Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤¤¤¤¤ TAMMIKUUN TÄHDET¤¤¤¤¤viikko21

18.05.2009 |

Avasin uuden aloituksen tamminkuisille, kun rupesi olemaan viestejä niin paljon.

Tervetuloa kaikille uusille tasapuolisesti!!!

RvaRuljanssi........................25.12.2009

Jafa........................................30.12.2009

Auringo..................................01.01.2010..........TYKS

mussukka76........................01.01.2010..........Naistenklinikka

Niina1980 .............................01.01.2010........

Elisabet_B.............................01.01.2010..........Jorvi

Larubia...................................02.01.2010..........Jordania

nuvolina79.............................02.01.2010..........Naistenklinikka Hki

Pepiliina.................................03.01.2010

Katariina-82...........................03.01.2010.........KYS

Peber......................................03.01.2010

Mairanne................................04.01.2010.........TYKS

Anan........................................04.01.2010.........Israel

mein386.................................04.01.2010.........TAYS

Emilia74.................................04.01.2010........

Manteli79................................04.01.2010.........Tammisaari

Kolmosmuru.........................05.01.2010..........Naistenklinikka

ihmetys...................................05.01.2010..........OYS

Tanjuska77...........................05.01.2010.........SEKS

tiialiia........................................06.01.2010.........TAYS

Sannis85.................................07.01.2010..........Päijät-Hämeen keskussairaala

tuplamami08..........................07.01.2010..........TYKS

Sognatore79...........................08.01.2010.........OYS

Lotta-78...................................11.01.2010.........Jorvi

Mama78..................................11.01.2010

Jennuli-81...............................11.01.2010.........Hyvinkää

Una-84.....................................11.01.2010

lokakuu83................................13.01.2010.........SEKS

sirusade..................................13.01.2010..........Jorvi

piritus.......................................14.01.2010..........TAYS

ciara81....................................15.01.2010.........Hyvinkää

Vihreä......................................16.01.2010.........Jorvi

Vanilla84..................................18.01.2010.........OYS

assiS........................................19.01.2010

aLmA77...................................19.01.2010.........P-KKS

Riesa75...................................20.01.2010

Sofie.........................................23.01.2010.........Hyvinkää

maji..........................................25.01.2010.........Hyvinkää

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yhä ollaan, ei vain jaksa koneella enää olla yhtä paljon. Meillä on rakennushommat vaiheessa ja töiden tekeminen vie veronsa-ei tahdo sitten enää jaksaa ku maata sohvalla.

Piti muuten aloittaa säännöllinen liikuntakin, kun kiloja oli kertynyt ekaan neuvolaan mennessä jo 5! Mutta liikkumisesta huolimatta paino vaan nousee, pistää mietityttämään että onko siellä sittenkin kaksi yhden sijasta vai onko tämmöinen painon nousu sitten tosiaankin normaalia.. Kun monissa esitteissäkin sanotaan että ensimmäisen kolmanneksen aikana paino ei välttämättä nouse ollenkaan ja mulla on jo 6 kiloa tullut.. *huokaus*

Ekaa ultraa ootan ihan hirveesti.. Se olis heti juhannuksen jälkeen 22.6. Sitten 29.6 lähdetäänkin miehen kanssa Kyprokselle kahdeksi viikoksi rentoutuun. Mukava saada muuta ajateltavaa kun nyt meinaa huoli olla että masussa voidaan hyvin (ja että siellä varmana kans vielä ollaan)

Aurinkoisia kesäpäiviä!

Sognatore79 9+4

Vierailija
62/90 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa ollaan mukana kuvioissa. Väsymys on vaan niin vietävää, ettei ole jaksanut kirjoitella.

Eka ultra olis keskiviikkona ja yksityiselle mennään. Jännittää jo nyt tuo ultra. Jos siellä ei mukana ketään olekaan. Oireet kyllä sopis, että joku mukana kulkis. Eka neuvola sitten perjantaina.

Mieli on maassa kun on selkä kipeä, joku lihaslukko. Olen sitten 4 päivää saikulla ja osastonhoitaja alko kyselemään, että onko osasto kuitenkaan oikea paikka mulle tehdä töisä jos selkä reistaa. Ikinä ennen ei vaan selkä ole ollut kipeä. En hakeudu sellasiin töihin joissa en pysty olemaan. Mutta mieleni pahoitin, ehkä syyttä.

Vauva-10 7+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Sirusateelle*: jos haluat keksiä hyvän verukkeen siiderilakolle niin esim. antibioottikuuri johonkin tulehdukseen on hyvä meriselitys, kokeiltu on :) Tai saishan siitä kivan ohjelmanumeron sukutilaisuuteen jos paljastais todellisen syyn, meilläkin saattaa mummo venyä spagaattiin...

*Elisabetilla* olikin hyvä hämäys pippaloissaan bd Ja vau, vähänkö sä oot mun idoli ton naisten kympin takia! Mahtavia unia sulla, varsinkin toi kissanpentujen synnyttäminen, hihitin täällä ijan hulluna :D Mä oon kanssa kuuluisa mun hulluista unistani, tähän mennessä oon nähnyt vaan yhden vauvaunen, jossa kaupungilla kulkiessa yht äkkiä huomasin että olen jättänyt vauvan johonkin! Siinä sitten sain etsiä jonkin aikaa ennen kuin nyytin löysin... Huh, musta tulee mahtava äiti :/

Oliko hyvä keikka?

"Ciaralle" tsempitykset oksuiluun bd

Toivottavasti olosi paranee pian, mulla ainakin on jo helpottamaan päin. Oma äitini voi kuulemma pahoin kaikissa kolmessa raskaudessaan ekat kolme kk :¤ Eka ultra on rv 11+0-12+6.

*Sognatore79*: huh, kuulostipa aika hurjalta toi painonnousu tosiaan, mutta joillakin se vissiin vaan menee niin. Tuntuuko susta että ruoka ja herkut olis maistunut enemmän? Osahan voi olla ihan pelkkää turvotustakin, mullakin vaihtelee päivän aikana vyö reiästä toiseen moneen kertaan... Jee, kivaa reissua sitten kun sinne asti päästään!

*Vauva10*: tsempitykset ultraan, toivotaan että kaikki on kunnossa! Harmi että selkä reistaa :(

(.) Varasin tänään ultran, se on 6.7. Meilläkin on vain ne pakolliset kaksi ultraa, harmin paikka. Mullahan oli siis ihan legendaarinen eka neuvolakäyntikin tässä viime viikolla...

Puhelimessa kun aikaa varasin oli tosi pätevä ja mukava tyyppi. Hän sanoi että hoitaa itse pääasiassa esimiestehtäviä väliaikaisesti, ja hänen tilallaan on nuori vasta valmistunut, sanoi kuitenkin että tulee itse myös mukaan ensimmäiselle kerralle kun olen ensisynnyttäjä. Vaan eipä näkynyt...

Mut otti vastaan ei paljon päälle 20v rakennekynsi-pitsisukkahousu-bimbo, jolla oli ihan oudot jutut. Ekaksi mentiin tosiaan ottamaan verta. Terkka taputteli mun kättä ja pohti saakohan näytettä otettua, laittaisi ensi viikolle lähetteen labraan jos ei onnistu. No ylläri, ei onnistunut. Sitten vaihdettiin kättä, ja taas alkoi helvetillinen neulan vispaaminen. Siinä vaiheessa alkoikin veri iloisesti lorista, otti kaksi putkiloa, neulan irti (verta tuli sikana ja vuosi monen lapun läpi. (Tyylikkäät mustelmat muuten edelleen...)Sitten se katseli niitä putkiloita ja alkoi ihmetellä että onpa niissä vähän, ei tiedä riittääkö kokeisiin mutta ne sitten lähetetään takaisin ja otetaan ens kerralla uudestaan. Ajattelin että voi helvetti, avaa se putkilo niin täältä suihkuaa kyllä... Sitten se muisti että piti katsoa hemoglobiini ja toivoi että sen saa otettua vuotavasta kädestä. No saihan sen, iski näytteen laitteeseen ja alkoi täytellä papereita (mun kynällä koska hällä ei ollut). Sitten oli katsomassa mikä hemoglobiinin tulos oli, vaan kas, eihän laite ollut päällä. Siinä sitten toivoi että näyte ei mennyt pilalle (mut oli jo teipattu kasaan), onneksi ei mennyt vaan sai lopulta tuloksenkin. Aloin olla aika valmista kamaa jo tässä vaiheessa.

Tähtihetkiä muista: kysyin että mites pilateksen kanssa, kun siinä tehdään syviä vatsalihaksia yms., onko joku vaihe että niitä ei saa tehdä? "- Joo suoria ja syviä vatsalihaksia ei saa tehdä loppuvaiheessa, se on haitallista. Tai odotas, olikos se niin että syviä PITÄÄ tehdä...? Voin selvittää ensi kerraksi." Myös ruokarajoituksissa kun kysyin tietyistä juustoista niin sanoi että "mun mielestä se tais olla niin..." Hei, mä haluun neuvolasta varmaa tietoa! AAARGH!! Jumitti kopiokoneen eli ei saanut kopioitua mun allergioita, mietti että jos tää vuosi lyhennetään -09 niin miten ensi vuosi...? Ehdotin että jos -10, aloitti kuumeisen korjailun mun neuvolakorttiin, jossa mun laskettu aika on nyt 20010... Lisäksi puhui koko ajan ristiin sen kanssa mitä olin juuri kertonut, esim. sanoin että olen opettaja ja nyt lomalla, kerroin pahoinvoinnista ja hän tarjosi sairaslomaa jos ei voi olla töissä. Niin, siis mä olen lomalla, en tarvii mitään sairaslomaa. Esitteetkin sain kommentilla "Mä en ole vielä ehtinyt tähän tutustua mut varmaan tässä on jotain kivaa raskauteen liittyvää tietoa ja näissä kahdessa taas..."Olipa helvetin mielenkiintoinen tunti.

Jennuli rv 8+0

Vierailija
64/90 |
08.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Jennuli tota sun terkkaa. Onko pysyvä pesti? Tuo olisi jo valituksen paikka. Itselläni ei tuommoinen niin haittaisi, muistelisin vaan edellistä kertaa, mutta olet ensisynnyttäjä ja tiedon tarve on erilainen. Toivottavasti terkka itsekin tajusi, ettei nyt mennyt ihan putkeen. Jos vaikka olit hänen ihan ensimmäisiâ potilaita, ja rutiini ei ole vielä kehittynyt? Mutta tuommoiset untuvikot pitäisi ajaa sisään systeemiin kokeneen terkan kanssa, että siinä mielessä paha moka sun kunnalta :/

Viikko ennen naisten kymppiä olin ihan masentuneena, kun juokseminen aiheutti huimausta ja oksetusta. Menin tapahtumaan sitten aikomuksena kuntokävelijöiden sarja. Kaverin kanssa sitten huomattiin, että hölkkäsarjan lähtöalueella oli hirvee läjä ylipainoisia mummeleita, ja tuli semmoinen "perkele!! kyllä me paremmassa kunnossa ollaan" fiilis ja vaihdettiin lähtökarsinaa. Lenkille lähdin tavoitteena hölkätä joku kilsa, mutta loppujen lopuksi hölkkäsin joku 7.5km, ja lopun aikaa kävelin hölkkävauhtia :) Voittajafiilis oli, vaikka lenkin jualkeen helle ja hikoulu ottivat veronsa.

Sirusade, toinen hyvä alkoholiväistöliike on mennä juhliin, aina kun mahdollista, autolla. "Olen kuskina" on hyväksytty selitys. Voihan kuskina oloa myös feikata (jos ei oikeasti ole autolla liikenteessä), mutta siinä on riski jäädä kiinni, jos känniset pyytää kyytiä :) Itse olen ensi viikolla projektille järkkäämässä illallista, johon kuuluu viinipaketti. Aion tänne tilaisuuteen tulla autolla, vaikka sillon on jo ultra takana, ja voisin vaikka kertoakin. Ei vaan kiinnosta niille tyypeille selitellä mitään.

Elisabet rv 10+3

Vierailija
65/90 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyhän niitä tammikuisia taas tänne palstalle, kiva huomata että kaikki tutut nikit on tavalla tai toisella "kunnossa" kaikkine alku vaivoineen.

Hyviä vinkkejä nämä alkoholittoman hämäykset :-) jouduin jo kerran huijaamaan työkavereita kun olimme jo kauan aikaisemmin järkänneet yhteisen terassireissun ja asian alkuperäisenä järjestäjänä en voinut jättää reissua väliin, join siis pelkkiä alkoholittomia juomia, heh olivat siis vaan ihmetelleet miksi menen tiskille aina yksin ja vahdin ettei kukaan tule mukaani tai selkäni taakse. Jäin kiinni siis muutamalle työkaverille viikko sitten.

Juhannus on sikäli ongelmallisempi kun tuo suku tuntee minut niin hyvin. Äitini on kätilö ja jo ensimmäistä odottaessani se huomasi saunoessamme yhdessä että olen raskaana, viikkoja oli silloin noin 6 kasassa, mutta rinnat paljastivat asian. Odotti vaan maltillisesti että koska kerromme eikä kysellyt aikaisemmin. Toisaalta voisimme kertoa ehkä lähisuvulle, mutta on vaikeaa vielä pitää lapsilta asia salassa. Lapsethan kertoo sen kaikille ja heti, ainakaan nuorempi 6v ei osaa pitää mitään sisällään ja tämä 10v on korvat höröllään koko ajan. tosin lapset meillä kyselee noin kerran viikossa että koska meille tulee vauva ja tosissaan pyytelevät, että äiti pliis kasvata sun mehassa meille pieni vauva, arvatkaa vaan onko vähän hymyilyttänyt viime aikoina ;-)

Viime viikolla vanhempi totesi että: että kyllä mä tiedän että meille tulee vielä vauva, isillä on niin kova vauvakuume ! tämä siis niin että koko suku oli koolla, heh.

Jennuli toi sun neuvola käynti kuulosti ihan painajaiselta, siis ihan järkyttävää !

Just eilen puhuin ystäväni kanssa että neuvolat on ikävä kyllä usein vaan paikkoja jossa mitataan ja punnitaan, harvoin olen kokenut että sieltä saisi tukea asioihin jotka mietityttävät ja etenkin ensimmäisen kohdalla sitä tietoa ja varmuutta asioihin pitäisi saada ja paljon. toivottavasti Jennuli saat toisen tarkan tai sinulla on kyllä oikeus myös vaatia toinen terkka jos niin haluat.

Oma terkkani sanoi jo heti puhelimessa että joo kyllä hän on näitä immunisoituneita äitejä hoitanut uransa varrella, että tuttu juttu. No kun näki mun paperit sillä meni vähän aikaa kun se totesi että eipä ole koskaan kuullut moisesta, jonka jälkeen se luki mulle sieltä mun papereista muka tietävinään miten tullaan toimimaan, teki mieli sanoa että osaan ne paperit lähes ulkoa ja olen kokenut tuon kaiken. No tuli selväksi ettei siltä kannata kysellä tämän asian kohdalla mitään.

voimia meille kaikille väsymyksen ja pahan olon keskelle, parempaan suuntaan mennään, onneksi !

itse muuten makasin sohvassa kiinni koko eilis illan 6h kykenemättä tekemään mitään, ahdisti ja paljon, varsinkin kun koko ajan tietää että hommaa tuolla pihalla olis vaikka muille jakaa. no huomenna taas töihin, plaah.

Sirusade 8+6

Vierailija
66/90 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei.. en ehkä vielä osaa käyttää tätä keskustelufoorumia oikein, mutta enköhän opi... mihinköhän tääkin vastaus nyt menee..

hih.. eli voisin liittyä tähän ketjuun, koska meillä olis tän toisen laskettu aika 19.1.

voin todellla todella huonosti.. ja juuri ja juuri pystyn läppärin kanssa kirjottelemaan.. pahaolo..oksettaa..väsyttää,, päätä särkee ja ahdistaa ja ärsyttää ja ...

mutta kaiken tuon alla olen onnellinen. kuhan tää pahoinvointi vaan loppuis!

eli nyt viikkoja tasan 8.

terkuin. pyörre.

Vierailija
67/90 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oih oli "ihanaa" lukea, että en todella ole yksin pahanoloni kanssa.. kun tuntuu,että tää KOKOAIKAINEN pahaolo vie kaiken ilontunnun kaikelta. makaan ja mökötän vaan.. tunnen itseni lihavaksi,laiskaksi ja turhaksi.

odotan jokahetki, että joku kertoisi minulle, että tuo pahaolo loppuu tasan viikonpäästä kello...

olis joku ajankohta mihin tsempata,, nyt päässä pyörii jopa pelko siitä, että tätä kestäiskin koko raskauden ajan..

kuulostanki jo ihan höperöltä.. siksi ajattelin, että on hyvä kirjautua tänne juttelemaan ja saamaan vertaistukea, että pysyis ees jotenkin järjen rajoilla...huoh.. tsemppiä teille kaikille odotukseen.. koitan kädä täällä mah.usein.. kuhan olo antaa myöden.

ainiin.. ja me oltas synnyttämässä naistenklinikalla.. niinkuin tuon ensimmäisen tytönkin.=)

Vierailija
68/90 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oih oli "ihanaa" lukea, että en todella ole yksin pahanoloni kanssa.. kun tuntuu,että tää KOKOAIKAINEN pahaolo vie kaiken ilontunnun kaikelta. makaan ja mökötän vaan.. tunnen itseni lihavaksi,laiskaksi ja turhaksi.

odotan jokahetki, että joku kertoisi minulle, että tuo pahaolo loppuu tasan viikonpäästä kello...

olis joku ajankohta mihin tsempata,, nyt päässä pyörii jopa pelko siitä, että tätä kestäiskin koko raskauden ajan..

kuulostanki jo ihan höperöltä.. siksi ajattelin, että on hyvä kirjautua tänne juttelemaan ja saamaan vertaistukea, että pysyis ees jotenkin järjen rajoilla...huoh.. tsemppiä teille kaikille odotukseen.. koitan kädä täällä mah.usein.. kuhan olo antaa myöden.

ainiin.. ja me oltas synnyttämässä naistenklinikalla.. niinkuin tuon ensimmäisen tytönkin.=)

terkuin pyörre...

Vierailija
69/90 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet?

Huomasin, että meillä on samanikäiset lapset ja itse olen 39-v. kolmatta lasta odottava äiti stadista.

En ole ektiibvinen täällä enkä myöskään missään suljetussa keskusteluryhmässä, mutta seuraan aktiivisesti vauva-palstaa :)

Äitsyliini rv 9+2

Vierailija
70/90 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku kertoa mistä ihmeestä tässä on kyse?

Oksensin tänä aamuna niin rajusti että meinasi taju lähteä, yritin jo miestäkin huutaa hätiin kun pelkäsin pyörtyväni ja tukehtuvan oksuun. Ei tässä vielä ihmettelemistä, mutta sen jälkeen huomasin että mulla on tullut punaisia, pieniä pisteitä, ihan kuin pieniä verenpurkaumia silmien ympärille. Äsken huomasin että niitä on muuallakin kasvoissa. Mietin että voiko oksentaminen, jossa pinnistää ja ponnistaa niin ettei saa välillä henkeä aiheuttaa tällaista, vai onko kyse jostain muusta. Heti tulee kaikista kauheimmat vaihtoehdot ihosyövästä alkaen mieleeni...

Ajattelin huomenna soittaa lääkäriin ja kysyä, mutta kysyn sitä ennen täällä josko joku osaisi rauhoittaa mun mieltäni? Onko kukaan kuullut tällaisesta?

Jennuli rv 8+1

Vierailija
71/90 |
09.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennuli-81

monesti kun voimakkaasti oksentaa tai pitkään niin ihon pintaverisuonet katkeilevat. Ei siis syytä huoleen. Kyllähän sä voit silti lääkärille soittaa mutta epäilen, että kertoo myös ettei huolta.

Vierailija
72/90 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh helpotusta

Ultrassa tuli käytyä tänään ja syke siellä näkyi. Kyllä helpotti oloa. Laskettu aika muuttu hieman myöhemmäksi. Se oli nyt 31.1. Kuvakin saatiin kuvaan.

Vierailija
73/90 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille. Ent. Sofie nykyinen Sohvi täällä:)

Hirvittävässä pahassa olossa istuskelen tässä töissä. Kummallista kun nälkä yllättää, alkaa tulla myös tosi paha olo.

Rinnat ovat kasvaneet TOSI isoiksi (ainakin omasta mielestäni). Olen vanha M koko ja nyt L kokoinen paita kiristää kovasti..

En oikein uskalla vielä hehkutella vaikka on jo 7+4. En tiiä onko ikä tuonut pelokkuutta.. Miehellä on kaksi aikaista keskenmenoa ent. avovaimon kanssa, joten hänkin vielä vähän kieltää itseltään hehkuttelun.

Itse olen palveluammatissa ja tuntuu että raskausmasuja menee joka puolella kokoajan. Hassua.

Parin viikon kesäloma alkaa perjantaina yes!

Vierailija
74/90 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ekaa odotellaan, laskettu aika tällä hetkellä on 16.1 ja varmaan paikkana TYKS. Eilen oli eka neuvola, ja aivan mahtava hoitaja! :) Löydettiin jopa pienen syke kun etsittiin.. Nyt en vaan jaksaisi odottaa ultraa, joka on tuolla 30.6. Muuten täällä päivät kuluu eteenpäin pahan olon, väsymyksen, mielialojen ja kipeiden tissien kanssa, eli varmaan aika samoissa merkeissä kuin muidenkin :) niin ja nyt siis jo 8+4, aika kuluu niin nopeasti, mutta samalla ihan liian hitaasti..

Vierailija
75/90 |
10.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki!

Meillä on toinen todella odotettu tulossa, LA 02.01.2010, eli RV 10+4 ollaan. En uskalla vielä täysillä iloita, koska meillä tuli keskenmeno helmikuussa rv6 ja muutenkin olo ollut tähän mennessä aika kehno verrattuna ekaan raskauteen. Pääsin kuitenkin ultraan viime viikolla jossa näkyi vauva ja syke, eli nyt toivotaan vaan että kaikki jatkuu samaan malliin vielä 7 kk.

No, olo voisi kyllä parantua jossain vaiheessa... :(

Vierailija
76/90 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä päivänä muutamana tammikuisia lueskellut, mutta kirjoittelen enimmäkseen Tonskien pinossa. Eli toinen täälläkin olis tulossa, jos kaikki menee hyvin, 14.1. ja TYKSiin suuntaan minäkin. Alkuraskaus vaan on ollut jokseenkin "hämmentävä", tärppi ensinnäkin tuli aika yllättäen ("ei se nyt heti tärppää kumminkaan, jos pillereistä pientä taukoa pitää =D) ja lisäksi mulla on ollut jonkin verran ihan veristäkin vuotoa tässä, mutta silti kahdessa ultrassa (rv 6+1 ja 7+5) on typpi ollut voimissaan ja sykekin nähty ihan niinkuin pitää. Eilen olin ekassa neuvolassa, terkka on ed. raskaudesta vaihtunut, mutta positiiviseen suuntaan ;) Juurikaan mitään "oireita" ei ole, (eikä ollut esikoisestakaan), ehkä vähän normaalia enemmän väsyttää ja rinnat on arat, mutta siinä kaikki. Eli ei tässä nyt oikein osaa vieläkään luottaa, ollako sitä raskaana vaiko eikö :/ Seuraava ultra on sit onneks juhannuksen jälkeen pe, joten enköhän mä nyt sinnittele siihen saakka. Sitä jäin kummastelemaan, että neuvolaan mua ei välttämättä kaivata kuin seuraavaksi vasta rakenneultrankin jälkeen rv 22... Kohtuu pitkä väli minusta, vaikka toinen raskaus onkin kyseessä!

t. Ope rv 9+0

Vierailija
77/90 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos turkulainen vai lähistöltä? Itse olen ihan turkulainen, mutta siis meinasin vaan, että jospa oltais sitten yhtä aikaa tuolla TYKSssä ;)

Vierailija
78/90 |
11.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et toellakaan ole yksin pahan olon kanssa:) Olen sun seurana:) Toivotaan, että meidän pahat olot helpottas jo kohta, ku on niin ärsyttävää... Ei voi oikein nauttia mistään, kun koko ajan velloo paha olo!!! Ja hajuaisti on ihan mieletön. Haistan kyllä nopeasti kaikki pahat hajut ja hyvätkin...tai mitkä oli ennen ainakin hyvät tuoksut, niin nyt ne kyllä ällöttää.... Ihan hassua!!! Noh... onneksi olen saanut kahvin juonnin lopetettua:)

Ciara81 9+2

Vierailija
79/90 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turusta ihan ollaan, keskustan tuntumassa asutaan.. Ensimmäinen raskaus vaan menossa, eikä kukaan edes neuvolassa sanonut että missä sitä sitten synnytetään. En kyllä edes itse tajunnut kysyäkkään :)

Vierailija
80/90 |
12.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

NP-ultrassa olin aamulla. Siellä se vauveli pötkötteli, heilutteli käsiään ja jalkojaan :) Suuri helpotus, kun rv7 oli vuotoa ja kramppeja. Niskaturvotus oli 0.7mm, pää-perämitta 5cm.

Suurin shokki oli, että vauveli onkin nyt 11+6, kun aikaisempi rv-lukema oli 11. Laskettu aika siirtyi tapaninpäivälle, mutta varmaan saan tänne vielä kirjoitella?

Seuraavaan listapäivitykseen siis, mun la on 26.12.2009. Toivon, että silti menisi tammikuun puolelle...

Elisabet, hetki sitten rv11+0, nyt 11+6