Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinusta epämukavaa olla kotona samaan aikaan kun remonttimiehet tekevät töitä asunnossa?

Vierailija
13.02.2025 |

Pysytkö kotona vai lähtetkö remonttia pakoon?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroshortseissa keikistelen

Vierailija
2/12 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyin kotona koko ajan, kun keittiöremonttia tehtiin. En oikein pysty luottamaan tuntemattomiin remonttireiskoihin. Oli aika raskasta aikaa, mutta sain lopulta toivomani keittiön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin epämukavaa.

Vierailija
4/12 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vain. Todella kiusallista ja epämukavaa. Mutta poiskaan ei voi lähteä, kun ei ole luottamusta käytöstapoihin. 

Kaikki remontit ovat hirveän stressaavia, vaikka ei itse niihin osallistu. Paitsi siivoamalla reiskojen jälkiä.

Vierailija
5/12 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mielelläni remontin keskellä ole. Kun tähän kerrostaloon tehtiin kylppäriremontteja, vuokrasin siksi aikaa toisen asunnon. Kun teetätin omassa asunnossani keittiöremontin, asuin kotona ja seurasin hommaa ammatillisella mielenkiinnolla.

T. Rakennusmestari

Vierailija
6/12 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vain. Todella kiusallista ja epämukavaa. Mutta poiskaan ei voi lähteä, kun ei ole luottamusta käytöstapoihin. 

Kaikki remontit ovat hirveän stressaavia, vaikka ei itse niihin osallistu. Paitsi siivoamalla reiskojen jälkiä.

Menitkö avaa oven remonttireiskat soittivat ovikelloa? Vai odotiko vain, että he tulevat yleisavaimella asuntoon?

Vierailija
7/12 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta remppaajia varmaan ahdistaa olla mun kämpässä ku oon paikalla. Oon niin karu ja kuumottava äijä🤣

Vierailija
8/12 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menitkö avaa oven remonttireiskat soittivat ovikelloa? Vai odotiko vain, että he tulevat yleisavaimella asuntoon?

Miksi tämmöistä kysyt? Totta kai avasin oven, koska olin paikalla.

Vierailija
9/12 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aiemmassa vuokrakämpässä vessan ja olohuoneen välinen seinä osin purettiin ja rempattiin. Asuin sen aikaa linnoittautuneena makuuhuoneeseeni. Remonttimiehet touhusivat rauhassa, ja kuumotusta aiheutti lähinnä se että tein heidän läsnäollessaan vessa-asiani pussiin roskapönttöön. Juuri pari iltaa sitten mietin, miten pelotti että työkalujen metelu äkkiä hiljenee ja lorina kuuluu työmiehille, tai joku heistä avaa äkkiä makuuhuoneen oven. 

Vierailija
10/12 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään, 4 - 5 remonttireiskaa tekee töitä keittiössä ja kylppärissä, kun yksi työstää minua makkarissa ja reiska vaihtuu päivittäin. Keski-ikäiselle sinkkunaiselle unelmatilanne. Toivottavasti rempan aikataulu venyy kuukaudella tai parilla.

N52

Vierailija
11/12 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pysyin kotona koko ajan, kun keittiöremonttia tehtiin. En oikein pysty luottamaan tuntemattomiin remonttireiskoihin. Oli aika raskasta aikaa, mutta sain lopulta toivomani keittiön.

Eniten huolestuttaa, että joku ulkopuolinen pääsee vaivihkaa asuntoon ja keikkaa tavaraa.

Vierailija
12/12 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen normaalisti etätöitä, mutta kylppärirempan ajan olin jatkuvasti toimistolla. En tykännyt olla samaan aikaan kotona, kun remppamiehet meillä. Tein vielä pitkää päivää, että ovat varmasti saaneet päivän työt hoidettua, kun palasin kotiin töistä.