Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Noniin! Sanokaas, mitä ruokaa teillä on huomenillalla tarjolla?
30.12.2008 |
Vinkkejä kaipaan uudenvuoden aattoillan "iltapalalle". Jotain vähän eksoottisempaa kuin nakit ja perunasalaatti tai tacot/tortillat. Ollaan oltu reissussa monta päivää ja nyt pää lyö ihan tyhjää! Auttakaa!
Kommentit (3)
tofurulla, valkosipulikermaperunat ja kahta eri salaattia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
perunakakkua ja poron sisäfilettä, jälkkäriks jäisiä karpaloita kinuskikastikkeella / leipäjuustoa lakkojen kera.
Alue: Aihe vapaa
istutaan iltaa fondue-padan äärellä. Meinattiin tehdä marinoituja lihoja (kanaa ja nautaa), joita kypsennetään viinissä. Lisäksi hyvää leipää ja salaattia. Saa nähdä, miten onnistuu.