Vaimon luurissa valenimen alla miehen nro
Sain tänään ystävältäni vihjeen, että eräs mies on ehkä hieman kiinnostunut vaimostani. Koska luotin kaveriini, ajattelin tarkistaa vaimoni puhelimen. Sieltä löytyi väärällä nimellä jonkun toisen numero. Kysyin kuka on x? Hän valehteli sen olevan erään yhteisen tuttavamme. Tarkistin asian findilla ja kas kummaa! Numero täsmäsi saavaani vihjeeseen. En enää ikinä koske sormellanikaan tuohon naiseen. YÖK!!
Kommentit (2)
tähän tyylliin:
Sain tänään ystävältäni vihjeen, että eräs mies on ehkä hieman kiinnostunut vaimostani. Koska luotin kaveriini, ajattelin tarkistaa vaimoni puhelimen. Sieltä löytyi väärällä nimellä jonkun toisen numero. Kysyin kuka on x? Hän valehteli sen olevan erään yhteisen tuttavamme. Tarkistin asian findilla ja kas kummaa! Numero täsmäsi saavaani vihjeeseen. En enää ikinä koske sormellanikaan tuohon naiseen. YÖK!!
minulla on vähintään 20 miehen numeroa kännykässäni. Työkavereiden, naapureiden, tuttavien, ystävien... Jos mieheni haluaa katsoa, hän löytää ne kaikki kännykästä. Niin, ja muutaman miehen kuvatkin olen tallentanut kännykkään. Niin ja eilen kerroin miehelleni juuri, että olin törmännyt nuoruusaikojen poikaystävään, joka kipikapi juoksi torille ostamaan minulle kukkaset. Tuossa ne kukat nyt ovat ukkoni edessä eikä tuo ole moksiskaan.
Höh. Mikä syy lienee vaimollasi, että hänen piti piilotella miehen puh.numero? Et suinkaan ole mustasukkainen turhasta?
Minusta on kiva, että miehet pitävät minusta. Ja minusta on kiva, että naiset tykkäävät miehestäni. En silti ole miehellemi uskoton. Ja toivon, ettei miehenikään ole minulle uskoton. Mutta se, että voi avoimesti olla tykätty, nostaa omaa itsetuntoa ja siitä profitoi kumppanikin.
Ehkä sinun pitäisi suoda vaimollesi sama. Sitten hän ei joutuisi piilottelemaan numeroita "salasanan" taakse