Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria
Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.
JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-
N33
Kommentit (557)
Vierailija kirjoitti:
Olen nainut kahta mun ex miehen kaveria. Ensimmäistä jo naimisissa ollessa ja toista pari vuotta eron jälkeen. Mies jäi kiinni pettämisestä niin kostoksi nain sen kaveria. Se toinen oli vaan niin hottis.
Komppaan. Juuri noin mullakin.
Ihan mieheni luvalla ja nähden. Surullisen kuuluisalla Levillä mökkisaunan jälkeen jatkoilla. Kivaa oli ja haluaisin joskus uudestaan. Melkoinen hottis hänkin ja sain nauttia kahdesta kerralla.
Vitsi että ihmiset on kyllä huonoja. Langenneessa maassa elämme
Suulla helpotin pahimmat paineet mökkisaunassa, mieheni tietää.
Minulla on tiukka pillu ja mieheni halusi antaa kaverinsa myös kokeilla tiukkaa pillua toisin jälkiliukkailla itse nauttien vierestä kun kaveri ähersi päälläni sain ettei oo tämmöstä piparia saanutkaan ennen.
Kävin kolmen kimpassa mieheni ystävän ja tämän vaimon luona, baarijatkot. Olimme ensin naisten kesken ja kun nuolin parin naista, otti mies minut takaa. Laski sisään. Menin kotiin ja naitiin vielä oman miehen kanssa. Se oli ihan kiimoissa kun pääsi ns. jälkiliukkaille. Ollaan oltu neljän kimpassa ennen ja jälkeen.
Olen, miehen kaverin antanut nussia. Baari-illan jälkeen, oli oikeasti tosi kivaa mutta sitten se morkkis iski.
Samaan mieheen oen kyllä sortunut nyt pari kertaa myöhemminkin, on mieheni paras kaveri mutta tosi ihana.....hävettää tunnustaa
- Johanna
Eron jälkeen tuli exän paras kaveri vastaan baarissa. Oli ollut häissämme bestmanina. Juteltiin menneistä ja päädyttiin jatkoille. Jatkoilta samalla taksilla kotia kohti. Taksin takapenkillä jotenkin vahingossa kosketettiin toisiamme ja alkoi kiihkeä suutelu. Jäin taksista pois hänen luonaan ja vietettiin seuraava päivä seksin merkeissä.
On ja ihan luvalla. Vaimo oli laiva seminaarissa missä tapasi nuoren miehen.
Meillä meni parisuhteessa pikkuisen huonosti.
Lysyi lupaa saako kokeilla.
Kaveri oli nuori kokematon ja vielä minun ystävän poika.
Olivat naineet koko yön. Tilanne on jatkunut seitsemän vuotta vuotta ja on pelastanut meidän avioliiton. Naivat sillin tällöin kun vaimolla alkaa olla suuri tarve.
Jälkeen päin miettinyt miksi pitäisi olla mustasukkainen jos vaimo saa nauttia.
Viime syksynä näin ensimmäisen kerran vaimoni touhussa ja tiedän etten pystyisi saamaan samallaista tyydytystä vaimolle.
Mies on nuori komea ja hyvän kuntoinen.ja se aiheuttaa koollaan hieman kateutta.
Antaa paljaalla hormoonihoitoa yleensä useamman päivän ajan.
Minä olen. Puolitahallani tai oikeastaan halusin hänen siis tekevän aloitteen. Oli meillä evakossa asuntonsa putkiremontin pahinta vaihetta pari päivää. Toisena aamuna mieheni oli jo mennyt töihin kun itse heräilin. Ihan tahallani menin rinnat paljaana pelkissä pikkareissa keittelemään kahvia ja "muka unohdin" hänen olevan vielä meillä. Näyttelin yllättynyttä, kun hänkin tuli keittiöön, mutta en kuitenkaan tehnyt elettäkään peitelläkseni itseäni. Huomasin vähän vaivaantuneen, mutta kiinnostuneet katseet vartalollani.
Hänenkin boksereissaan pullotti kunnolla vielä aamuseisokin jäljiltä.
Vitsailu tilanteesta vaihtui nopeasti hiljaisuudeksi ja jotenkin vain päädyimme sänkyyn. Hän pani minua oikein kunnolla ja puhisi niskaani miten on minua himoinnut jo kauan. Annoin naida ja kerrankin oikein tarjosin itseäni nussittavaksi - nautin siitä kiihkosta ja tuhmasta tilanteesta ihan täysillä.
Sellaista, rouva46
Vierailija kirjoitti:
Minä olen. Puolitahallani tai oikeastaan halusin hänen siis tekevän aloitteen. Oli meillä evakossa asuntonsa putkiremontin pahinta vaihetta pari päivää. Toisena aamuna mieheni oli jo mennyt töihin kun itse heräilin. Ihan tahallani menin rinnat paljaana pelkissä pikkareissa keittelemään kahvia ja "muka unohdin" hänen olevan vielä meillä. Näyttelin yllättynyttä, kun hänkin tuli keittiöön, mutta en kuitenkaan tehnyt elettäkään peitelläkseni itseäni. Huomasin vähän vaivaantuneen, mutta kiinnostuneet katseet vartalollani.
Hänenkin boksereissaan pullotti kunnolla vielä aamuseisokin jäljiltä.
Vitsailu tilanteesta vaihtui nopeasti hiljaisuudeksi ja jotenkin vain päädyimme sänkyyn. Hän pani minua oikein kunnolla ja puhisi niskaani miten on minua himoinnut jo kauan. Annoin naida ja kerrankin oikein tarjosin itseäni nussittavaksi - nautin siitä kiihkosta ja tuhmasta tilanteesta ihan täysillä.
Sellaista, rouva46
Tällä palstalla on muuten kauhean monta nimimerkkiä rouva47/47/48/49 tai mitä muuta vain. Kauhean vapaamuotoista seksielämää vaikuttavat viettävän jokainen.
I'm not saying these are men, but they are men.
Olen ollut panevana osapuolena. Meillä on ystäväpariskunta, josta vaimo on minulle tuttu vaimoni kautta. He rakennuttivat omakotitalon ja pitivät lopuksi maalaustalkoot. Olin yhtenä maalarina mukana. Maalauspäivä meni hyvin, Anne tarjoili meille syötäviä ja juotavia. Maalausten jälkeen tietenkin saunomiset. Kävin illalla asunnon puolella, kun muut olivat pihasaunassa. Anne tuli vastaan ja vilkuili minua. Jäin taloon yöksi. Yöllä heräsin vessahätään ja hiivin vierashuoneesta vessaan. Kun lähdin vessasta, niin Anne oli käytävällä yöpuvussaan. Emme puhuneet mitään, tuijotimme hetken toisiamme, minulla oli vain bokserit jalassa. Anne otti minua kädestä ja veti vierashuoneeseen. Hän meni patjalleni selälleen ja nosti yöpuvun helman ylös ja levitti jalkansa. Lievä seisokkini kasvoi täyteen mittaansa. Laskin bokserit alas ja menin Annen jalkojen väliin. Tilanne oli järkyttävän kiihottava. Anne katsoi minua silmiin ja minä panin tosissani ja yritin olla hiljaa. Viime hetkellä vedin kaluni ulos ja laskin lastini Annen karvoitukselle. Anne hymyili, laski yöpuvun helman alas, nousi ja meni vessaan. Minä puin bokserit jalkaan ja yritin nukkua, mutta ei uni tullut ihan heti.
Jmaalari kirjoitti:
Olen ollut panevana osapuolena. Meillä on ystäväpariskunta, josta vaimo on minulle tuttu vaimoni kautta. He rakennuttivat omakotitalon ja pitivät lopuksi maalaustalkoot. Olin yhtenä maalarina mukana. Maalauspäivä meni hyvin, Anne tarjoili meille syötäviä ja juotavia. Maalausten jälkeen tietenkin saunomiset. Kävin illalla asunnon puolella, kun muut olivat pihasaunassa. Anne tuli vastaan ja vilkuili minua. Jäin taloon yöksi. Yöllä heräsin vessahätään ja hiivin vierashuoneesta vessaan. Kun lähdin vessasta, niin Anne oli käytävällä yöpuvussaan. Emme puhuneet mitään, tuijotimme hetken toisiamme, minulla oli vain bokserit jalassa. Anne otti minua kädestä ja veti vierashuoneeseen. Hän meni patjalleni selälleen ja nosti yöpuvun helman ylös ja levitti jalkansa. Lievä seisokkini kasvoi täyteen mittaansa. Laskin bokserit alas ja menin Annen jalkojen väliin. Tilanne oli järkyttävän kiihottava. Anne katsoi minua silmiin ja minä panin tosissani ja yritin olla hiljaa. Viime hetkellä vedin kaluni ulos ja laskin lastini Annen karvoitukselle. Anne hymyili, laski yöpuvun helman alas, nousi ja meni vessaan. Minä puin bokserit jalkaan ja yritin nukkua, mutta ei uni tullut ihan heti.
Joo toki nainen oli onnessaan kun mies sai...sehän riittäää.
Mieheni kaverilla huomattavasri isompi kalu kuin aviomiehelläni
Ollaan tapailtu rakastelun merkeissä reilut 2 vuotta, noin 2-3 kertaa kuukaudessa
Tässäkin ketjussa taas iso osa saman kirjoittajan kirjoittamia ns päiväunia.
Ku ois kaveri ni heti antaisin sen panna vaimoa kanssani!
En voi vastustaa poikaystäväni kavereita, jos heillä muhkea etumus ja selkeästi yli 20cm kulli. 😚
Vierailija kirjoitti:
Petin ex-vaimoani ehkä noin 150 naisen kanssa 7 vuoden aikana. Kaksi periaatetta mulla on ollut joita en ole koskaan rikkonut:
1) Vaimon kavereita/tuttuja ei panna
2) Omien kavereiden vaimoja/tyttöystäviä ei panna
Oih, ihanaa lukea. Olet periaatteen mies ❤️ Se on hyvin kaunis piirre ihmisessä. Arvosta kaltaisiasi hyvin paljon...eiku..
Annoin minäkin mieheni kaverin naida. Kotona oltiin ja oma mies ai jonkun sätkyn illalla...suuttu ja meni johonkin baariin. Ystävä jäi lohduttelemaan ja ne halailut johti pussailujen kautta seksiin. kadutti, mutta ihanaa silti.
Olen nainut kahta mun ex miehen kaveria. Ensimmäistä jo naimisissa ollessa ja toista pari vuotta eron jälkeen. Mies jäi kiinni pettämisestä niin kostoksi nain sen kaveria. Se toinen oli vaan niin hottis.