Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla ei vielä joulusta tietoakaan?

Vierailija
17.12.2008 |

ei olla lähetetty kortteja,

ei siivottu,

ei ostettu yhtään lahjaa,

ei leivottu tai laitettu mitään ruokia,

ei koristeltu yhtään mitään

On meillä yleensä ollut ainakin kortit tähän mennessä lähetettynä, mutta nyt on kaikki vain jäänyt.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en teillä onneksi viikko vielä aikaa:-)

Mua on niin stressannut tämä, etten ole mitään saanut oikein aikaan, että nyt olen pistänyt tuulemaan viikon sisällä. Lahjat on aika lailla valmiina, kortit kirjoitin ja lähetin maanantaina. Eilen siivosin ja koristelin taloa. Leipomukset ja ruuat on yhä hoitamatta...

Mun on ollut pakko tehdä, kun 5-vuotias poika on niin innoissaan. On itse yrittänyt parina iltana siivota, jotta saisi joulutunnelmaa ja koristeita laitettua. Sydän heltyi niin paljon, että väsymyksestä huolimatta oli pakko alkaa töihin.

Tsemppiä sulle!

Vierailija
2/2 |
17.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ostanu yhtään lahjaa - enkä osta.

jouluvalot on keittiön pöydällä ja odottaa että joku (=mies) laittaa ne ulos.

kerran leiponut joulutorttuja ja nekin on jo syöty.

Anoppi tekee laatikoita ja niistä riittää meillekkin. Kinkku on pakkasessa, anoppi toi senkin (maksoin kyllä sen)

Imuroin eilen, voisin viikonloppuna vaikka heittää matot pihalle ja vähän pyyhkiä pölyjä. Ei niinkään joulun takia vaan ihan ylei siivous.

Itsenäisyyspäivänä napsin kuvia pojusta, 5kk, tonttupuku päällä, tarkoituksena lähettää kuvat omalle lähisuvulle jotka asuu vähän kauempana... kävin äsken valokuvaus liikkeessä vasta kehittämässä kuvat ja äsken väkersin kortit. Ne olis vaan vielä huomenna vietävä postiin.

Jotkut vaan ei ole joulu ihmisiä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi