Lähtisittekö ajamaan kesäkelillä 900km kahden
lapsen kanssa; 5v ja 6v? Siis niin että itse ajaisitte?
Kommentit (46)
Mutta matkustanut paljonkin autolla lapsiemme kanssa! Sekä yksin, myös noin pitkiä matkoja. Mutta en yksin tuota 1600km:a, minkä mies on ajanut yksin alle 1v.kanssa.
Emme asu suomessa,joten suomessa en ole ajanut yli 700km.Mutta muualla kyllä.
Mutta jos me ajamme 1600km yhdessä. Minä 800km ja mies 800km. On se melkein kuin minä ajaisin yksin lapsieni kanssa. Jos mies ajaa ensin tuon oman pätkän ja minä lopun pätkän, niin mies nukkuu aika paljon tuosta minun ajamasta matkasta ja minä taas silloin kun mies ajaa ,että minä jaksan ajaa.
Ja kuka tuolla kirjoitti, että matkaan saattaa mennä lähes 20h! Huh, kuinka etanavauhtia ajelette?
Te jotka ette lähtisi ajamaan tuota matkaa, oletteko koskaan edes ajaneet pitempiä matkoja? Meillä on ajamisesta yli kymmenen vuoden ajan kokemusta ja aina kaikki on mennyt hyvin. Ainoastaan se hirvittää, montako juoppoa ajelee vastaan meidän kaistalla, mutta ei onneksi vielä ole yhtään tullut!! Niitä kun on liikenteessä ihan liikaa!!
ei todellakaan ole melkein sama asia ajaa yhdessä 1600 kilsaa kuin yksin 900 kilsaa, jos ajaa kahdestaan voi vaihtaa vähän väliä kuljettajaa. Mä olen todellakin ajanut pitkiä matkoja ja siksi tiedän, miten haastavaa on pysyä hämärässä alituisen skarppina niille hirville, peuroille, supikoirille, ketuille ja muulle liikenteelle.
On aivan eri asia jakaa tuo tarkkaavaisuus toisen aikuisen kanssa, kuin vastata siitä itse koko matkan.
Ootko itse koskaan ajanut 600 kilsaa pitempään yksin?
varsinkin, jos olet ns. yksin autossa, eli ainoa ajotaitoinen. Kyllä se väsy iskee väkisinkin jossain vaiheessa, ja on suht ikävää, jos silloin ei ole mahdollisuutta lepoon. Yleensä jaetaan 600km reissukin miehen kanssa jotenkin kahtia, että kumpikin ajaa edes osan.
kahden lapsen kanssa. Lapset on tottuneita automatkustamiseen vauvasta saakka ja ihan hyvin on mennyt.
Pari pysähdystä matkalla riittää yleensä, kun katsoo että pysähdyspaikassa on lapsille leikkipaikka missä saa vähän temmeltää. Toinen pysähdys on tunnin, jolloin syödään massut täyteen ja toinen on yleensä lyhyempi ja pienempi tankkaus, esim jäätelöt ulkona ja vaikka voileivät. Tietysti joskus tulee pakollisia pissa-pysähdyksiä, mutta aikatauluun kannattaakin jättää väljyyttä.
Itse kun heittää pari energiajuomaa huiviin strategisissa paikoissa niin sillä pärjää ratissa yhden päivän.
lapsen kanssa; 5v ja 6v? Siis niin että itse ajaisitte?
Mutta matkustanut paljonkin autolla lapsiemme kanssa! Sekä yksin, myös noin pitkiä matkoja. Mutta en yksin tuota 1600km:a, minkä mies on ajanut yksin alle 1v.kanssa.
siis mies ajoi alle 1-vuotiaan kanssa yhtä kyytiä ilman yöpymistä 1600 kilometriä! En ikinä antaisi lastani sellaiseen kyytiin, missä kuljettaja ajaa autoa vuorokauden univelalla ja on näin riskinottajatyyppiä. Huhhuh, kaikenlaisia näitä hulluja tiellä riittääkin.