun vaimo antoi. Olimme isolla kaveriporukalla vuokramökillä. Illan hämärtyessä porukka levisi kuka minnekin ja saunassa kuljettiin edestakaisin. Kävin mökin yläkerrassa pukemassa päälleni saunan jälkeen. Olin lähdössä pois, kun kuulin avoinaisesti parvekkeen ovesta vaimoni äänen. Kuulin, että hän juttelin kaverini kanssa. Jäin uteliaana kuuntelemaan ja kun ovi oli auki, niin pääsin näkemäänkin heidät. Olivat molemmat vain pyyhkeet päällä ja tupakoivat, vaikka vaimoni ei polta....

Sitten puhe meni kuiskutteluksi ja vilkuilivat ympärille, mutta eivät tajunneet ylöspäin katsoa. Mies kääntyi vaimooni päin, avasi pyyhkeensä ja paljasti seisovan kullinsa. Vaimo hyväili sitä käsin ja runkkasi vähän aikaa. Sitten mies avasi vaimon pyyhkeen solmun ja pyyhe tippui maahan. Vaimo vilkuili taas ympärilleen ja nojasi sitten selkä seinää vasten. Mies kouri rintoja ja siirtyi sitten hyväilemään jalkoväliä. Vaimo ei estellyt yhtään, huokailu kiihtyi ja kuulin jopa litinää. Mies kuiski jotain ja vaimo esteli hetken, mutta kääntyi sitten selkä mieheen päin ja sanoi, että nopeasti sitten. Katsoin suoraan ylhäältä päin, kun kaveri pani takaa päin täyttä vauhtia. Miehen puuskutus kiihtyi ja sitten hän jäykistyi ja pysähtyi. Sitten he ikään kuin havahtuivat, nostelivat äkkiä pyyhkeet päälleen ja lähtivät pois. Menin ulos ja vaimoni tuli hetken päästä mekko päällä grillipaikalle. Ilta jatkui normaalisti ja menimme aamuyöstä nukkumaan. Minulla seisoi täyttä päätä jo kun menin sänkyyn. Vaimo yritti ensin estellä, kun tulin päälle. Vedin vain hänen pikkuhousuja sivuun ja työnsin kaluni märkään pilluun, jossa oli aiemmin käynyt vieras. Ehkä pesulla oli käyty sen jälkeen. Panin täysin itsekkäästi, en kestänyt kuin pari minuuttia ja tulin vaimoni sisään.

Vierailija
319/557 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkuilija kirjoitti:

Minä jouduin katselemaan kun vaimo antoi. Olimme isolla kaveriporukalla vuokramökillä. Illan hämärtyessä porukka levisi kuka minnekin ja saunassa kuljettiin edestakaisin. Kävin mökin yläkerrassa pukemassa päälleni saunan jälkeen. Olin lähdössä pois, kun kuulin avoinaisesti parvekkeen ovesta vaimoni äänen. Kuulin, että hän juttelin kaverini kanssa. Jäin uteliaana kuuntelemaan ja kun ovi oli auki, niin pääsin näkemäänkin heidät. Olivat molemmat vain pyyhkeet päällä ja tupakoivat, vaikka vaimoni ei polta....

Sitten puhe meni kuiskutteluksi ja vilkuilivat ympärille, mutta eivät tajunneet ylöspäin katsoa. Mies kääntyi vaimooni päin, avasi pyyhkeensä ja paljasti seisovan kullinsa. Vaimo hyväili sitä käsin ja runkkasi vähän aikaa. Sitten mies avasi vaimon pyyhkeen solmun ja pyyhe tippui maahan. Vaimo vilkuili taas ympärilleen ja nojasi sitten selkä seinää vasten. Mies kouri rintoja ja siirtyi sitten hyväilemään jalkoväliä. Vaimo ei estellyt yhtään, huokailu kiihtyi ja kuulin jopa litinää. Mies kuiski jotain ja vaimo esteli hetken, mutta kääntyi sitten selkä mieheen päin ja sanoi, että nopeasti sitten. Katsoin suoraan ylhäältä päin, kun kaveri pani takaa päin täyttä vauhtia. Miehen puuskutus kiihtyi ja sitten hän jäykistyi ja pysähtyi. Sitten he ikään kuin havahtuivat, nostelivat äkkiä pyyhkeet päälleen ja lähtivät pois. Menin ulos ja vaimoni tuli hetken päästä mekko päällä grillipaikalle. Ilta jatkui normaalisti ja menimme aamuyöstä nukkumaan. Minulla seisoi täyttä päätä jo kun menin sänkyyn. Vaimo yritti ensin estellä, kun tulin päälle. Vedin vain hänen pikkuhousuja sivuun ja työnsin kaluni märkään pilluun, jossa oli aiemmin käynyt vieras. Ehkä pesulla oli käyty sen jälkeen. Panin täysin itsekkäästi, en kestänyt kuin pari minuuttia ja tulin vaimoni sisään.

Luulin että tuo kysymys oli tarkoitettu naisille

Vierailija
320/557 |
28.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä niin. Tässä kuitenkin tuli yksi nainen laskuihin lisää. Sen unohdin kertoa, että kun katselin tätä parvekkeelta, niin minulla seisoi kovempaa, kuin pitkiin aikoihin.