Kimppakivaa joo, mutta miten?
Olemme mieheni kanssa keskustelleet ryhmäseksistä ja molempia kiinnostaisi lähteä kokeilemaan sitä. Mutta se minua on jäänyt vaivaamaan että miten te kokeneemmat olette käytännössä asian toteuttaneet? Jos on ollut esim. 2M+1N tilanne niin ovatko miehet olleet kanssasi yksi kerrallaan vai pystyisikö nainen tyydyttämään heitä molempia yhtä aikaa? Vai oletteko antaneet vain tilanteen viedä mukanaan?
Kommentit (76)
Kuusamossa ois halukas 48 terve,raitis,sosiaalinen,lihaksikas ja erittäin karvainen mies kaikkialta kiinnostunut kokeilemaan kimppaa luottamuksella kivan parin kanssa.Tai naistenkin.
Moi
Olemme aviopari yhdessä yli 40 vuotta. Viime viikonloppuna meillä oli taas kolmio vieraan miehen kanssa.
Oma mies vähän enemmän sivustakatsoja kuin vieras mies. Vaimo aina vähintään yhden miehen halun kohteena välillä molempien. Oma mies vaatimattomammin varustettu kuin vieras mies ja se haittasi vähän vaimoa kun pitkä elin sattuu pohjaan työnnettynä.
Me menemme viikonloppulomalle jonnekin ja asustelemme silloin hotellissa.
Paljon enemmän iloa kuin harmia, oikeastaan pelkkää iloa kolmioista.
Vierailija kirjoitti:
Me pitkään pohdimme nouden ajatusten toteuttamista. Todellinen sysäys toteuttamiseen tuli kuitenkin vasta kun satuimme netissä törmäämään mieheen, joka oli halukas pyörittelemään ajatusta monelta kantilta, kertomaan avoimesti omista ajatuksistaan ja kyselemään meiltä.
Miehestäni on hyvin kiihottavaa katsella sivusta, joten välillä hän ei osallistu mitenkään. Minusta taas on aivan ihanaa olla kahden miehen hellimisen ja halun kohteena, joten esileikit ovat usein yhteisiä. Ystäväämme taas vähän inhottaa mieheni sperma, joten jos mieheni sattuu laukeamaan ensimmäisenä jää homma häneltä siihen. Siis useinmiten hän pääsee rakastelemaan minua ensin.
Mieheni halusta lähti meillä kolmenkeskinen suhde kähntiin (nyt haluan jo itsekin kahden miehen kanssa).
Vieras pääsee ensin naimaan kanssani jonka jälkeen mieheni ja jatkavat useita kertoja peräkkäin vuorotellen. Jälkeenpäin olen todella spermassa kun laskevat molemmat sisälle. Kaksi miestä nainut kimpassa ja erikseen jo 2 vuotta.
Satu24v kirjoitti:
Mieheni halusta lähti meillä kolmenkeskinen suhde kähntiin (nyt haluan jo itsekin kahden miehen kanssa).
Vieras pääsee ensin naimaan kanssani jonka jälkeen mieheni ja jatkavat useita kertoja peräkkäin vuorotellen. Jälkeenpäin olen todella spermassa kun laskevat molemmat sisälle. Kaksi miestä nainut kimpassa ja erikseen jo 2 vuotta.
Vielä kun tällainen 44-vuotias pääsisi tuollaista 24-vuotiasta, nuorempaa Naista spermaamaan ;-)
Vierailija kirjoitti:
Satu24v kirjoitti:
Vieras pääsee ensin naimaan kanssani jonka jälkeen mieheni ja jatkavat useita kertoja peräkkäin vuorotellen. Jälkeenpäin olen todella spermassa kun laskevat molemmat sisälle. Kaksi miestä nainut kimpassa ja erikseen jo 2 vuotta.Vielä kun tällainen 44-vuotias pääsisi tuollaista 24-vuotiasta, nuorempaa Naista spermaamaan ;-)
Pitäisikö vaarin toive toteuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Olemme mieheni kanssa keskustelleet ryhmäseksistä ja molempia kiinnostaisi lähteä kokeilemaan sitä. Mutta se minua on jäänyt vaivaamaan että miten te kokeneemmat olette käytännössä asian toteuttaneet? Jos on ollut esim. 2M+1N tilanne niin ovatko miehet olleet kanssasi yksi kerrallaan vai pystyisikö nainen tyydyttämään heitä molempia yhtä aikaa? Vai oletteko antaneet vain tilanteen viedä mukanaan?
Itse tykkään eniten siitä, että saan olla kahden miehen kohteena esileikeissä ja hyväilyissä, mutta rakastella sitten ensin toisen ja sitten toisen kanssa. Molemmat miehet taas tykkäävät siitä, että ovat mukana kokoajan esim. toinen suutelee ja hyväilee rintoja ja toinen panee, tai otan toiselta suihin ja toinen panee. Minun taas on vaikea keskittyä nauttimaan, jos "tapahtuu liikaa". Pimpsaan ja peppuun saaminen yhtäaikaa on hankalaa :(
Alussa meillä oli tarkat ajatukset mitä tehdään, mutta nykyään tilanne vie.
Minulla alkaa normaalisti esileikistä molemmat imee tissejä ja vuorotellen nuolee pillua ja sen jälkeen asetun mieheni kanssa 69 asentoon kyljelleen ja toinen alkaa panemaan. On todella kiihoittavaa kun toinen panee ja toinen nuolee. Meillä tuttu mies toisena ja saa panna paljaalla joten miesten spermat pitävät liuķkauden taattuna ja miehet vaihtaa paikkoja tiuhaan tahtiin. Suosittelen kokeilua.
Ei 44v ole vielä välttämättä vaari. Tai jos on niin on kyllä kiihkeitä geenejä veressä ...
Satu24v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu24v kirjoitti:
Vieras pääsee ensin naimaan kanssani jonka jälkeen mieheni ja jatkavat useita kertoja peräkkäin vuorotellen. Jälkeenpäin olen todella spermassa kun laskevat molemmat sisälle. Kaksi miestä nainut kimpassa ja erikseen jo 2 vuotta.Vielä kun tällainen 44-vuotias pääsisi tuollaista 24-vuotiasta, nuorempaa Naista spermaamaan ;-)
Pitäisikö vaarin toive toteuttaa?
Eiköhän ne vaarit nyt kuitenkin ole aikaslaillakin vanhempia ja iäkkäämpiä kuin tällainen 40+ ikäinen mies... saattaahan sitä toki joku jo päälle nelikymppisenä isovanhempi ollakin, mutta tämä hieman päälle nelikymppinen mies ei nyt kuitenkaan ole ;)
Vaan olisihan se kiimaista tuollaista nuorta neitoa naida ja spermata ;-)
Satu24v kirjoitti:
Minulla alkaa normaalisti esileikistä molemmat imee tissejä ja vuorotellen nuolee pillua ja sen jälkeen asetun mieheni kanssa 69 asentoon kyljelleen ja toinen alkaa panemaan. On todella kiihoittavaa kun toinen panee ja toinen nuolee. Meillä tuttu mies toisena ja saa panna paljaalla joten miesten spermat pitävät liuķkauden taattuna ja miehet vaihtaa paikkoja tiuhaan tahtiin. Suosittelen kokeilua.
Oletko koskaan saanut miehiltä samaan aikaan kieltä, pillu ja perse samaan aikaan nuolennan kohteena? Oma haaveeni...
N.32
Me 50+ pari ja pari oikein positiivista kokemusta on ollut. Hankalinta on löytää asiallinen mies jolla ei ole ehdottomat ennakkovaatimukset, koska tilanteen mukaan kuitenkin mennään, eikä etukäteen voi luvata mitään. Yksi hieno tapaaminen oli, jossa rouva sai huomiota molemmilta ja kaikki meni mukavissa merkeissä. Myös nainen ollut kolmantena, mutta vielä hankalampaa on löytää nainen joka uskaltaa lähteä vieraan parin mukaan. Tällaiset tapaamiset ovat kyllä poikineet sitten vilkasta menoa keskenämmekin jälkeenpäin.
Ollaan reilu 40 pari timmissä kunnossa. Vaimo on aluksi melko nihkee kaikkeen uuteen. Syttyy kuitenkin usein ajatuksille ja on sit täysillä mukana. En tiedä kestäisinkö nähdä vaimoa jonkun toisen miehen hoideltavana. Vaimoni luulen kuitenkin syttyvän myös ajatukseen, jos olisi hieman dominoiva ja ohjat ottava leidi. Leidi ohjaisi vaimoa naisten välisiin seksin saloihin ja naisi vaikka lopuksi dildolla tai straponilla. Orgasmiensa jälkeen ottaisivat mutkin mukaan touhuihin siten, että kaikki on koko ajan touhuamassa yhtäaikaa. Kertokaa naiset, miten tämän voisi toteuttaa, vai kannattaako ylipäänsä? Osittain haluisin, että se olis vaimolle ylläri. Olisko ylläri huono juttu?
Erinlaista kimppaa oliskin se että peräjälkeen vuorollaan yksi kerrallaa n useampi mies panee samaa naista ja laskee sisään
Olisiko miestä jolle kelpaisi duunata sekä parin miestä ja naista?
Satu24v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me pitkään pohdimme nouden ajatusten toteuttamista. Todellinen sysäys toteuttamiseen tuli kuitenkin vasta kun satuimme netissä törmäämään mieheen, joka oli halukas pyörittelemään ajatusta monelta kantilta, kertomaan avoimesti omista ajatuksistaan ja kyselemään meiltä.
Miehestäni on hyvin kiihottavaa katsella sivusta, joten välillä hän ei osallistu mitenkään. Minusta taas on aivan ihanaa olla kahden miehen hellimisen ja halun kohteena, joten esileikit ovat usein yhteisiä. Ystäväämme taas vähän inhottaa mieheni sperma, joten jos mieheni sattuu laukeamaan ensimmäisenä jää homma häneltä siihen. Siis useinmiten hän pääsee rakastelemaan minua ensin.Mieheni halusta lähti meillä kolmenkeskinen suhde kähntiin (nyt haluan jo itsekin kahden miehen kanssa).
Se juuri parasta on kun pääsee jälkiliukkaille. Näitä tilaisuuksia harvoin tulee varsinkaan sinkkuelämässä miehenä ei ikinä. Pari kertaa olen liukkaille päässyt ja uudestaan haluaisi
Kai ovat kertoneet nimettömästi?