Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi päiväkoti on Saatanasta työssäkäyvien lapsille mutta paradiisi kotimamman virikehoidettaville?

Vierailija
29.05.2009 |

Haluaisin ymmärtää tämän.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käsittänyt että se on toisinpäin

Vierailija
2/14 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja vievät lapset päiväkotiin. Toisaalta he kuitenkin puolustavat kynsin hampain Nico-Yampan subjektiivista oikeutta pantata hoitopaikkaa sillä aikaa, kun Yasmin-Victoire-vauva viettää symbioosia äidin kanssa himassa. Nyt Nico-Yampan kehitykselle ja sosiaalisille suhteille onkin elintärkeää säilyttää kiinteät ystäväsuhteensa ja saada monipuolista virikettä, mitä koti, tuo lapsen oletettu paras paikka, ei pysty koskaan tarjoamaan.

miksi olet tuota mieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja vievät lapset päiväkotiin. Toisaalta he kuitenkin puolustavat kynsin hampain Nico-Yampan subjektiivista oikeutta pantata hoitopaikkaa sillä aikaa, kun Yasmin-Victoire-vauva viettää symbioosia äidin kanssa himassa. Nyt Nico-Yampan kehitykselle ja sosiaalisille suhteille onkin elintärkeää säilyttää kiinteät ystäväsuhteensa ja saada monipuolista virikettä, mitä koti, tuo lapsen oletettu paras paikka, ei pysty koskaan tarjoamaan.

miksi olet tuota mieltä?

Vierailija
4/14 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Et ole nyt ihan kärryillä.

Vierailija
5/14 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nämä virike lapset käyvät siellä muutaman tunnin päivässä, tai pari kertaa viikossa parin tunnin ajan, vähä kuin jossain kerhossa??

Olenko oikeassa?

Vierailija
6/14 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan lapsiani kotona.. Esikoinen ehtii kouluikäiseksi kun lähden töihin ja kuopus on tällöin 3v..

Itse näen päiväkodin välttämättömyytenä jos vanhempien on oltava töissä.

Pidän sitä kuitekin vaihtoehto b:na ja virikehoitoa vaihtoehto c:na.

a-vaihtoehto on hoitaa lapsia itse kotihoidossa..

Jokainen tekee silti valintansa itse mutta uskon että monelle lapselle olisi parempi jos saisi olla rauhassa kotona kolmevuotiaaksi asti..

Vierailija
7/14 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinen dilemma.

Vierailija
8/14 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tällä palstalla päiväkoti on aina saatanasta?

Vierailija
9/14 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tällä palstalla päiväkoti on aina saatanasta?

Vierailija
10/14 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lasten päiväkoti ei ole Saatanasta, se on itse Helvetti. Paradiisista en niin tiedä, mutta Paratiisissa olin aamulla kun ukko piti niin hemmetin hyvänä, kun muksut nukku pitkään raskaan Helvetti-viikkonsa jälkeen :)

Vierailija
11/14 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka oikeasti vievät lapset vain ja ainoastaan virikehoitoon on niin häviävän pieni osanen tuhansista pk-lapsista että en jaksa ymmärtää tätä kohkaamista. Palstan mukaan ongelma on niin laaja ja järkyttävän suuri että sitä tulee märehtiä päivästä toiseen kymmenillä aloituksilla.

Mulla on jotenkin sellainen kuva että samat aloittajat jaksoivat taannoin vouhottaa aborttikeskusteluja topikki toisensa jälkeen. Jos itseä ahdistaa niin helvetisti jonkun toisen lapset ja niiden hoito tulisi katsoa oikein tarkasti sinne peiliin ja mietiskellä hiljaa itsekseen sitä omaa "täydellistä" äitiyttä.

Saatanasta ovat tasantarkkaan ne äidit joilla ei ole muuta elämää kuin lytätä ja arvostella toisia pönkittääkseen omaa olematonta itsetuntoaan.

Ugh. Olen puhunut. Näkemiin.

Vierailija
12/14 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkotia, jos se on helvetti.

Meillä on todella hyvä päiväkoti, jossa fiksut työntekijät ja lapsilla sopivissa määrin vapaata leikkiä ja ikäkauteen sopivia virikkeitä (lähipuistoa, lastenkirjastoa, museoita, mussiikiliikunta jne). ja vieläpä kunnallinen, ja pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
13/14 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys ei ole yksittäisen päiväkodin laadusta vaan ihmisten henkisestä asennoitumisesta päiväkoteihin.

no vaihdapa päiväkotia, jos se on helvetti.

Meillä on todella hyvä päiväkoti, jossa fiksut työntekijät ja lapsilla sopivissa määrin vapaata leikkiä ja ikäkauteen sopivia virikkeitä (lähipuistoa, lastenkirjastoa, museoita, mussiikiliikunta jne). ja vieläpä kunnallinen, ja pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
14/14 |
30.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumoria mamma, huumoria :) Meidänkin lasten Helvetti on aikuusten oikeesti ihan IHANA!

Vinkki: Pyydä säkin mieheltäsi paratiisikäsittely niin se helpottaa hermojen kireyttä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan