Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huutonet palautteesta: mitä pitäisi ajatella positiivisesta palautteesta jossa

Vierailija
10.05.2009 |

ei kuitenkaan lue mitään? Myin tyttöni vaatteita ison paketin ja sain positiivisen palautteen, mutta siinä ei ole kirjoitettu mitään kommenttia. Nyt mietin, että olikohan ostaja sittenkään ihan tyytyväinen ja antoi positiivisen kun ei muuta kehdannut? Vaatteet oli kyllä kuvauksen kaltaisia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se siis tarkoittaa sitä, että palaute on positiivinen. Mä en tosiaan viitsi laittaa mitään jonninjoutavaa juttua, miten hienot ja ihanat ja puhtaat ja ehjät vaatteet sain, vaan olen kuvitellut, että pelkästä positiivisesta myyjäkin käsittää, että tuote on ollut kuvatunlainen.

Vierailija
2/5 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivinen palaute = Positiivinen

Se vapaa tekstikenttä ei ole pakollinen!

Itse alkuaikoina en tajunnut että se on joku ihme kirjoittamaton sääntö että on pakko kirjoittaa jotain tyyliin kiitos sujuvistä kaupoista tms. vaan annoin tyytyväisenä vaan positiivista ilman lötinöitä. Sittemmin oon alkanut kirjoittamaan. Nykyisin taas annan vaan nopeeta positiivisen ennen kuin unohtuu enkä jaks ajaaritella omiani sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se tarkoittaa tietysti positiivista.

Vierailija
4/5 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman lätinöitä silloin kun en ole tyytyväinen tuotteeseen. Olen vaan niin helevetin kiltti etten saa annettua edes neutraalia...........

Vierailija
5/5 |
10.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kerran myyjältä positiivisen palautteen. Olin ottanut yhteyttä heti huudon päätyttyä, maksanut heti tilinuemron saatuani ja toiminut muutenkin kaikkien taiteen sääntöjen mukaan.

Vaatteessa olikin tahroja, joita ei kuvauksessa mainittu, ja jotka eivät lähteneet pesussa. Annoin myyjälle neutraalin niin hänpä kävi vaihtamassa oman positiivisen palautteensa myös neutraaliksi. Että kiitti vaan isosti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi