Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria

Vierailija
28.05.2009 |

Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.

JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-

N33

Kommentit (557)

Vierailija
241/557 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies. Olin jäänyt yksinhuoltajaksi. Olin kotona lasten kanssa ja lapset olivat nukkumassa. Kaverini vaimo oli miehelleen ja kavereilleen kuskina ja poikkesi iltakahville luokseni. Hän sanoi, että on tympeää olla kuskina ja väsyttääkin. Ehdotin, että hän voi ottaa torkut parisängyssäni. Lapset olivat jo olleet nukkumassa ja eivät siis olleet häiriöksi. Kysyin ensin häneltä, että saanko kysyä yhtä asiaa täysin luottamuksella ja ilman että hän kertoo kysymystäni kenellekään. Kun sain myöntävän vastauksen, niin sitten kysyin, että saanko halata siinä sängyllä... Siitä sitten hommat eteni omalla painollaan ja käytettiin lopussa kortsua syystä, että jos hänen miehellä nousee himot baari-illan jälkeen ja haluaa seksiä niin ei ole edelliset liemet vastassa hänellä... Tuo tapaus jäi tuohon yhteen kertaan.

Kysyit onko hän kiinnostunu susta tai kysyit voisitko saada seksiä? Hän siis ois muuten halunnut liemet sisään innokkaana? :)

Vierailija
242/557 |
29.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nainut mieheni kavereita, mutta runsas kuukausi sitten vedin käteen yhdeltä hänen kaveriltaan eräissä juhlissa. Käsissä on siis kaverin spermaa ollut muttei muualla :D

Juhlissa :D? Pyysikö mies vai oliko liikaa humalaa? Mikset ottanut suihin ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/557 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nainut mieheni kavereita, mutta runsas kuukausi sitten vedin käteen yhdeltä hänen kaveriltaan eräissä juhlissa. Käsissä on siis kaverin spermaa ollut muttei muualla :D

Tää on ilmeisesti melko yleistä että lipsahtaa. Oliko vahinko vai himokas moka? Kaveri varmaan itse pyysi?

Vierailija
244/557 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yök, en koskaan pettäisi miehen kaverin kanssa. Se vasta petollista ja lumppumaista olisikin. Kaveriltakin vastenmielinen temppu.

JOS mies välttämättä haluaisi kaverinsa naivan minua tai katselevan meitä niin harkitsisin asiaa hänen ilokseen, siis teoriassa harkitsisin. Tapahtuneen jälkeen voisi olla monin tavoin vaikea jatkaa sekä suhdetta että ystävyyttä.

Ei varmaankaan tule tapahtumaan, on minusta sillain ihanasti mustasukkainen. Ei sairaalla tavalla, mutta haluaa olla minulle ainoa ja onkin.

Vierailija
245/557 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

No yök, en koskaan pettäisi miehen kaverin kanssa. Se vasta petollista ja lumppumaista olisikin. Kaveriltakin vastenmielinen temppu.

JOS mies välttämättä haluaisi kaverinsa naivan minua tai katselevan meitä niin harkitsisin asiaa hänen ilokseen, siis teoriassa harkitsisin. Tapahtuneen jälkeen voisi olla monin tavoin vaikea jatkaa sekä suhdetta että ystävyyttä.

Ei varmaankaan tule tapahtumaan, on minusta sillain ihanasti mustasukkainen. Ei sairaalla tavalla, mutta haluaa olla minulle ainoa ja onkin.

Lähdin miehenì pyynnöstä mukaan kun oman miehen toive oli että kaverikin saa pannna minua.

Sain kyllä kunnon kyydit kun kaksi kyltymätöntä miestä pani.

En pane vastaan kun toistetaan pitkän kaavan mukaan ja tämä kaveri on kova nuolemaan pillua

Vierailija
246/557 |
15.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten luotatte siihen, ettei miehen kaveri kerro miehelle? Itse pelkäisin kokoajan, että koska se tapahtuu.

Mies on tieetoinen. Hänen ideansa oli panna kaveriaan.

Vierailija
247/557 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ottanut suihin parilta mun kaverilta. Sanoo, että helpompi vain ottaa suihin kun panna. Varsinkin kun tunnetaan myös niiden vaimot. Mun aloitteesta molemmat kerrat lähteneet liikkeelle. Toisella kertaa oli myös muita jotka katselivat, bileissä, sanoi että tilanne oli entistä kiihottavampi. Toivon että jatketaan. Kiihottaa pirusti vielä jälkeenpäinkin.

En ole vielä uskaltanut antaa imeä ihan vierasta. Kiihottava ajatus toki. Ehkä kahta, kolmeakin.. ja kaiken huipuksi nielee, tai on ainakin niellyt kavereilta. Se on mahtavaa.

Vierailija
248/557 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämies kirjoitti:

Vaimo ottanut suihin parilta mun kaverilta. Sanoo, että helpompi vain ottaa suihin kun panna. Varsinkin kun tunnetaan myös niiden vaimot. Mun aloitteesta molemmat kerrat lähteneet liikkeelle. Toisella kertaa oli myös muita jotka katselivat, bileissä, sanoi että tilanne oli entistä kiihottavampi. Toivon että jatketaan. Kiihottaa pirusti vielä jälkeenpäinkin.

En ole vielä uskaltanut antaa imeä ihan vierasta. Kiihottava ajatus toki. Ehkä kahta, kolmeakin.. ja kaiken huipuksi nielee, tai on ainakin niellyt kavereilta. Se on mahtavaa.

Ootko saanu vastineeksi niiden vaimoilta mitään?

249/557 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämies kirjoitti:

Miehen kaverit on pannut mua usein.

Minun mies haluaa että ollaan kolmistaan hänen kavereidensa kanssa.

Varsinkin kesäisin melkein joka viikko joku kavereista on paemassa kanssani. Mies usein mukana.

Minulla on kuitenkin lupa panna kaverien kanssa kaksistaankin jos mies on muualla.

Vierailija
250/557 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompas paljon sortuneita kilttejä tyttöjä :) kiihottaa todella nuo hetket kun oma mies sammuu tai on jossain mökillä samaan aikaan kun nainen panee saunassa vierasta paljaalla ja antaa laskea sisään ja valuta reisille :)). Kertokaa lisää tilanteita missä sorruitte ja miten

Vierailija
251/557 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompas paljon sortuneita kilttejä tyttöjä :) kiihottaa todella nuo hetket kun oma mies sammuu tai on jossain mökillä samaan aikaan kun nainen panee saunassa vierasta paljaalla ja antaa laskea sisään ja valuta reisille :)). Kertokaa lisää tilanteita missä sorruitte ja miten

Katsotaan miten paljon sitten kiihottaa, kun kyseessä oma naises ja huomaat dippailevas kaverin soosseihin

Vierailija
252/557 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsotaan miten paljon sitten kiihottaa, kun kyseessä oma naises ja huomaat dippailevas kaverin soosseihin

Mua toi kiihottas hyvinki paljon katsoa ensin vierestä kun toinen mies laukeaa sisään ja odottaa lämpimiä jälkiliukkaita

Vierailija
253/557 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

WWw.delicious72.simplesite.com

Sellainen kuin Tim Kaski sattuman kautta kaverilta sain vinkkiä suosittelen jos tarvetta;)

Vierailija
254/557 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä tule naimaan mieheni kaveria. Olen kyllä nainut teininä kostaakseni yhden naispuolisen "kaverini" molempia ihastuksia ja entistä poikaystävää päivä heidän eronsa jälkeen. En tarkenna yksityiskohtia, mutta minä voitin ja jopa näiden tekojen jälkeen olen moraalisesti tuon naisen yläpuolella.

Vierailija
255/557 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulis mieleenkään koskea miehen kavereihin edes eron jälkeen.Eikä naispuolisten kavereiden miehiin,eikä edes vaikka ne olis eronnu.Jotain kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan.

Vierailija
256/557 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaverin mutta avomiehen serkun kanssa pantiin. Oli sen verran parempi seksissä, että lähdin sitten hänen mukaansa ja suhde kesti melkein 5 vuotta :D Ex-avomiehen kanssa suhde kesti alle vuoden.

Vierailija
257/557 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua toi kiihottas hyvinki paljon katsoa ensin vierestä kun toinen mies laukeaa sisään ja odottaa lämpimiä jälkiliukkaita

Sinua ehkä, mutta en usko että tuota alkuperäistä juurikaan kiihottaisi. Ja mikä ihme niissä jälkiliukkaissa kiihottaa? Jos minä olisin tiennyt niistä etukäteen, yksillekään en takuulla olisi mennyt

Vierailija
258/557 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainut, olin tuolloin 19v.

Seurustelin samanikäisen pojan kanssa, hänellä oli 22v ikäinen kaveri.

Oltiin viihtellä porukassa, poikaystäväni alkoi sammua joten vietiin hänet kotiin, ja jatkettiin juhlimista.

Alettiin suudella ja kopeloida toisiamme tuon 22v kanssa auton takapenkillä, tajusin vasta siinä vaiheessa mitä meneillään kun minulla oli hänen kova kalu suussa ja halusin lisää. Lähdin siitä samaisen kaverin mukaan hänen poikamieskämppäänsä. Hänen tyttöystävänsä ei ollut kaupungissa, oli ulkomaanmatkalla äitinsä ja tätinsä kanssa. Päädyimme naimaan, tuntikausia, uudelleen ja uudelleen. Kokeilimme lähes kaikkea mahdollista, joka puolella asuntoa ja rappukäytävässä aloitettiin takaapäin kun ei maltettu odottaa asuntoon saakka. Mietin miten tuo pystyi niin monta kierrosta yön aikana ja vielä aamulla kun olimme selvinneet! Olin alapää hellänä monta päivää enkä siksi suostunut naimaan poikaystävän kanssa, valehtelin että alkoi menkat.

Erosin tuosta omasta poikaystävästä n. puoli vuotta tuon yön jälkeen. Minua hävetti silti tuossa eniten se, kun olin tuon ex-poikaystävän 22v kaverin tyttöystävän hyvä kaveri, enkä ollut ajatellut asiaa siinä kun olin sairaan kiimoissa. Muualle muuttaminen oli hyvä syy olla pitämättä yhteyttä. En tiedä että saiko tyttöystävä koskaan tietää poikaystävänsä panneen minun kanssa. Toivottavasti ei. Hekin erosivat myöhemmin.

Muutin toiseen kaupunkiin opiskelemaan, minkä jälkeen ulkomaille jatko-opiskelemaan. Kun palasin eräänä kesänä käymään kotipaikkakunnallani, niin tuo ex-poikaystävän kaveri oli kimpussa baarissa ja halusi uusinnat. Sanoi että olin parasta seksiä mitä hänellä oli koskaan ollut eikä ollut saanut sitä yötä pois mielestä, ja oli taas poikamiehenä. Minulla oli uusi miesystävä, minua oli juuri kosittu, joten eipä enää kiinnostanut :) olin itse ehtinyt unohtaa tuon seksikokemuksen. Meni nuoruustyhmyyden ja kännin piikkiin.

Vierailija
259/557 |
19.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montaakin miehen kaveria, mutta jo kauan ennen kuin aloimme olemaan miehen kanssa yhdessä, ja kauan ennen kuin he olivat kavereita. Paitsi yksi, mutta en tiennyt että he olivat kavereita.

Vierailija
260/557 |
31.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun rouvaani on nainut monikin kaverini ja vielä useampi ketä en tunne. Olen ollut todistamassa kaikkia näitä tapahtumia ja osallistunutkin.